IGNORED

NBA 2019/2020

Ivo Petović

29 minutes ago, Host said:

Kako nije uticajniji kad je zasluzan za promenu defanzivne filozofije lige? Kao sto je i Curry uticajniji od Jordana. 

Obrazloži.

Nije sa drejmondom krenuo small ball. Ono po cemu je on jedinstven je to sto je vrhunski defanzivac u small ball postavi, a u isto vreme jedan od najboljih dodavaca iz short rolla u celoj ligi. 

Odgledao sam ovih novih sest epizoda (3-8) o Jordanu koje su juce procurele, sve imaju neki providni watermark na sredini ekrana (property of espn films), a povremeno se tokom epizoda pojavljuju i neke druge oznake kada prikazu neki arhivski snimak u vlasnistvu drugih televizija i produkcija, tako da su ove epizode ocigledno tek izasle iz montaze i ostalo je da im se uklone ti znakovi oko vlasnika autorskih prava.

Necu nista mnogo da komentarisem dok i ostali ne odgledaju ove nove epizode, meni su se bukvalno sve svidele, ima dosta toga oko Rodmana, Fila, Kukoca, Olimpijade, penzionisanja i povratka, jedna scena pred kraj osme epizode je narocito bolna za gledanje, pokriven je ceo prvi threepeat, kao i titula iz 96 godine, tu je i Space Jam, tu je i kockanje, tu su i sve one teorije zavere oko toga da li je njegovo povlacenje bila tajna suspenzija, tako da uopste nema nikakvog praznog hoda i svaka epizoda proleti za sekund.

Interesantno mi je bilo da saznam da je 80-ih godina Converse apsolutno dominirao ligom, a da je Nike i dalje bio znatno manja kompanija koja je uglavnom sponzorisala tenisere, pa se lepo kroz dokumentarac vidi da bez Jordana gotovo sigurno ne bi postali to sto su danas, a i sam Jordan je izveo jednu dobru foru tokom Olimpijade da zajebe Reebok koji je tada bio sponzor njihove reprezentacije.

Ima i nekoliko zanimljivih gostiju u dokumentarcu, samo cu reci da je Nas kralj, kao i da Carmen Electra i dalje izgleda ko bomba :D

Interesantno mi je bilo da saznam da je 80-ih godina Converse apsolutno dominirao ligom, a da je Nike i dalje bio znatno manja kompanija koja je uglavnom sponzorisala tenisere, pa se lepo kroz dokumentarac vidi da bez Jordana gotovo sigurno ne bi postali to sto su danas, a i sam Jordan je izveo jednu dobru foru tokom Olimpijade da zajebe Reebok koji je tada bio sponzor njihove reprezentacije.

Nadji Espn 30 for 30 dokumentarac o Saniju Vakaru coveku koji napravio industriju patika kakva je danas i koji je potpisao Dzordana za Najk i bez njega Najk ne bi bio ovo sto je danas.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Toni Kukoc opens up on 'The Last Dance,' relationship with Jerry Krause

Toni Kukoc had one prevailing reaction as he watched the first two episodes of ESPN’s “The Last Dance” documentary about the 1997-98 Bulls.

“I’m hoping the other episodes are brighter and more of a celebration of basketball instead of who is guilty or to blame, and why didn’t they win eight championships or 10,” Kukoc said in a phone interview. “The world was so happy when that was happening. So I don’t know what people are mad at.”

Kukoc, who is currently a special advisor to Bulls president Michael Reinsdorf, played a critical role in the Bulls’ second three-peat. His memories of even that final season are primarily fond ones. He laughed when told a scene in an upcoming episode will depict Michael Jordan teasing Bill Wennington for filming everything on his personal camcorder, as Kukoc reads a newspaper on the team bus nearby.

“I cherish the things we did in practice, that we did on the road,” Kukoc said. “That team worked so hard and was committed and devoted. We’re talking about people who won six championships in eight years and we’ve got to find a way to find a dark note?”

During a lengthy phone conversation, Kukoc grew most animated defending Jerry Krause, the late general manager who became a target for Jordan and Scottie Pippen for various reasons, and who endured contentious contract negotiations with Phil Jackson and Jackson’s agent, Todd Musburger.

