IGNORED

NBA 2019/2020

Ivo Petović

20 hours ago, goofs said:

Prica se da bi ostatak sezone mogao da bude organizovan po WorldCup sistemu, 20 ekipa (Kingsi yaay)

Pazi sto smisljaju kako da uguraju Pelicanse. :D

21 hours ago, pbg12345 said:

a sav taj zvucno, vizuelni ugodjaj, to moze za neki cirkus, spotove, rijaliti

ne mora u nba (citati divcevim glasom devedesetih n-b-a) :fantom:

Video si na sta lici letnja liga, e sad zamisli je jos i bez publike, nakon prve cetvrtine ljudi ima da se polivaju benzinom ispred televizora.

Nego kad si vec pomenuo cirkus, jedina bolja stvar od NBA lige je bio AND1 mikstejp i Philip Champion a.k.a. Hot Sauce :wub:

Jako temeljan klip na temu Lebron vs MJ, pa kome je dosadno...

Meni krenuo klip sam na YT al pošto je manje više sve na strani MJ-a nisam mogao da prekinem... :)

Edited by Mil@n
6 hours ago, Mil@n said:

Jako temeljan klip na temu Lebron vs MJ, pa kome je dosadno...

Meni krenuo klip sam na YT al pošto je manje više sve na strani MJ-a nisam mogao da prekinem... :)

sve je to lepo, ali sta cemo ako dodju marsovci :D

Ajde sto je brutalan kosarkas, nego je i veoma pametan, vec su me dovoljno zagrejali, nemoj samo da umesto BB (Bradley Beal) na kraju bude bb (blue balls) :dry:

https://www.nydailynews.com/sports/basketball/ny-bradley-beal-trade-rumors-20200529-ymg63mmft5cbretc2rk5tmyf7a-story.html

Wizards star Bradley Beal says it’s ‘amazing’ Kyrie Irving and Kevin Durant want him in Brooklyn

Wizards star Bradley Beal says it’s “a sign of respect” that his name has emerged in trade talks in recent weeks.

Beal’s name has come up in trade rumors surrounding the Brooklyn Nets, who according to the Daily News’ Stefan Bondy, have had internal discussions about trading for the two-time All-Star and league’s second-leading scorer behind James Harden. In a league ripe with duos, the Nets could form a trio of Beal, Kyrie Irving and Kevin Durant, creating one of the more unstoppable offensive attacks the league will have seen.

“It’s not the first time I’ve heard this kind of talk,” Beal told ESPN’s Jackie MacMullan. "It’s interesting. To me, I look at it as a sign of respect, that I’ve been doing good things and guys want to play with me.

"That’s an unbelievable feeling. When you hear that Kyrie (Irving) and KD (Kevin Durant) want you, s--t, that’s amazing.”