IGNORED

PPP vs. Coronavirus - tema za praktične savete i korisne informacije

dùda

1 hour ago, maheem said:

Po specifikaciji ona je za jednokratnu upotrebu. Ovo za dve sterilizacije su nam preporučili mozgovi iz ofisa. Ne znam šta će se desiti sa filterom ako je sterilišeš više puta dok zaptivanje možeš sam da ispratiš. 

Ja imam ovu 3m ffp2,dobio od lika koji radi u kamenolomu,kaze on jednu koristi 7 dana,pa onda novu,ali to u uslovima velike prasine

nalazim oprecne informacije o dugotrajnosti maske,moracu jos da proverim

35 minutes ago, Bogotac said:

Ja imam ovu 3m ffp2,dobio od lika koji radi u kamenolomu,kaze on jednu koristi 7 dana,pa onda novu,ali to u uslovima velike prasine

Ne znam koju masku imaš. Ffp2 nije model, već vrsta filtera, skraćenica za nešto. Moje su 3M Aura 9322+ NR. NR = NON-REUSABLE.

Ako kod tvoje stoji R umesto NR onda je for reuse.

7 dana pod istom maskom ne može biti nikako higijenski.

2 minutes ago, maheem said:

Ne znam koju masku imaš. Ffp2 nije model, već vrsta filtera, skraćenica za nešto. Moje su 3M Aura 9322+ NR. NR = NON-REUSABLE.

Ako kod tvoje stoji R umesto NR onda je for reuse.

7 dana pod istom maskom ne može biti nikako higijenski.

Hvala na odgovorima

40 minutes ago, Bogotac said:

Danas sam stavio masku po prvi put i to baš tu ffp2,na stranu što je izuzetno glomazna i ružna i što ne znam kakva joj je učinkovitost vezana za virus ali odradila je posao u smislu social distance pošto sam u njoj izgledao kao Džejson iz petka trinaestog

ja sam bila sa starim ovih dana kod nekih doktora, i sestre i doktori i tehnicari ne nose nikakve maske. ovi rade sa ljudima bez simptoma, ali znamo vec da to ne znaci mnogo. jedino neki iz valjda administracije koliko vidim nose one hirurske maske.

tako da, nosi ako ces se osjecati bolje, ali nastavi da budes oprezan kao i da nemas masku.

13 hours ago, kud u maglu Simoviću said:

apropos maski, ove hand made, služe li čemu?

propisalo mi obavezno nošenje istih

Na samom početku priče je šatro apsolvirano da ako nije minimum n95 nije nikakva zaštita, a sad samo da se nešto stavi, teško biti pametan.

Da, neke poluobaveštene osobe su to neodgovorno apsolvirale i sad imamo to što imamo umesto da kao Česi svi prekrivaju usta i nos onim što imaju i usporavaju zarazu.

b6QpOKK.jpg

Sam virus, kapljica je veća. Ako gledaš sam virus, onda ni FFP3 (koji je bolji od N95) ne štiti pouzdano, pošto se testira od 0,3 mikrona naviše.

Examples of particle size:

Viruses 0.02 to 0.3 microns  
Bacteria 0.5 to 10 microns  
Mold spores 1 to 70 microns  
Fungi 2 to >200 microns  

Particulate filter efficiency is based on ability to remove particles greater than 0.3 microns in diameter (medial aerodynamic diameter of 0.3 um)

http://www.safeticorp.com/data/train_img_normal/Respiratory_Protection.pdf

In 2008, Makison Booth set out to discover to what extent surgical masks could protect wearers. She hooked up one of her dummies to a resuscitation machine, “so it breathed”, she says. She then sealed it in a cabinet and sprayed tiny airborne droplets – a simulated sneeze – containing influenza at it while it wore a series of protective masks.

Different designs of surgical mask were tested, including the standard strip of fabric, a duck-bill-shaped one and a 3D moulded one. “They conferred a low level of protection to the wearer,” she says, diplomatically. The virus was found inside all the masks, but they had provided something like a six-fold decrease in the amount of virus exposure.

Wearing a substandard mask may at least deter wearers from self-contaminating by putting their hands to their noses or mouths, but we can self-contaminate by touching our eyes, too. “We know that in the markets in Wuhan,” says MacIntyre, “they found coronavirus all over the surfaces, so someone walking through could touch it and contaminate themselves.”

Makison Booth also tested disposable filtering facepiece (FFP) respirators. They are designed to filter tiny particulates, and are recommended in the UK for professionals working under possible exposure to airborne diseases. These provided 100 times more protection than going barefaced.

However, truly protecting yourself isn’t as simple as buying any old FFP. There is a dizzying array on offer, with confusingly similar names, and in the west they are more likely to be marketed for pollution than disease. “N95” types are heavily promoted online. Makison Booth says this is the US equivalent of the UK’s second-most-effective model, imaginatively called the FFP2. However, she says, “we recommend the use of an FFP3 [the highest protection available] because it will filter out more particles”. The US versions are tested only for dry particulates, she says, but the UK FFPs are tested against liquid in aerosols, too. Before you buy any mask, make sure it has a CE certification mark, which indicates conformity with EU health, safety and environmental protection standards.

https://www.theguardian.com/world/2020/jan/31/our-face-mask-future-do-they-really-help-beat-flu-coronavirus-and-pollution

Mislim, sve OK, nek niko ne nosi masku ni bilo šta drugo preko lica pa će epidemija bujati (pogledati gornji video) pošto nije bitno zaštititi i druge od sebe već samo gledati svoju guzicu, a Kinezi su budaletine što su svima naređivali da nose maske.

Edited by vememah