IGNORED

Parfemi

msmodesty

Barberi London je moj najomiljeniji parfem, tj. miris koji sam najviše ja. I za toplo i za hladno, i za posao i za izlazak. Koristila sam i Diora i Lankoma (još uvek imam neki letnji Lankom), ali to su mi parfemi koji mi se sviđaju. Barberi kao da je deo mene. Diskretan je, a oseti se. Uf, ako počnem da ga opisujem, ispašće da opisujem sebe. Zato stop. :)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
LoveChloe_butterboom.jpgkupila ovaj! pravi zimski damski.
i ja! i ja! plasila sam se da ce mnogo da lici na Balenciagu pa sta ce mi dva ista ali ne! ovaj je mngo damskiji, vise retro a sav senzualan :wub:za poslovne sastanke - Narciso Rodriguez for herza inspirativne dane - Hermes, Kelly calecheza tajanstvene i opasne - balenciagaza totalnu romantiku - Love, Chloe....

What Lipstick Rose is to "rouge à lèvres", Love Chloé is to "face powder and blush". An exquisite creation inspired by those "humble" products that turn every woman in a goddess and transform every sinful thought in a virtue - the Holy Grail of Vanity. It is the perfume of tenderness and love in front of a mirror when the swan puff powders the air with desires and emotions mixed with the hope of love.With Love, Chloé turns another beautiful page in the Book of Roses, creating a tender, delicate and very fragile bouquet. It could be also considered a contemporary interpretation of Paris, without the dashing extravaganza where the rose was the Primadonna Assoluta and the contrasts of notes made its appearance dramatic. Love is shy and dewy, sensual by its subdued innocence. The perfume starts with a green violet note that recalls the freshness of Balenciaga but very soon it becomes a soft whisper where white and pink roses are underlined by a delicate carnation and maybe a peony-lilac note with sweet accents of neroli. The scent becomes soft and airy like a breeze over a bush of moss roses with some powdery accents. It has something nostalgic like the scent of a stolen kiss under a veil of muslin from a Jane Austen's novel or like a beautiful powder box. There is nothing dramatic, exuberant, strong, tenacious or too sensual inside. The floral bouquet shares some aspects with a forgotten masterpiece - Fleurs de rocaille (Caron) but this is a very modern interpretation with the scent of violet leaves, watery hyacinth and fresh roses. It is a perfume of an infinite delicacy and a very personal allure. Orris, rice notes, heliotropine and musks suggest a perfume inspired by lotions, creams and makeup but this time the result is exquisite. It is the scent of ribbon or a lace, being more a "lingerie scent" that ends with the freshness of musks, transparent woods and some white mosses.Extremely poetic, evocative and personal (little volume and tenacity), this perfume suggests the rose without creating a strong pictorial representation. It is more a watercolor with blurred shapes close to an abstraction image. It is like an XVIIIth century rose garden seen from a Chantilly veil under the cloud of pink powder. Time is suspended between the fingers of a woman applying gently the powder. Unfortunately it is very ephemeral.

dobih na poklon gucci-jev guilty.s obzirom na nabrijanu zlatnu bocicu, dramatično ime, guccijevu reputaciju i cinjenicu da sam ga dobila od vrlo zahtjevne pacijentice ocekivala sam sve osim umjerenog, ženstvenog, ponešto slatkastog cvjetnog mirisa. ne znam po čemu je zaslužio definiciju orijentalnog. u kratko, nimalo nije ono na što biste prvo pomislili!

post-171-12879328112461.jpg

• 2 weeks later...
GIVENCHY-PLAY-INTENSE-100ML.jpgGivenchy Play IntenseGadim se sebi sto sam uzeo parfem koji je napravljen u obliku mp3 plejera, a zastitno lice je Justin Timberlake... ali, mnogo mi se svidja! ^_^Uvalili mi pre desetak dana uzorak, probao i ... odlepio. Taman za zimu. Edited by Takeshi

Ajd ovako - treba mi preporuka za neki solidan zenski parfem a da pritom kosta do max. 50ak ojra... znaci, manite me ovih mejdejkinih za trule bogatase... Zajebah stvar kod zenske i sad moram da se vadim na razne nacine, pa sam mislio da malo to vadjenje pojacam na ovaj nacin. Jes da posle nece imati pas za sta da me ujede ali ko me jebe kad sam idiot.Bio sam danas u dve parfimerije ovde u Vinterturu i opet nemam blage veze. Snimio sam neki Versace bright crystal jer je oko 40 franaka za 30ml, ali kontam da je sranje posto su ostali mahom skuplji. 50 ojra mi je maksimum, za vise bih prvo morao da obradim neku matoru svabicu ili orobim banku.

Ajd ovako - treba mi preporuka za neki solidan zenski parfem a da pritom kosta do max. 50ak ojra... znaci, manite me ovih mejdejkinih za trule bogatase... Zajebah stvar kod zenske i sad moram da se vadim na razne nacine, pa sam mislio da malo to vadjenje pojacam na ovaj nacin. Jes da posle nece imati pas za sta da me ujede ali ko me jebe kad sam idiot.Bio sam danas u dve parfimerije ovde u Vinterturu i opet nemam blage veze. Snimio sam neki Versace bright crystal jer je oko 40 franaka za 30ml, ali kontam da je sranje posto su ostali mahom skuplji. 50 ojra mi je maksimum, za vise bih prvo morao da obradim neku matoru svabicu ili orobim banku.
versace bright crystal nije sranje

Jebem mu, mozda i necu uzimati nista jer sam kanda uspeo da izgladim situaciju. Ili da zveknem te pare sutra na kvotu 2 i jace pa ako prodje da uzmem, a ako popusim svejedno mi je jer sam opet u igri i bez parfema...I stvarno, Ljubav Ljubav :yucky: Jebote, ima 36 godina i dvoje dece... ako budem uzimao, uzecu taj brajt kristal i da peva od srece.

Lazem, primio sam se ko saucesce.