IGNORED

NBA 2019/2020

Ivo Petović

Ovo je ono kad je neko piglu, ali svako malo dodatno pomera granice svoje gluposti. 

U sred ove pizdarije sa mucenim Flojdom i protestima, a sve unutar pizdarije sa Kovidom, ti napravis ovako nesto i onda se opravdas ovakvom video izjavom. 

As the NBA models a 22-team format for the season's proposed resumption beginning July 31 in Orlando, a timeline shared with teams as a last possible date for a Finals Game 7 lands on Oct. 12, sources told ESPN.

Commissioner Adam Silver is expected to have a proposal to take to a vote of the NBA's Board of Governors on Thursday, sources said.

The expectation is that the NBA draft and the opening of free agency would follow in sequential order in October, sources said.

The NBA and National Basketball Players Association are still discussing details on a format, and there is still room for the league to maneuver on the structure of a return-to-play ideas. The Board of Governors requires a three-fourths passage of the 30 teams on a plan, but there's an expectation among owners that they'll fall into line and overwhelmingly approve the commissioner's recommendation on a plan, sources said.

The NBA has been advancing on a plan that would include regular-season, play-in and playoff games for the 16 teams currently holding playoff position -- and six more teams within six games of the eighth seed in each conference, sources said.

Those teams include New Orleans, Portland, San Antonio, Sacramento and Phoenix in the Western Conference -- and Washington in the East, sources said.

Edited by theanswer

propade fantasy sezona :dry:

al neće im ovo poleteti. posle nedelju dana će cela liga da se prokuži kad krenu da švercuju netestirane kurve u to olimpijsko selo.

btw šta planiraju, ko će čuvati žene, djecu i ostalu nejač dok su muški u Orlandu ceo avgust, septembar i pola oktobra? komšija?

i koliko će da traju ferije između 2 sezone, nedelju dana? pa nedelju dana preseasona i  onda udri opet? sviđa mi se kako razmišljaju :fantom:

Ja ovo ne kontam, igraces regularnu sezonu bez krš timova, i svima je dovoljno da budu unutar 6 utakmica od osmog mesta u konferenciji? I onda idu u neki pretplejof?

grant napear dobio otkaz kao komentator kingsa zbog nekih tvitova oko ove situacije.

btw, bas mi je debilno sto ce igrati 20, 22 ekipe u ovom kao novom playoffu, umesto da bude lepo 16 ekipa i cao. postoji dosta velika razlika izmedju osmog i ostatka konferencije, pogotovo na istoku. jbg mora se zion progurati.

Neverovatno kako je glup ispao. Takođe neverovatno zbog čega je dobio otkaz. 

Igraće se 8 utakmica regularne sezone pre plejofa. 

22 ekipe, 13 na zapadu, 9 na istoku. Ako je deveti iza osmog više od 4 utakmice nema play in utakmica. Ako jeste, onda igraju. 

Znači plejof ide normalno, propustiće idealnu priliku da seeduju 1-16

Edited by theanswer