Jump to content

Obrazovanje 21. veka - reforma ili propast

Featured Replies

Direktorka OŠ "Đura Jakšić" sa Kanarevog Brda, koja je našu školu učinila poznatom nakon dovođenja Kristijana i Crnih Ceraka, neće da ode bez fajta

sednica.jpg

Jbt ovi iz SNS-a se brane bukvalno ko da je Staljingrad, nema popuštanja ni pedlja, ako neko padne mrtav samo ga zamijeni sledećim. 

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Koliko sam razumeo iz teksta, ovo nije prvi put i događa se od 2015?

  • 2 weeks later...

Prvi dopis ministarke je naravno gomila nekih opstih stvari, mnogo reci, a malo konkretnog i sve je korektno i lepo, nema sta da se zameri :D.

Uglavnom prve dve nedelje je neka zajebancija sa tematskom nastavom.

Novina je Moto skole :D.

Zajebancija sve u svemu, izvinite na izrazu 

 

IMG_20230820_092052.jpg

Prvi dopis ministarke je naravno gomila nekih opstih stvari, mnogo reci, a malo konkretnog i sve je korektno i lepo, nema sta da se zameri [emoji3].
Uglavnom prve dve nedelje je neka zajebancija sa tematskom nastavom.
Novina je Moto skole [emoji3].
Zajebancija sve u svemu, izvinite na izrazu 
 
IMG_20230820_092052.thumb.jpg.6414f09fc1eec917e6c4b77f85586920.jpg

"365 lepih dana"





...shiit has hit the fan...

Ovo kao da je sa neke radionice NDI ili IRI. 

moto prihvacen od aktera, hahaha

da, da

samo moto cekaju da prihvate

doduse skrenuce im paznju neko vreme

mislim na ovu "bandu" aktera od ucenika

To je sminkanje stvari i privid da neko nesto radi. 

Nije normalno dovesti zaposlene u situaciju da ne znaju kako/sta da rade i to traje vec dugo. 

  • 2 weeks later...
Quote

Као тезе за будући плодотворан дијалог наводимо следеће:

 

1. Кључно питање гласи – ко је одговоран за креирање система? По овом документу, систем је одличан, само не ваљају директори, наставници, стручни сарадници и родитељи (које нико, ништа, никад, ни о чему није питао), иако је управо систем тај који је заказао.

2. Министарство просвете скида са себе сваку одговорност, сводећи свој документ само на сугестије, док методе треба да одреди сама школа. У ствари, ако се код доношења правила у школи тражи сагласност и учешће свих актера образовно-васпитног процеса, сви би требало да буду укључени у креирање система иза кога, преко закона и прописа, стоји Министарство просвете.

3. Школа три седмице треба да се бави „тематском наставом” о ненасиљу. Како тематску наставу тог типа везати за, рецимо, часове хемије?

4. Уместо унапређивања васпитног рада, нама се намећу само административне обавезе.

5. Овакав документ уноси пометњу у ритам школског рада и сигурно неће ништа поправити. Истовремено, пошто се у смерницама послатим школама измишља „топла вода”, питамо се – шта смо ми то до сада радили и да ли смо уопште школовали и васпитавали децу!

6. У документу не постоји ни реч о стручности наставног особља за овакав педагошко-психолошки рад, нити се они било чиме мотивишу да га предузму. Иако постоји део о мотивисању деце, не говори се о побољшању положаја просветних радника ни у образовно-васпитном систему, а ни у друштву у целини.

 

НАСТАВНИЧКО ВЕЋЕ ГИМНАЗИЈЕ У ЧАЧКУ - ОБРАЋАЊЕ ЈАВНОСТИ ПОВОДОМ НОВИХ „СМЕРНИЦА” МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ

moto/identitet shkole :rolleyes:

arv9od2ukcv71.jpg

 

Create an account or sign in to comment