IGNORED

Aerodromi i letenje

Аврам Гојић

vizu za HK vadis u kineskim ambasadama moze i postom ako nisi tanak sa vremenoma ako imas pasos razvijenih zemalja kao sto je bih, viza do 15 dana ti ne treba :P

vizu za HK vadis u kineskim ambasadama moze i postom ako nisi tanak sa vremenoma ako imas pasos razvijenih zemalja kao sto je bih, viza do 15 dana ti ne treba :P
Svaka cast Bosancima! Mada i Srbija 2 konja za trku ima. Juzna Koreja i Singapur bez vize do 30 dana. Milina. :)
PS Ti bi Jms bas mogao da das svima link ka pretrazivacu koji koristis, a ne da te ljudi cimaju za svaki inquiry.
pa nije samo jedan u pitanju, zavisi od informacije koja se trazi :D
a andora?!
Da, samo sto bi - da stignes do Andore - trebao proci kroz minimum 1 Sengen zemlju (zrakomlatom), za koju treba da dostavis DNK analizu pradedova, kao i 1 soma eura kao garanciju (sto je pomak unapred, kako je nekada bilo). Edited by dragance
  • 1 month later...

Gledam neke avionske karte za USA po Priceline.com i nije mi bas najjasnije kako funkcionise ovo bidovanje za karte i da li se isplati to raditi?

Gledam neke avionske karte za USA po Priceline.com i nije mi bas najjasnije kako funkcionise ovo bidovanje za karte i da li se isplati to raditi?
Furphy.Prvo, putovanje mora da pocne u Americi.Za direktan, non-stop let kartu za koju znam da moze da se dobije direktno preko americke firme (NWA) za 978US$, stavio sam bid od 800US$.Rezultat: dobio sam 945$, drugi prevoznici, 2 presedanja i umesto 15 sati trajanje puta je 28 sati.Rubbish, kao i svi ostali "save on price" sajtovi. Idi direktno na avio firmu, nema teorije da neko daje bolje uslove od njih samih.Evo malo trikova: Priceline "Legal Stuff":If, within 24 hours of booking your Priceline Name Your Own Price® airline tickets, you find a better fare, excluding taxes and fees, for the same airline, flights and fare class, call us and we will refund 100% of the difference, and, for customers with U.S. billing addresses, we'll give you a coupon for $50 off your next booking of a 2-nights of longer Priceline Vacation Package. Here's how our guarantee works:You must have first booked a priceline.com Name Your Own Price airline ticket. Your booking will be evidenced by receipt and provision of a Priceline Airline Ticket Request Number. Save the number for your records. The lower fare must be found online (including Web sites operated by priceline.com, other airline reservation services and the airlines themselves) for the same itinerary. To qualify as the same itinerary, the following must be the same: the same number of ticketed passengers; the same travel dates; the same airports; the same airline, flight number(s), itinerary, cabin and class of service and, for air plus rental car vacation packages, the same brand and class of car, the same pick up and drop off dates and times, and the same rental car locations. Note - priceline's guarantee applies to the fare only and does not apply to the quoted price after taxes, fees, travel insurance and per-ticket processing fees are added. To qualify, the lower fare must be available for booking at the time you contact us. Priceline's guarantee applies only to fares available to the general public. It does not apply to unpublished fares that are not available to the general public. Fares not available to the general public include, but are not limited to, corporate discount fares, military fares, student fares, child fares, senior citizen fares, bereavement fares, wholesaler fares, consolidator fares, special discount fares or package fares where the airfare is sold as part of a travel package. Priceline's guarantee does not apply if Priceline or the airline refunds all or part of your booking. You must call us at 1-800-PRICELINE (U.S. or Canada) or 1-212-444-0022 (from anywhere else) to claim your refund prior to your departure date and within 24 hours of making your priceline.com purchase. Successful claims will be processed within 7-10 business days of representative confirmation. If a check is issued, it will be mailed within 30 business days of representative confirmation. Additional restrictions may apply. Priceline is the final authority on interpretation of these rules. Priceline reserves the right to deny any claims that cannot be reasonably verified, or for which incomplete information has been provided. Priceline reserves the right to terminate this offer at any time without notice.
pa nije samo jedan u pitanju, zavisi od informacije koja se trazi :D
Molim te, postuj spisak linkova sajtova koje koristis za pretragu cena avionskih karata. Mislim da bi svima bilo korisno.
  • 3 weeks later...
Rubbish, kao i svi ostali "save on price" sajtovi. Idi direktno na avio firmu, nema teorije da neko daje bolje uslove od njih samih.
Mini trol: Priceline bid on flights je zaista krsh, ali je zato Bid on hotels zakon - redovno upecam npr. Cikago downtown za 50$. Referentni forum sa savetima: betterbidding.com
  • 4 weeks later...

postoji li jos aerodromska taksa na bgd aerodromu?znam da sam pre nekih 5-6 godina uz vec kupljenu povratnu kartu morao da doplatim jos nekih 800 dinara aerodromske takse.keva mi uskoro dolazi pa me ubi sa pitanjima, a ja jadan numem da odgovorim. :isuse:

postoji li jos aerodromska taksa na bgd aerodromu?znam da sam pre nekih 5-6 godina uz vec kupljenu povratnu kartu morao da doplatim jos nekih 800 dinara aerodromske takse.keva mi uskoro dolazi pa me ubi sa pitanjima, a ja jadan numem da odgovorim. :isuse:
Postoji, ali je vec ukljucena u cenu karte - ne placa se posebno na aerodromu.
Postoji, ali je vec ukljucena u cenu karte - ne placa se posebno na aerodromu.
tako sam i mislio, ali rekoh da proverim.thx anyway. :)mislim da je 950 dinara.kad napravim test kartu za jat iz bgd-a za bilo gde vidim da pise u ceni: druga placanja 950 rsd.