Krause drafted Kukoc in the second round in 1990 and spent three years wooing the Croatian matchup nightmare to jump to the NBA. Kukoc won Sixth Man of the Year honors in 1996.

“Those three years that he was pursuing me and saying you gotta come, his pitch to me was, ‘You have no idea. We have this incredible coach. We have awesome older players who lead like Pax (John Paxson) and (Bill) Cartwright. We have these amazing athletes like MJ and Scottie who can do anything.’ He had so much joy when he talked about that team,” Kukoc said. “He told me how crazy good it would be with me flying on the break or leading the break with MJ on one side and Scottie on the other. He was never like, ‘Oh, I built this team and I did this.’ He just talked about what a great organization the Bulls were.

“People who weren’t there are assuming and saying, ‘Oh, his ego got in the way. That’s why he destroyed the dynasty.’ Not that they don’t appreciate what he did, but you always put him down? Of course it’s going to affect someone. He’s not here, but I don’t even want to say he can’t defend himself. There’s nothing to defend. He’s the GM of the six-time champs. Name me another five people in the world who did what he did — in any sport.”

In fact, Kukoc said he never knew how frayed the relationship was between Krause and Jackson until he watched the first two episodes.

“Maybe I was ignorant. Maybe I was caught up in my own stuff. You knew there was stuff going around. But when you practice every day and go home to your family and you own business, you don’t pay attention to that stuff that much. Plus, Phil always made this kind of bubble where players were on their own,” Kukoc said. “You knew Michael wasn’t going to be there for the other coach. Scottie wasn’t going to be there. That was the end.

“I was hoping that the minds of people would agree we should come back and defend the title. But now I hear some relationships were to the point of no return. That’s a sad part. But the run was awesome.”

The 1997-98 Bulls went 15-6 in the playoffs and endured their only seven-game series of the second three-peat. Kukoc came up huge in that Eastern Conference finals Game 7 against the Pacers, scoring 21 points to help send them to an NBA Finals rematch against the Jazz.

He acknowledged the difficulty of making three straight runs to a title.

“We were exhausted. We were hurt. There was plenty of plantar fasciitis going around. We were changing shoes. People were battered. It gets harder and harder every year,” he said. “You can’t just walk into the Finals.

“I always say the Utah Jazz and Indiana Pacers probably did the same thing we did — practice like crazy, love each other, devoted everything to winning. And then lost to us. And nobody says things about Indiana and Utah. It’s that close, that fine a line between winning and losing. And you win and 25 years later, you have 10 (TV) episodes about you.”

Here’s Kukoc on principals from the documentary:

On Phil Jackson: “Really smart. Very good teacher. Pays attention to the little details. Does not take people as just players but likes to get into personalities to try to understand how to make them go.”

On Michael Jordan: “The ultimate sports figure. The ultimate competitor. Great person. I consider him my friend. I wouldn’t be that good if I was Michael Jordan. He dealt with so much. And all he cared about was practicing and competing and winning.”

On Scottie Pippen: “He was the ultimate teammate. I loved the way he approached the games — unselfish, ready to sacrifice for the good of the team. He helped me the most.”

On Dennis Rodman: “Same as Scottie. Awesome teammate. Absolutely understood every part of the game. Very high IQ basketball-wise. Sacrificed the offensive part of the game just to give himself for defense and rebounding. Very shy as Dennis Rodman, as himself. But very crazy and fun guy whenever he wanted to be someone else.”

On Ron Harper: “That was my close friend. I loved Harp. We would talk about things on the side. He wasn’t Michael or Dennis or Scottie but he was a veteran of the team who had been through a lot and knew what was going on, understood everything. He’d calm me down when I needed to be calmed down.”

14 hours ago, Moća said:

Nadji Espn 30 for 30 dokumentarac o Saniju Vakaru coveku koji napravio industriju patika kakva je danas i koji je potpisao Dzordana za Najk i bez njega Najk ne bi bio ovo sto je danas.

