IGNORED

Game of Thrones

Ryan Franco

Ne mora da znači da je u celini i celosti, nekima se samo testisi cviknu a ostatak im bude čak delimično upotrebljiv. A i da nije, nema šanse da nas do kraja serije ne smaraju tim volelo se dvoje mladih podzapletom.

Ima u bespućima interneta jedan od 674 feminističkih osvrta na GOT koji detaljno objašnjava koliko bi neoprostivo seksistički bilo da se ne smuvaju Worm i Missandei samo zato što je on evnuh. Jer znaš, to bi značilo da je za intimizaciju neophodan muški polni organ, što je naravno rampant sexism. 

spoilers ahead

"Every possible series of events is happening all at once" :lol: Šta im je to, neki recycled Dr. Who scenario?

Unapred sam razduševljen scenom u kojoj Euron Greyjoy trijumfalno ujaše u King's Landing a masa ekstatično kliče. 

John Boyega Launches A Savage Attack On Game Of Thrones

After being cast as a comedic Stormtrooper in the Star Wars franchise, many an angry bigot was up in arms over the addition of Boyega, a rising talent whose film credits include Attack The Block and Imperial Dreams.

Next on his hit list are the whitewashed Game of Thrones and Lord of the Ringsblockbusters.

There are no black people on Game of Thrones. You don’t see one black person in Lord of the Rings. I ain’t paying money to always see one type of person on-screen.

Because you see different people from different backgrounds, different cultures, every day. Even if you’re a racist, you have to live with that. We can ruffle up some feathers.

I Saladhor Saan. Ali ko je od njih krknuo Death Star? Niko. Tragičan manjak crnih protagonista, white-washed pseudo-middle-ages :( 

Da je bilo razuma i pristojnosti, pa da se Jon Snow uloga promeni u Jon Coal (starring John Boyega), da bude vanbračni crni sin Neda Starka. (Tek posle saznamo da u stvari nije njegov, jer plot twist, Rhaegar Targaryen je takođe bio Afro-Valirijskog porekla.)

To te one mrke obrve varaju. 

I dalje mi nije jasno da nisu mogli da ih izblajhaju i njoj i bratu. Realno ubija suspension of disbelief više od bilo kakvih zmajeva.