Jump to content

Ubistvo učenika OŠ “Vladislav Ribnikar”, 3.5.2023.

aram
Message added by aram,

Zahtevi Saveta roditelja OŠ Vladislav Ribnikar

 

1. Traži se rekonstrukcija događaja, objašnjenje kako se to dogodilo i kako teče istraga i u kojoj je fazi. Roditelji to moraju da znaju.

2. Da se roditeljima stručno objasni šta će biti sa dečakom i u kom statusu su njegovi roditelji. Kod dece postoji veliki strah da će on biti na slobodi.

3. Tim psihologa i psihijatara koji će redovno raditi sa decom VII-2 bez učešća školskog pedagoga i psihologa radi obezbeđivanja nepristrasnosti.

4. Ako se odluči da se školska godina nastavi za decu iz odeljenja VII-2 mora se naći način da oni ne ulaze u školu na veliki ulaz, već da nastavu imaju u nekoj od učionica na malom ulazu.

5. Predlažemo kompletno renoviranje škole do 1. septembra 2023. godine

6. Pružiti kompletnu podršku nastavničkom kadru.

7. Tražimo da se utvrdi odgovornost ljudi koji su izneli u javnost spisak sa imenima deca iz VII-2 odeljenja koji je obišao ceo svet, kao i slike roditelja i dece, i da isti za takav postupak budu sankcionisani u skladu sa Zakonom.

Featured Replies

O cemu se bre ovde radi?

Ko to, u cije ime i zbog cega obilazi adrese ubicine familije?

Na drzavi je da to spreci svim sredstvima: u protivnom radi se o blanko ulaznici za divljanje po volji/izboru pojedinaca.

 

Jebote, i kada si u zatvoru, pa sve da si najveci ubica svih vremena, drzava je ta koja je, stavljajuci te u zatvor, duzna da te zastiti: ili se mozda u nekoj SNS tikvi porodila genijalna misao da ne bi bilo lose da ubicu slucajno pronadju i, eto, pelcuju jer tuga, afekt...

 

Pomenuo ovde neko pravnu drzavu?

Radi se o tome da drzavu boli tuki da zastiti narod od govana za koje ne vazi zakon pa je narod odlucio da se sam zastiti.

45 minutes ago, Shan Jan said:

Radi se o tome da drzavu boli tuki da zastiti narod od govana za koje ne vazi zakon pa je narod odlucio da se sam zastiti.

Jok. :) 

Radi se o tome da se rasciste pojmovi: drzava ili je pravna ili nije drzava nego dzungla.

Ostalo je pitanje metodatm: samozastitatm, pa a bila i narodna nikom dobra nije donela nego je, naprotiv, omogucavala da na povrsinu po pravilu izbijaju likovi od zla oca i jos gore majke...

7 hours ago, Arkadija said:

Neki naš ministar Basta, predlaže da se škola Ribnikar sruši , da se na njenom mestu napravi spomen park, a da se nova škola napravi u "okolini".  Inače, centru Vračara ima toliko slobodnog prostora,na biranje. 

 

Takođe, upravo je izašla vest da se policija "pere" za pravljenje spiskova...... nisu tako mislili.

Nemojmo tako, napravice Vesic beton park, bice to jos lepse od trga i Armiranog, ovaj Cvetnog trga

Edited by TheWind

On 9. 5. 2023. at 15:08, smooth.Op said:

Mučenje životinja u detinjstvu je značajno u korelaciji sa psihopatskim poremećajem ličnosti, nije zezanje. I mislim da nije nešto što se uči po modelu, već se radi o igri mačke i miša i zadovoljstvu koje osoba oseća dok sprovodi mučenje.

To je jedan od trijade, mada najznačajniji simptom. Takodje je i paljenje stvari kao i uriniranje(ocigledno nevoljno) u krevet cak i u kasnijim godinama deo necuvene "pshipotaske trijade" kod dece

26 minutes ago, namenski said:

Jok. :) 

Radi se o tome da se rasciste pojmovi: drzava ili je pravna ili nije drzava nego dzungla.

Ostalo je pitanje metodatm: samozastitatm, pa a bila i narodna nikom dobra nije donela nego je, naprotiv, omogucavala da na povrsinu po pravilu izbijaju likovi od zla oca i jos gore majke...

Da bi se zakon postovao mora da postoji pritisak naroda. Kako su nam to uspesno ubili kroz normalne tokove tj izbore, moramo da pritisnemo kuka i motika fazonom.

