IGNORED

Zlostavljanje dečaka i muškaraca

Svemir Zeka

Dobro, uzvratio mu je lik (ne znam cak ni da je decak). Ovo je vise za doom, Srbija u malom...

Edit: Zapravo upravu si, jbg normalizovano je ovo ponasanje toliko da ga i mi ne nazivamo pravim imenom. Ovo mu dodje nesto kao mobing na poslu. Dobra strana je da mu je lik uzvratio gadjajuci ga necim a ovaj koji drzi majmuna ga ocigledno i sam mrzi iz dna duse i samo ceka da krene i na njega. To sto oni uzvracaju ne znaci da to sto lik radi nije zlostavljanje.

Edit2: Ljudi instiktivno znaju da biraju svoje zrtve. Voleo bih da SNS govnar napravi pogresan izbor i neko ga izubija ozbiljno kao sto je onaj pevac umlatio drugog SNS govnara ne znajuci ko je.

Edited by Shan Jan
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Mislim da se po ovom pitanju stvari menjaju malo na bolje, kako je sve do skora bilo.

Mene je pre 10ag godina šokirala ova vijest:

https://www.telegraf.rs/vesti/35809-hrvatica-renata-43-i-njen-mladi-ljubavnik-ervin-16-cekaju-dete

https://www.index.hr/mobile/magazin/clanak/Renata-Juras-Otkako-smo-dobili-dijete-moj-Erwin-kuci-donosi-petice/638061.aspx

Sa 41 godinu je ušla u seksualnu vezu sa 13-godisnjim učenikom - dobija kaznu od 22 meseca, ali uslovnu.

Ali kakva je to uslovna kazna kad nije sadržala ni uslov da se kloni njega pa čim je on napunio 14 što ga je učinilo legalnim - počinju zajedno da žive i uskoro dobijaju i dete, a ona objavljuje knjigu "41 i 14" (valjda i nju blam bio da napiše 13) koja se ono opušteno prodaje po knjižarama i amazonu.

U knjizi je  njihova ljubav (kojoj se okolina protivila) predstavljena kao Romeo i Julija priča u kojoj ovoga puta ljubav pobjedjuje. Njegov očuh koji ih je prijavio socijalnoj službi je loš čovek i oteran je iz porodice. A majka koja je mlađa od nje je prihvatila vezu. Auto translate review-a

Spoiler

.One can certainly say that as an outsider, it is incomprehensible how a 40-year-old woman can fall in love with a 13-year-old boy, but I was curious if the book would provide an explanation for this. After reading it, I can say: The book describes the process, but I still cannot understand it.

About the book itself: Unfortunately, this book is simply poorly written. It is linguistically very bumpy, the dialogues sound like bad soap-operas and the figures are incredibly one-dimensional. You get an insight into Renata's perspective, but what's going on in Ervin is completely avoided. Moreover, this change of 'I like this boy' and 'he looks at me so in love' to 'he's the love of my life and I've never loved a man so bey' is absolutely incomprehensible. Within two pages of the book, Renata suddenly can't live without Ervin.

Furthermore, I lack a differentiated perspective. Renata describes everything as if through pink and red glasses, which testifies to me of complete self-deception. We should all seriously believe that all people have the relationship between a 40-year-old woman and a 13 (!!!!) -year-old boy really great. From the daughters of Renata, who are both older than Ervin, to Ervin's mother to Renata's ex husband, everyone responds only with enthusiasm, according to Renata. If this is even close to the truth, one can only wonder if these people are still in their minds.

Even though I don't see Renata as a paedophile monster, but she believes that real feelings are in the foreground, one has to wonder whether such a relationship for a 13-year-old boy is not long-term harmful to his development. But no critical word from Ervin's mother is mentioned here. The book depicts it as if Ervin's mother is normal that Ervin's girlfriend is the same age as her. And when the stepfather dares to ask at the Youth Welfare Office, he is portrayed as the evil who wants to destroy holy love. I would have expected a little more reality here. I also find these assertions

completely unbelievable that Renata did not know that it would be punishable to sleep with her 13-year-old friend. She emphasizes that again and again. She had not known the law and only transgressed it out of pure love. What world does this woman live in? Even though it is allowed in Austria from 14 years of age to have sex with an adult (which I find very early), you do not need to know this law to know that it is certainly not allowed at the age of 13. Even though Renata stresses so often that Ervin is already a sooooo adult, he is and remains a child at the age of 13.

Just a mother of two teenage daughters should know that. If Ervin had been 16 or 17, the age difference would still be great, but then the boy would not have been a child anymore.

https://www.dw.com/sr/moja-nemoguća-ljubav-sa-tinejdžerom/a-15472369

Ovde imate još genijalnih misli iz knjige - tipa da se protivi vezama mladih cura sa starijim tipovima, ali sa mladićima je to drugačije.

Edited by Spooky
  • Tužno 1

štaznam, za mene su oduvek veze sa dvocifrenom razlikom u godinama škakljive. posebno sada kada se sve ubrzano menja.

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Potreban nam je sigurna kuća za muškarce :sad:

UŽAS KOD POŽEGE Žena nasmrt izbola muža nakon svađe!
Sinoć je u Prijanovićima kod Požege supruga usmrtila muža.

Prema nezvaničnim podacima usmrtila ga je nožem.

Komšije su u šoku nakon što se dogodilo ubistvo, a kažu i da ga je Sanela maltretirala, te da od nje "nije smeo da pisne".

- Nije smeo da je prijavi, pretila je da će ga ubiti - kaže komšinica.

Osumnjičena je uhapšena, a o slučaju je obavešteno Više javno tužilaštvo u Užicu.

• Tužno 1