Jump to content
IGNORED

Obrazovanje 21. veka - reforma ili propast


bigvlada

Recommended Posts

Posted

Tako sam i ja shvatila iz tekstova, ali uprkos tome, postoje stotine komentara ljudi koji imaju potpuno obrnutu sliku, da je to nastavnik koji nije hteo da ugadja razmazenoj deci i njihovim roditeljima

Posted

Pored svih problema koje su imali roditelji i ta jadna maltertirana deca sad jos treba da nose i zig i grizu savesti da su oterali coveka u preranu smrt.

Posted (edited)

 

 

Edited by vememah
  • Hvala 1
Posted

Nadam se da ce i ostale skole ici u tom pravcu ...

  • +1 5
Posted
19 hours ago, Dada said:

Tako sam i ja shvatila iz tekstova, ali uprkos tome, postoje stotine komentara ljudi koji imaju potpuno obrnutu sliku, da je to nastavnik koji nije hteo da ugadja razmazenoj deci i njihovim roditeljima

 

Ljudi vide sta hoce da vide. Nema niko vremena da se posebno udubljuje u cinjenice i ostale nebitne detalje. Nego Viber roditeljski teror, razmazena deca i vozi.

Posted (edited)
1 hour ago, Venom said:

 

Ljudi vide sta hoce da vide. Nema niko vremena da se posebno udubljuje u cinjenice i ostale nebitne detalje. Nego Viber roditeljski teror, razmazena deca i vozi.

 

Sta bi bile cinjenice ovde kad ni bivsi djaci nemaju jedinstven stav:

image.thumb.png.b4da7d28e090c12bc0c61fceb6b5f938.png

 

238 nije bas mala brojka. A kad vidim negde peticije i proteste roditelja sto je prosek odeljenja 5.0 i sto to umanjuje vrednost Petice njihovog deteta, poverovat cu u altruizam istih.

 

Jedina cinjenica je da je sve sto se coveku desilo doprinelo da umre u 64. godini zivota. Da je bezosecajno govno koga nista od ovoga nije doticalo ne bi bilo ni stresa ni okidaca.

Edited by bebaguza
Posted

gospode kako je rachno ovo za algoritam isuse.gif (samo muchim svoju muku, ignorishite slobidno hihi.gif )

sent from bash mnogo dobar novi bubamoto



Posted
16 minutes ago, bebaguza said:

 

Sta bi bile cinjenice ovde kad ni bivsi djaci nemaju jedinstven stav:

image.thumb.png.b4da7d28e090c12bc0c61fceb6b5f938.png

 

238 nije bas mala brojka. A kad vidim negde peticije i proteste roditelja sto je prosek odeljenja 5.0 i sto to umanjuje vrednost Petice njihovog deteta, poverovat cu u altruizam istih.

 

Jedina cinjenica je da je sve sto se coveku desilo doprinelo da umre u 64. godini zivota. Da je bezosecajno govno koga nista od ovoga nije doticalo ne bi bilo ni stresa ni okidaca.

 

To nije cinjenica, nego tvoja interpretacija. Interpretacija moze da bude i da mu je jako bilo potrebno da bude od svih uvazavan i postovan i da nije mogao da podnese gubitak takvog statusa. Ali ne znam nista o tome i ne bih to predstavljao kao cinjenicu.

 

Cinjenica je ono sto je napisano na prosloj strani, da je imao ucenika kojem je konstantno davao jedinicu, da bi ovaj posle pred komisijom dobijao 4 ili 5. I to moze da se interpretira na razne nacine, npr. da je odgovarao pred komisijom prijatelja svojih roditelja. Mozda je direktor to sve izmislio, ili makar to da je doticni ucenik bio medju prvima na prijemnom za ETF. Ni o tome ne znam nista.

 

Ja sam generalno protiv bilo kakvog misljenja javnosti o konkretnim slucajevima. Ne znam sta je stvarno bilo, ali mislim da ljudi na "socijalnim mrezama" stavljaju ruku u vatru za jednu od opcija, zato sto to potvrdjuje njihove stavove. U ovom slucaju da su deca razmazena, ili da su nastavnici psihopate. I jedno i drugo moze da bude tacno.

  • +1 1
Posted
20 minutes ago, Venom said:

 

To nije cinjenica, nego tvoja interpretacija. Interpretacija moze da bude i da mu je jako bilo potrebno da bude od svih uvazavan i postovan i da nije mogao da podnese gubitak takvog statusa. Ali ne znam nista o tome i ne bih to predstavljao kao cinjenicu.

 

Cinjenica je ono sto je napisano na prosloj strani, da je imao ucenika kojem je konstantno davao jedinicu, da bi ovaj posle pred komisijom dobijao 4 ili 5. I to moze da se interpretira na razne nacine, npr. da je odgovarao pred komisijom prijatelja svojih roditelja. Mozda je direktor to sve izmislio, ili makar to da je doticni ucenik bio medju prvima na prijemnom za ETF. Ni o tome ne znam nista.

 

Ja sam generalno protiv bilo kakvog misljenja javnosti o konkretnim slucajevima. Ne znam sta je stvarno bilo, ali mislim da ljudi na "socijalnim mrezama" stavljaju ruku u vatru za jednu od opcija, zato sto to potvrdjuje njihove stavove. U ovom slucaju da su deca razmazena, ili da su nastavnici psihopate. I jedno i drugo moze da bude tacno.

Da, i zato mislim da vise treba pricati o problemu nego konkretnom slucaju. Ako se bavimo time da li Joca Ubica bio strog, javice se jedni koji kazu jeste, drugi koji kazu nije, treci koji kazu jeste, ali bio je pravedan, cetvrti postavljaju pitanje sta je to strogost i rasprava se razvodnjava i krece drugim tokom.

Ono cime se treba baviti je da nastavnik ne sme da vredja djake, neprihvatljivo je i nedopustivo.

 

Treba se baviti pitanjima ponasanja i nastavnika i djaka u skoli, nadleznostima, odgovornostima i kaznama.

 

Ovako imamo pojedinacne slucajeve o kojima se prica dan-dva (kao u slucaju djaka koji maltretiraju profesorku), vatreno zauzimanje strana, bombasticne naslove i nista se ne promeni.

  • +1 2
Posted

Još jednom, lik je imao gomilu prilika da se dovede u red i na kraju su ga sačekale posledice onoga što je decenijama radio.

 

U7prgBy.png

 

 

JqYHbjk.png

Posted

A moze da bude i da je pre 30 godina bio strog i pravedan, ali se tokom vremena pretovrio u matorog namcora koji se izivljava nad ucenicima.

Posted (edited)
11 minutes ago, Budja said:

A moze da bude i da je pre 30 godina bio strog i pravedan, ali se tokom vremena pretovrio u matorog namcora koji se izivljava nad ucenicima.

A možda su pre 30 godina i đaci i roditelji bili normalni, a sad su postali skotovi, pa se i on proskotio...

 

Akcija, reakcija i slično...

Edited by radisa
  • +1 4

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...