1 minute ago, Shan Jan said:

Da bi se zakon postovao mora da postoji pritisak naroda. Kako su nam to uspesno ubili kroz normalne tokove tj izbore, moramo da pritisnemo kuka i motika fazonom.

E, jebiga :D, jes' da lepo zvuci kada se napise, ali ne ide to bas tako: ili si u normalnim tokovima, izborima, ili si dignuta kuka i motika, gore automobili, bijenje sa policijom, suzavci...

Ono, ima dosta i izmedju, ali je problem em to organizovati, em artikulisati tako da na kraju ispadne nesto suvislo, a ne 6. oktobar v.2...

Klinci pametnići ❤️

 

 

EDIT. Ovo je na onaj namenskov post na temu ko obilazi porodicu (valjda još uvek navodnog) ubice...

 

Krvna osveta nije bila davno...

Edited by Indy

Diskusija o generacijama i buntu je prebačena na temu o protestima na Politici.

Dobar podkast, bar meni.


Vanredna epizoda | Dva i po psihijatra



....shiit has hit the fan.
  • Popular Post

Evo govna mladi™ predlažu sledeće: 

 

 

Učenici Prve beogradske gimnazije izneli su svoje predloge kao moguća rešenja posle događaja koji se dogodio u OŠ ,"Vladislav Ribnikar”. Njihove predloge prenosimo u celini.

 

 

 

Poštovani svi,

Duboko smo potreseni događajem koji se dogodio u OŠ ,"Vladislav Ribnikar”, verujemo, kao i svi. Ovo je zaista neopisiva tragedija koja treba da bude poslednji šamar i opomena našem društvu da se probudimo. Mladi smo i na našim plećima se nalazi odgovornost da menjamo ovakav sistem u kojem živimo i da se borimo za bolje sutra - sutra u kojem nećemo strepeti da pustimo svoju decu u školu, za prosvetu u kojoj se zna ko je profesor, a ko učenik i za državu iz koje nećemo želeti da odemo, nego da se dičimo njome. Ovaj slučaj treba da bude osvešćenje, kao i povod i poziv na promenu.

S tim u vidu, želeli smo da damo svoje predloge kao moguća rešenja i pozovemo što više učenika i profesora da nam se pridruže jer se svi borimo za isto - za buduće dobro. Naravno otvoreni smo za dodatne predloge i sugestije ukoliko ih imate!

Naši zahtevi su u vezi sa tri osnovne teme koje vidimo kao klicu ovakvih problema:

1) Reforma školstva:

Nažalost, sve više uviđamo da je vaspitanje dece od strane roditelja nešto što izostaje u manjoj ili većoj meri, kao i sekundarno vaspitavanje koje deca treba da steknu u školi uz svoje učitelje, nastavnike i profesore. Tražimo od države da pruži adekvatnu reakciju u ovom pogledu i odreši nastavničke ruke, posebno na ove načine:

- Snižavanje tolerancije prema učenicima:

Zahtevamo da se pooštre kazne koje učenici dobijaju usled neprimerenog ponašanja kako bi bili svesniji posledica onoga što čine. Samim tim tražimo i da se smanji prag tolerancije za izbacivanje učenika iz škole jer to može da odvrati učenika od pravljenja loših odluka jer je svesniji neželjene posledice.

Prioritet mora da nam bude zaštita ugroženih profesora koji bivaju konstantno napadnuti pravima učenika koji pre svega ne poštuju svoje dužnosti i obaveze.

- Tražimo povećanje plata u prosveti:

Prosveta je jedan od elementarnih stubova svake države i ukoliko se taj stub zaljulja nastaje velika pretnja po čitavo društvo. Postajemo sve više svesni današnje situacije u kojoj nedostaje stručni kadar koji bi predavao u školama i da ne bismo završili u situaciji u kojoj neadekvatno obučeni ljudi podučavaju naše učenike, neophodno je povratiti ugled prosveti i u ovom svetlu, čime bismo privukli i veći broj studenata koji bi se školovali za rad u školstvu. Takođe, susrećemo se sve više sa potpuno demotivisanim profesorima koji usled niske plaćenosti i vezanosti ruku sve više gube početni entuzijazam i odustaju od pružanja maksimuma svojim učenicima. Pozivamo vas da se setimo svi da ulaganjem u prosvetu mi ulažemo u dugotrajnu investiciju, u najvrednije što država ima - u buduće generacije - na kojima kao što svi znamo, ostaje svet sutra.

