IGNORED

Građanin Đoković

Leia

"Jutros su me zvali i kazali da na intervenciju porodice Đoković neću moći da radim na meču Srbije i SAD. Razlog je to što sam ja navodno pošto-poto protiv Novaka, zato što ga mrzim i ne želim mu dobro", rekao je Višković agenciji Beta.

"Lično me to uopšte ne pogađa, pošto mi to nije životna želja, niti mi egzistencija zavisi od toga. Zabolelo mi je što neki moćnici ponovo demonstriraju silu i to prolazi. To mi najviše smeta, što se to dešava u mojoj zemlji", rekao je Višković i priznao da donekle razume Teniski savez Srbije.

Đokovićeva porodica odavno je u sukobu sa Viškovićem, a otac drugog tenisera sveta Srđan već mu je dva puta zamerio zbog navodnog manjka podrške za najboljeg srpskog igrača. Višković je zbog sukoba sa porodicom Đoković napustio i javni servis Srbije. Prethodno je porodica Đoković tražila i uspela da izdejstvuje da on ne prenosi mečeve prvog Otvorenog prvenstva Srbije u tenisu na kanalima RTS.

juju :ph34r:

čoveče, trpali su ga ko sansku kozu.

sigurno je veliki hrišćanin kad je uspeo sve to da zaboravi.

10 godina kasnije, on se ljuti što su zvali BBC, a ne njega. šta ti je život, jbt. :lolol:

53 minutes ago, omiljeni said:

"Nolo nije SNSvac, on je samo snimio spot za SNS" je novo "nije Nolo antivakser, on je samo protiv vakcine"

eh sad i ti tražiš dlaku u plastu sena!

• Haha 4
On 26.2.2022. at 11:15, Djuro said:

to se danas kaze: "trazis dlaku na hipsterskoj kiti" pardon my french 

jel to sad znači da su hipsterske kite izrazito obrasle dlakama? :ohmy:

• Haha 1

With Ukraine undergoing a war with its neighboring country Russia, former Ukrainian tennis star, Sergiy Stakhovsky has taken on a courageous stand to protect his homeland. Stakhovsky has enlisted himself in the military reserves to help his country fight on the front lines.

This valiant step has been met with many plaudits from not only the tennis world but all over the globe. In a recent interview, Stakhovsky revealed Novak Djokovic also sent a message of support to the Ukrainian for his bold stand. However, he revealed that he tried to contact Nadal and Federer, but the duo haven’t responded to Stakhvovsky yet. But, the Ukrainian also added the players’ decision to remain silent is their own choice as it is not their war in the first place.

“Djokovic sent me a message of support, we even had a little chat. I tried to contact Federer and Nadal, I’m sorry they preferred to remain silent. But I understand them, it’s not their war. We have the support of great personalities, I hope it will last,” Stakhovsky said.

During the Mexican Open, Nadal spoke about the war in Ukraine and expressed his disbelief over such vile attacks taking place even in these times.

“I find it incredible that at this time of the 21st century, there is a war going on. I can’t understand it. Hopefully, it ends as soon as possible,” Nadal said in the press conference.

Ne nam na koju temu treba.