Jump to content
IGNORED

Obrazovanje 21. veka - reforma ili propast


bigvlada

Recommended Posts

Tako sam i ja shvatila iz tekstova, ali uprkos tome, postoje stotine komentara ljudi koji imaju potpuno obrnutu sliku, da je to nastavnik koji nije hteo da ugadja razmazenoj deci i njihovim roditeljima

Link to comment
19 hours ago, Dada said:

Tako sam i ja shvatila iz tekstova, ali uprkos tome, postoje stotine komentara ljudi koji imaju potpuno obrnutu sliku, da je to nastavnik koji nije hteo da ugadja razmazenoj deci i njihovim roditeljima

 

Ljudi vide sta hoce da vide. Nema niko vremena da se posebno udubljuje u cinjenice i ostale nebitne detalje. Nego Viber roditeljski teror, razmazena deca i vozi.

Link to comment
1 hour ago, Venom said:

 

Ljudi vide sta hoce da vide. Nema niko vremena da se posebno udubljuje u cinjenice i ostale nebitne detalje. Nego Viber roditeljski teror, razmazena deca i vozi.

 

Sta bi bile cinjenice ovde kad ni bivsi djaci nemaju jedinstven stav:

image.thumb.png.b4da7d28e090c12bc0c61fceb6b5f938.png

 

238 nije bas mala brojka. A kad vidim negde peticije i proteste roditelja sto je prosek odeljenja 5.0 i sto to umanjuje vrednost Petice njihovog deteta, poverovat cu u altruizam istih.

 

Jedina cinjenica je da je sve sto se coveku desilo doprinelo da umre u 64. godini zivota. Da je bezosecajno govno koga nista od ovoga nije doticalo ne bi bilo ni stresa ni okidaca.

Edited by bebaguza
Link to comment
16 minutes ago, bebaguza said:

 

Sta bi bile cinjenice ovde kad ni bivsi djaci nemaju jedinstven stav:

image.thumb.png.b4da7d28e090c12bc0c61fceb6b5f938.png

 

238 nije bas mala brojka. A kad vidim negde peticije i proteste roditelja sto je prosek odeljenja 5.0 i sto to umanjuje vrednost Petice njihovog deteta, poverovat cu u altruizam istih.

 

Jedina cinjenica je da je sve sto se coveku desilo doprinelo da umre u 64. godini zivota. Da je bezosecajno govno koga nista od ovoga nije doticalo ne bi bilo ni stresa ni okidaca.

 

To nije cinjenica, nego tvoja interpretacija. Interpretacija moze da bude i da mu je jako bilo potrebno da bude od svih uvazavan i postovan i da nije mogao da podnese gubitak takvog statusa. Ali ne znam nista o tome i ne bih to predstavljao kao cinjenicu.

 

Cinjenica je ono sto je napisano na prosloj strani, da je imao ucenika kojem je konstantno davao jedinicu, da bi ovaj posle pred komisijom dobijao 4 ili 5. I to moze da se interpretira na razne nacine, npr. da je odgovarao pred komisijom prijatelja svojih roditelja. Mozda je direktor to sve izmislio, ili makar to da je doticni ucenik bio medju prvima na prijemnom za ETF. Ni o tome ne znam nista.

 

Ja sam generalno protiv bilo kakvog misljenja javnosti o konkretnim slucajevima. Ne znam sta je stvarno bilo, ali mislim da ljudi na "socijalnim mrezama" stavljaju ruku u vatru za jednu od opcija, zato sto to potvrdjuje njihove stavove. U ovom slucaju da su deca razmazena, ili da su nastavnici psihopate. I jedno i drugo moze da bude tacno.

  • +1 1
Link to comment
20 minutes ago, Venom said:

 

To nije cinjenica, nego tvoja interpretacija. Interpretacija moze da bude i da mu je jako bilo potrebno da bude od svih uvazavan i postovan i da nije mogao da podnese gubitak takvog statusa. Ali ne znam nista o tome i ne bih to predstavljao kao cinjenicu.

 

Cinjenica je ono sto je napisano na prosloj strani, da je imao ucenika kojem je konstantno davao jedinicu, da bi ovaj posle pred komisijom dobijao 4 ili 5. I to moze da se interpretira na razne nacine, npr. da je odgovarao pred komisijom prijatelja svojih roditelja. Mozda je direktor to sve izmislio, ili makar to da je doticni ucenik bio medju prvima na prijemnom za ETF. Ni o tome ne znam nista.

 

Ja sam generalno protiv bilo kakvog misljenja javnosti o konkretnim slucajevima. Ne znam sta je stvarno bilo, ali mislim da ljudi na "socijalnim mrezama" stavljaju ruku u vatru za jednu od opcija, zato sto to potvrdjuje njihove stavove. U ovom slucaju da su deca razmazena, ili da su nastavnici psihopate. I jedno i drugo moze da bude tacno.

Da, i zato mislim da vise treba pricati o problemu nego konkretnom slucaju. Ako se bavimo time da li Joca Ubica bio strog, javice se jedni koji kazu jeste, drugi koji kazu nije, treci koji kazu jeste, ali bio je pravedan, cetvrti postavljaju pitanje sta je to strogost i rasprava se razvodnjava i krece drugim tokom.

Ono cime se treba baviti je da nastavnik ne sme da vredja djake, neprihvatljivo je i nedopustivo.

 

Treba se baviti pitanjima ponasanja i nastavnika i djaka u skoli, nadleznostima, odgovornostima i kaznama.

 

Ovako imamo pojedinacne slucajeve o kojima se prica dan-dva (kao u slucaju djaka koji maltretiraju profesorku), vatreno zauzimanje strana, bombasticne naslove i nista se ne promeni.

  • +1 2
Link to comment
11 minutes ago, Budja said:

A moze da bude i da je pre 30 godina bio strog i pravedan, ali se tokom vremena pretovrio u matorog namcora koji se izivljava nad ucenicima.

A možda su pre 30 godina i đaci i roditelji bili normalni, a sad su postali skotovi, pa se i on proskotio...

 

Akcija, reakcija i slično...

Edited by radisa
  • +1 4
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...