- Uvođenje novog školskog predmeta i fokus na važnim zapostavljenim predmetima:

Važno je povratiti značaj danas olako zapostavljenih predmeta poput likovne i muzičke KULTURE i fizičkog VASPITANjA. Kao što vidimo, ovi predmeti imaju sufiks kultura i vaspitanje, naravno, sa razlogom. U današnje vreme kada su deca previše za telefonima, tabletima i ostalim uređajima, izuzetno je važno podsticati kreativnost i fizičku aktivnost kao način da prevaziđemo sve češću agresiju kod mladih. Istovremeno bismo ih učili i strpljenju kao zapostavljenoj veštini mlađih generacija. Ovo bismo postigli povećanjem broja ovih časova i temeljnijim pristupom obrade gradiva na ovim časovima.

Pored ovoga stekli smo utisak da našem obrazovanju nedostaje jedan opšti i univerzalni predmet koji će nas učiti onom elementarnom što se neopravdano očekuje da sami naučimo ili kako to mnogi kažu, onome čemu nas život uči. Na časovima ovog predmeta bi se govorilo o izgradnji međuljudskih odnosa, ispravnom i pogrešnom, subjektivnom i objektivnom, izgradnji discipline, poštovanju, dužnostima pojedinca prema porodici, prijateljima i društvu i ličnom doprinosu i važnosti opšteg dobra kod pojedinca, kao i osnovnim životnim veštinama poput pripremanja hrane, zamene sijalica,... Podsticalo bi se kritičko mišljenje i iskazivanje emocija kod učenika, što bi sve imalo pozitivne rezultate u budućnosti - deca bi bila otvorenija u komunikaciji sa roditeljima i shvatila bi od malena da postoji uvek mesto na kom će njihov glas da se čuje i gde će on biti bitan. S tim u vezi, uloga nastavnika treba da bude pre mentorska i da njima kroz ove časove bude omogućeno da prate pored profesionalnog razvoja učenika i razvoj osobe na ličnom planu, što bi moglo da pomogne da se spreče fatalne posledice poput ove u školi "Vladislav Ribnikar" ukoliko se uoče na vreme. Ovaj predmet bi trebalo da bude jedan od predmeta sa najvećim fondom časova jer prioritet našeg društva jeste da na kraju dana i školovanja postanemo dobri ljudi - čime bi škola dobila svoju potpunu ulogu - ulogu u formiranju ličnosti pojedinca. Ove časove bi mogli da drže kako razredne starešine (kao osobe koje najbolje poznaju učenike svog odeljenja), tako i pedagozi ili nastavnici građanskog vaspitanja. Važno je da se ovaj predmet brojčano ocenjuje i da na kraju školske godine on ulazi u prosek kako bi učenici bili svesni njegove važnosti kako bi temeljnije pristupili obrađivanju ovakvih tema i sadržaja.

- Smanjiti opterećenje nastavnika administrativnim procedurama kako bi bili usredsređeniji na vaspitno-obrazovni rad:

Kako bi vaspitno-obrazovni sistem bio što efikasniji, fokus nastave i nastavničke profesije ne treba biti na upisivanju podataka i informacija u elektronski dnevnik i vođenje evidencije, već na prisnijem odnosu sa učenicima.

Jedino kada nas budu prestali zanimati isključivo papirološki problemi i budemo se usredsredili na učenike, zbog kojih ceo obrazovni sistem i postoji, i lošu postavku odnosa između nastavnika i učenika, možemo doći do kvalitetnog rešenja i očekivati manji broj nepoželjnih situacija. I mi učenici i nastavnici smo ljudi na kraju dana, a ono što nas čini ljudima ne može biti pretvoreno u slova i brojeve upisane na nekoj onlajn platformi.

- Uvođenje preventivnih psiholoških pregleda i razgovora za sve učenike jednom godišnje:

Poput sistematskih pregleda na kojima učenici posećuju pedijatre i stomatologe svake godine, kako bi se oni uverili da je sve u redu sa fizički zdravljem đaka, tako je važno da postoji osoba koja će proveravati mentalno stanje pojedinaca.

Kroz godine i evidenciju stručna lica bi mogla uočiti ukoliko postoje neke promene na ovom planu kod određenog đaka, što bi moglo da potpomogne da se spreči razvoj lošeg psihičkog stanja učenika.

