IGNORED

Kvalitetno visoko obrazovanje na poklon

Al-Khwarizmi

jeste videli nove courserine kurseve? prosirili su na razne oblasti, meni se navise svidja 'Healthcare, Medicine, and Biology'mislim da cu sad da pogledam Fundamentals of Pharmacology, i posle Anatomiju kada bude.

• Replies 251
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Indy

• Al-Khwarizmi

• rajka

• fonTelefon

Dolazeci Udacity kurs iz statistike (sto je bitno, uz prog. jezik R) je skoro tu!

Hi /Indy/,I am writing you to ask a personal favor. I am trying to break the student record for the largest online class ever taught with my new class "Intro to Statistics", which will begin June 25th. Sign up, forward this e-mail to your friends and family and let's set a new record! We've also launched a challenge for high school students. Winners will get a trip to Stanford University and I will be delighted to give a tour of my lab!Thanks,Sebastian Thrun, Professor
Ajmo svi svi svi. Btw. koliko pratim likove & dela dobrog dela forumasa, skoro da nema koga ko ne bi imao koristi od obuke iz R-a (cak i MayDay, sta ako jednom ne bude vise imala licencu za Matlab? :P )... tako da ovo preporucujem, kao i sebi.

Upravo sam završio poslednji zadatak na Courserinom Machine Learning kursu:https://www.coursera.org/course/mlMoram da još jednom kažem da je kurs odličan, i da je Andrew Ng jedan od najboljih predavača koje sam imao prilike da čujem. Jedina zamerka je što uopšte nije obrađen reinforcement learning, što je tema koju sam nestrpljivo ali uzaludno očekivao. Iako se predavač trudio da kurs organizuje tako da ga mogu pratiti i početnici, mislim da je ipak neophodno bar osnovno znanje linearne algebre, kalkulusa i osnovno baratanje programiranjem.Computer Vision, drugi kurs koji sam u paraleli pratio, na žalost nije ispunio očekivanja:https://www.coursera.org/course/visionIMHO vrlo zanimljiva tema, ali obrađena toliko suvoparno da je kurs većim delom dosadan i zato težak za praćenje, iako matematika nije preterano komplikovana.

Edited by Al-Khwarizmi
  • 3 weeks later...
SaaS kurs je odlican, preporuka za advanced kompjuterdzije.
Prošao si ili pričaš odokativno?Ja sad baš gledao da li da prijavim, kratak je i ne deluje mi preterano vremenski zahtevno, više kreativno i tako to.
Online Ed Isn’t as Good as a Degree, But Universities Are Still in Trouble
Online educational opportunities – from OpenCourseware to Khan Academy to Udacity and Coursera – don’t yet function as a substitute to those seeking a prestigious degree. But they’ll certainly drive people who just need to learn something away from universities.We’ll see people who don’t need the stamp of prestige or who previously couldn’t get into universities (especially prestigious ones) using these tools instead of the one-off university course or the professional certificate. Universities will start to abandon their continuing education programs, and they’ll claim that the high end of the market – undergrad and grad degrees – is the important and lucrative space anyway.But the online ed disruption won’t stay at the bottom of the market for long. It’ll knock out grad degrees maybe, while universities claim their real advantage is the broader cultural role of college. Or maybe they’ll capture the intro class market while the universities claim it’s the really meaty, advanced stuff that they do so well.It won’t happen overnight. But next time you hear an argument as to why universities can’t really be replaced by online ed, listen closely and hear the typical disruptive innovation story playing out.

a dosla sam odavno :), samo ne znam na sta ce ovo da izadje. i sta misle ovi profesori o svojoj buducoj platici (ili su vec uboli tenure pa misle da ce im potraajati do penzije). npr. ovde ima zakon da ne mozes da uzimas volontere da rade nesto za sta placas nekoga (ne mozes da uzmes tri bored penzionisana ucitelja da zamjenis jednog placenog), a ovi kursevi se svode na to. no tesko da ce da donesu novi slican zakon.

Sorry! Dobrodošla u vreme interneta.

a dosla sam odavno :), samo ne znam na sta ce ovo da izadje. i sta misle ovi profesori o svojoj buducoj platici (ili su vec uboli tenure pa misle da ce im potraajati do penzije). npr. ovde ima zakon da ne mozes da uzimas volontere da rade nesto za sta placas nekoga (ne mozes da uzmes tri bored penzionisana ucitelja da zamjenis jednog placenog), a ovi kursevi se svode na to. no tesko da ce da donesu novi slican zakon.
Ja sam pre kusur strana pisao o tome ovde - finansijska konstrukcija i mene zanima. (Donekle je objašnjena donacijama). Edited by Indy
  • 2 weeks later...

coursera:We are THRILLED to announce that 12 universities -- including three international institutions -- will be joining Princeton University, Stanford University, University of Michigan, and University of Pennsylvania in offering classes on Coursera.On Coursera, you will now be able to access world-class courses from:California Institute of TechnologyDuke UniversityEcole Polytechnique Federale de LausanneGeorgia Institute of TechnologyJohns Hopkins UniversityPrinceton UniversityRice UniversityStanford UniversityUniversity of California, San FranciscoUniversity of EdinburghUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignUniversity of MichiganUniversity of PennsylvaniaUniversity of TorontoUniversity of VirginiaUniversity of Washington