IGNORED

Izrael, Palestina i arapske zemlje

3opge
Krošek
Message added by Krošek,

Na ovoj temi postoje stroža pravila oko kačenja raznoraznih sadržaja: Zabranjeno je repostovanje, kačenje tvitova ili bilo kakvih materijala (slika, klipova...), kao i goli linkovi. Postovi moraju biti napisani sopstvenim rečima, i dozvoljen je hipertekst (dugme Link). Izuzetno, kao propratni sadržaj uz sopstveni post, prihvatljivi su kratki isečci nekog dužeg teksta (ne i kraćeg kao što je obična vest).

Ide u spojler link, potresno je.

Izgleda ... sve u svemu rješismo problem - tema se može zatvoriti.

Ne, nego treba da se usvoji neka međunarodna rezolucija da su Palestinci varvari, i da ih treba istrebljivati ovaj mislim ograđivati.

E, tada se može zatvoriti tema.

ma uvek ima neki problem dovoljno velik za seobu na ahiret sa, ili bez saglasnosti putnika.

Da li ti misliš da postoji neka nacija na ovom svetu, koja bi mogla da trpi ovaj teror skoro 70 godina, a da se joj ne dešavaju ovakvi i slični napadi?

a šta je uradio da zasluži ovakav tretman možeš li nam možda malo opširnije o tome :fantom:

A roditelji, advokat, to ništa u tvom svetu, to je bacanje para  :fantom:

krao jabuke 

Ne bre, ovaj je išao po jabuke, sve si pomešao.

https://electronicintifada.net/blogs/patrick-strickland/whatsapp-messages-show-israeli-soldiers-knew-they-were-about-kill-child

ili je u utakmici maccabi hapoel vs. hapoel maccabi uzvikivao "bibi pederu"

Misliš na ove navijače? Tamo se druga politka vodi.

COwViWEUkAANZ4W.jpg

ma uvek ima neki problem dovoljno velik za seobu na ahiret sa, ili bez saglasnosti putnika.

Kada drže ljude u ekvivalentu kaveza, neka se ne čude ako posle nekog vremena podivljaju. Ne deluje mi kao da su to pripreme za kolonizaciju Marsa i višegodišnje proučavanje uticaja zatvorenog prostora na psihu pojedinca. 

A roditelji, advokat, to ništa u tvom svetu, to je bacanje para  

ma pusti ti sad prava terorista i ostale levičarske dogmičuljke najvažnije je da saznamo predistoriju kako bismo razumeli ovo divljanje

da čujemo jesu li ponosni roditelji svojoj junačini rado puštali predškolske emisije

https://www.youtube.com/watch?v=0ORAM-usqhQ

https://www.youtube.com/watch?v=XELcNMhkKCo

jesu li ga kvalitetno školovali

rts4rnj-1-736x414.jpg

Danny Danon, Israel's new ambassador to the United Nations, is urging the Security Council to make a statement against what he described as "the incitement that fuels terror".

During his speech, Mr Danon held up a piece of card with a diagram of a human body entitled "How to Stab a Jew", which he said was "an example of what Palestinian children are being exposed to day in and day out, in school, after school".

Sky News has been unable to verify Mr Danon's claims, in which he said: "When a Palestinian child returns from school and opens (sic) the television, he doesn't see Barney or Donald Duck, he sees murderers portrayed as heroes.

http://news.sky.com/story/1571110/israel-palestinians-brainwashed-with-hate

i jesu li ga napojili tolerancijom i multikulturalizmom kroz učenja religije mira

https://www.youtube.com/watch?v=ppTk_-Tqa_8

https://www.youtube.com/watch?v=0oEwT5CjC_Q

https://www.youtube.com/watch?v=5SDW7_IteUE

Kada drže ljude u ekvivalentu kaveza, neka se ne čude ako posle nekog vremena podivljaju. 

+1

sve je to uzrokovano jednim mentalnim oboljenjem koje drži jadne muslimane ograničene u kavezu ali nikako da se prizna šta je uzrok nego se stalno zataškava radi održavanja levičarskih bajki koje propadaju na svim planovima

i šta će drugo jadni muslimani nego da zbog nemogućih uslova podivljaju po londonu berlinu parizu kopenhagenu garlandu paramati ankari tunisu i drugim kavezima neslobode u 2015  :fantom:

Edited by Hella

Zaboravio si najvazniji faktor - sve ove propovedace smrti finansiramo i ti i ja redovno preko benzijskih pumpi, grejanja, itd. 

Исто као што сам ја финансирао Гвантанамо и Абу Граиб, кроз порез.

Kada drže ljude u ekvivalentu kaveza, neka se ne čude ako posle nekog vremena podivljaju. Ne deluje mi kao da su to pripreme za kolonizaciju Marsa i višegodišnje proučavanje uticaja zatvorenog prostora na psihu pojedinca. 

ja sam mislio da si ti ozbiljno zainteresovan da nesto novo naucis o temi, kad mi ga i ti shuknu ko i ovaj remi. razlika je samo sto je remi odmah krenuo djonom, a ti cekao iz prikrajka. 

EU agrees labeling of Israel 'settlement' goods

BRUSSELS BY ROBIN EMMOTT

The EU executive approved on Wednesday new guidelines for labeling products from Israeli settlements on occupied land, a move Brussels says is technical but which an Israeli diplomat said might affect peace talks with the Palestinians.

Drawn up over three years by the European Commission, the guidelines mean Israeli producers must explicitly label farm goods and cosmetics that come from settlements when they are sold in the European Union.

Israeli officials were briefed ahead of the decision and some suggested it was anti-Semitic.

"This is a technical measure, not a political one," one Commission source who declined to be named said on Tuesday. "The occupied territory is not part of the sovereign state of Israel, so goods cannot be sold as 'Made in Israel'."

The EU does not recognize Israel's occupation of the West Bank, Gaza, East Jerusalem and the Golan Heights, lands it captured in the 1967 Middle East war. It says the labeling policy aims to distinguish between goods made inside the internationally accepted borders of Israel and those outside.

Britain, Belgium and Denmark already affix labels to Israeli goods, differentiating between those from Israel and those, particularly fruits and vegetables, that come from the Jordan Valley in the occupied West Bank. Now all 28 EU member states would have to apply labels.

While there is no EU official wording, goods must carry the word "settlement" on the label when sold in European shops. If an Israeli farmer refuses, a retail outlet can do so, as the European Commission has sufficient information about where goods come from.

Israel's ambassador to the European Union, David Walzer, warned it could make difficult peace talks between Israel and the Palestinians harder and the EU might no longer be a welcome broker.

"We made it very clear that we welcome EU contributions to the peace process," Walzer said before the decision was formalized. "This might force us to reconsider that."

A second Commission source said the guidelines were requested by EU governments who sought clarity on existing EU labeling rules and that the five page document of some 12 paragraphs did not constitute new legislation.

Since 2004, Israeli settlement products have not benefited from trade preferences to the European Union, while for all countries the EU has agricultural legislation that requires labeling of the origin of fruit, vegetables and honey.

Industrial goods, including processed food, are not subject to mandatory labeling under EU law, but can be voluntary.

Israel's Economy Ministry estimates the impact will be about $50 million a year, affecting fresh produce such as grapes and dates, wine, poultry, honey, olive oil and cosmetics.

That is around a fifth of the $200-$300 million worth of goods produced in settlements each year, but a drop in the ocean next to the $30 billion of goods and services Israel exports to the EU annually, a third of all its exports.