Evo bas sad vidim u rasporedu da ce Sole Man sutra biti na Areni Sport 5 u 14:30h, taman da ga odgledam na velikom ekranu :)

23 hours ago, Moća said:

Javi utiske ;)

Odlican je Sole Man, definitivno jedan od boljih 30 for 30 dokumentaraca, Sonny Vaccaro je zasluzio da mu Nike podigne spomenik, a ne da ga onako oteraju nakon sto su lepo profitirali od njegove snalazljivosti da dovede Jordana, pa i sam Jordan mu je izgleda okrenuo ledja cim nije zeleo da bude u dokumentarcu, Carolina Blue dzordanke se na par sekundi pojavljuju, one su mi uvek bile medju lepsim patikama iz te linije.

Ajde sto je taj Sonny bio zasluzan za nastanak Air Jordan brenda, vec je kasnije nakon prelaska u Adidas i njih podigao u nebesa, super je bio onaj deo kad je dao prvi sponzorski ugovor Kobiju koji je jos uvek bio srednjoskolac, eto nisam imao pojma ni da je upleo prste u legendarni draft iz 96 godine, kao ni da je New Jersey tada zamalo draftovao Kobija i da su odustali zbog laznih pretnji kako ce ovaj otici u Italiju ukoliko ga izaberu, a i sam Kobi mi je bio daleko vise kul dok je imao afro, furao broj #8 i nosio Adidas Crazy 8, posle kad je potpisao za Nike, uzeo broj #24 i sam sebi nametnuo najvestackiji nadimak ikada koji ni Uma Turman nije mogla da iznese, izgubila se ta neka magija.

Ne volim ja preterano te velike proizvodjace sportske opreme, narocito od kada su poceli da previse mesaju prste u streetwear, uvek su pokusavali sa tim raznim kolaboracijama ne bi li privukli nove potrasace, medjutim ovo sto rade zadnjih godinama je pravi horor, nema vise poznate licnosti na planeti koja na ovaj ili onaj nacin ne reklamira Nike, Adidas, Reebok ili Pumu, a veze nemaju sa sportom, pa jos mnogi dobijaju svoje specijalne linije iako u zivotu nisu imali nikakvog dodira sa dizajnom, iz celog tog cirkusa jedino su Kanye West (Yeezy) i Pharell Williams (Billionaire Boys Club, Ice Cream) uspeli da stvore respektabilne brendove, mada su prvom dosta pomogli Virgil Abloh (Off-White) i Heron Preston (kreator legendarne СТИЛЬ linije), dok je Farelu od pocetka partner bio jedan od najboljih streetwear dizajnera svih vremena, Tomoaki Nagao poznatiji kao Nigo, koji je nakon sto je prodao legendarni BAPE (A Bathing Ape) zapoceo svoju Human Made liniju.

Izvinjavam se na offtopicu, malo sam se zaneo, nego danas sam pogledao jos jedan 30 for 30 dokumentarac, The Last Days of Knight, posveceno Bobi Najtu i razlozima njegovog otkaza u Indijani, bolje da ga nisam ni gledao, verovatno sam i ja previse subjektivan oko te teme, s obzirom da mi je on uvek bio medju omiljenim NCAA trenerima, ali napravise od coveka pravo cudoviste, ipak mislim da nije zasluzio takav tretman.

Mali oftopik, ja imam utisak da je zadnjih godina Under Armour isplivao kao glavna sportska marka u svetu, ili makar kod nas. Ko su njihovi Soni Vakaro i Dzordan? :unsure:

Edited by Zli Gli
4 minutes ago, Zli Gli said:

Mali oftopik, ja imam utisak da je zadnjih godina Under Armour isplivao kao glavna sportska marka u svetu, 

oni vec 2-3 godine imaju ozbiljan pad u S. Americi, a mislim da nije bolje ni u Evropi.

Steph Curry i Tom Brady su mislim najpoznatiji sportisti koje sponzorise Under Armour, oni se makar uglavnom drze sporta, bez nekog prevelikog upliva u streetwear.

Ustvari, moguce da sponzorisu i Brejdijevu zenu, onu brazilsku manekenku, od ostalih poznatih mislim da su The Rock i onaj reper A$AP Rocky radili nesto s njima.

Edited by Бруклинский