- Smanjenje pritiska na učenike u vidu ocenjivanja:

Danas je preovladalo mišljenje da ukoliko neko dete nema odličan uspeh ili sve petice, da se ono ne trudi dovoljno, da nije dovoljno dobro i nad tim detetom se vrši veliki pritisak. Sugerišemo da se u kontinuitetu vrši apel za razumevanje dece na roditelje i na taj način istaći da to što neko dete nije nadareno za jedan predmet ili granu nauke, ne znači da je manje vredno i da postoje druge stvari u kojima je dete dobro i koje oni treba da podstiču i pružaju detetu vetar u leđa.

2) Sprovođenje zakona o minimalnoj udaljenosti kladionica od školskih ustanova

3) Regulativa medija:

Želimo da ukažemo na važnost medija kao sredstva informisanja i njihove uloge u razvoju mladih. Mnogi mladi danas pronalaze svoje idole u ljudima koje viđaju na ekranima i zato je važno voditi računa o tome koga puštamo da vodi glavnu reč u medijima.

Zahtevamo sledeće:

- Zabrana prikazivanja rijaliti programa i sadržaja koji promoviše nasilje, vulgarnosti i sve neprikladne sadržaje koji zahtevaju oznaku 18+ u udarnom terminu ili u toku dana kada bi takav sadržaj bio dostupan gledanju deci.

- Stroža kontrola sadržaja kako bi se na vreme otkrio i zabranio svaki program ili emisija koji promovišu ili na nedoličnan način prikazuju prostituciju, narkomaniju, silovanja, alkoholizam, nasilje, nekulturan rečnik itd. na kanalima sa nacionalnom frekvencijom.

- Kontrola naslovnih strana tabloida i štampanih medija - zabrana nasilja i prikazivanja neprikladnog sadržaja poput golotinje ili potresnih scena na naslovnim stranama.

- Sankcionisanje za sve koji koriste govor mržnje, podstiču i odobravaju nasilje u školama na društvenim mrežama i u drugim medijima

- Zabrana promovisanja neprikladnih vrednosti kroz muziku i umetnost na javnim mestima - na primer, kroz koncerte i performanse. Stvaranje timova koji će odlučivati šta je dozvoljeno i prikladno za nastupanje na javnim manifestacijama.

Pozivamo sve profesore i učenike, kao i sve vas koji ste uvideli važnost problema, da se priključite i podržite ovakvu inicijativu nas mladih jer samo zajedno možemo da napravimo promenu, a nijedna bitna stvar se nije dogodila sama od sebe - zato ustanite, podignite glas i pokažite da vam je stalo! Pokažite da nećete okrenuti glavu i pustiti da ovo prođe kao još jedan u moru incidenata i rezultata lošeg sistema. Podržite nas mlade da promenimo ovaj svet i učinimo starije generacije ponosnim! Budimo odvažni da menjamo, budimo dovoljno hrabri da ostavimo trag!

 

Unapred zahvalni,

Učenici Prve beogradske gimnazije

 

 

 

https://insajder.net/prenosimo/ucenici-prve-beogradske-gimnazije-izneli-svoje-predloge

 

@Caligula

 

 

 

 

 

 

Edited by Taihoskopija

Уз резерву да не знамо колико је деце учествовало у припремању текст, ово је одличан показатељљ како трагедија као што су ове две последње померају друштво у правцу ред и закон и ауторитарност.

 

Ако овако тренутно размишљају тинејџери из најлибералније средине у Србији, можемо само да замислимо како размишљају конзервативнији слојеви душтва. При томе, нити осуђујем ове ставове нити их процењујем, само констатујем. 

 

Ово треба имати у виду када се размишља о томе како се и зашто понаша власт коај најбоље од свих зан шта већина људи мисли јер мери то буквално на дневном нивоу.

1 hour ago, Taihoskopija said:

Podržite nas mlade da promenimo ovaj svet i učinimo starije generacije ponosnim! Budimo odvažni da menjamo, budimo dovoljno hrabri da ostavimo trag!

Ovo je toliko starmalotm da nemam reci... :isuse: 

Mislim na ceo tekst, a kvotovani deo sam izdvojio iz prostog razloga sto bi jedina reakcija mladihtm koja bi bila na mestu bila poziv na strajk, proteste, ulicu, pridruzivanje ljudima koji protestuju sa naglaskom na bez obzira na politicko i svako drugo opredeljenje...

Ovako, skup manje vise opstih mesta koji je - istim recnikom i stilom - mogao da napise i potpise bas svako - od nadlezne SNS sluzbe, do organizatora protesta...

Create an account or sign in to comment