BraveMargot

99 members have voted

1. 1. da sam podanik krune, glasao bih za:

• jednookog skotskog idiota (broon)
    • aristokratskog humanoida (cameron)
    • dosadnog liberala (clegg)
    • patriotski blok (ukip ili bnp)

This poll is closed to new votes

Kruži priča da bi stvar mogla da se vrati na originalni predlog EU, a to je backstop koji se odnosi samo na Sev. Irsku (što znači da postoji carinska kontrola između S.I. i ostatka UK - ono što DUP nikako nije hteo da proguta, i zbog čega je Mej izmislila backstop koji se primenjuje na celu UK). To bi prošlo ako bi se napisalo neko obavezujuće pismo o "alternative arrangements", kako će se to izmisliti i sprovesti, i kako će se one prvo sprovoditi između SI i ostatka UK, pa onda kada se pokažu kao uspešne, preneće se na granicu između RI i SI.

Ono čime bi mogao Džonson da maše i da se pravda:

- bolji dil ne može, jer me opozicija minirala svojim no deal zakonom, i otežala mi pregovaračku poziciju, obratite se njima

- evo ispoštovao sam vaš no deal zakon, evo vam dogovora, plus je li vidite da sam oduvek bio za dogovor?

- ispunio sam obećanje da neću tražiti produženje roka za brexit, jer sam evo doneo novi dogovor

- imamo pravno obavezujući dogovor o zameni backstop-a u budućnosti, kada pronađemo i demonstriramo tehnološko rešenje

- SI će morati malo da trpi, ali ostatak UK će biti slobodan da trguje sa celim svetom kako hoće, i mi ćemo investirati dobar deo novca koji ćemo tako zaraditi u SI (trtljanje u prazno naravno ali efektivno za kampanju)

- glasajte za ovo, brexit 31.10.!

Pritom, da ublaži reakciju SI i da EU ostane pri tome da se ,,dogovor neće menjati", ovo može da se uradi kroz neki "side deal" gde će se backstop koji pokriva celu UK ograničiti na godinu dana...time isto može da kaže, evo izdržaćemo UK-wide backstop godinu dana, i onako će nam trebati vremena da se uhodaju novi trgovinski sporazumi, a do tada ćemo možda i napraviti te alternative arrangements.

DUP i ERG će naravno biti protiv ovoga. Ali Džonson i onako nema većinu, nikakvu, i da li je bitno da li bi izgubio glasanje sa 25 ili 75 razlike? Preuzima inicijativu, i opoziciju stavlja pred težak izbor. Nećete no deal, nećete Mejin deal, nećete moj deal, nećete izbore - pa šta hoćete? Vi hoćete samo da zaustavite Brexit...onda da ostavku i ide na izbore. Ako se dogovori sa Faražom, Brexit Party može da se kandiduje u SI protiv DUP...ERGovce može da poizbacuje kao što je izbacio rimejnere i antinodilaše Ken Klarka i ostale.

A ako se na no deal, pa onda jasno ko je kriv...nije on, on je isporučio novi deal. A vi nećete. Pa onda jebiga...

Problem je što Faraž neće nikakav deal, tj radi ono što je i Boris radio godinama: populistički podriva svaku opciju dok ne ostane samo on kao glavna opcija da zajaše.

Drugi problem je DUP, tj dosta ludaka koji su članovi istog, a primirena su govna UVFa i ostalih terorista... to bi bilo de fakto ujedinjenje Irske, a ovi to neće dozvoliti.

Edited by dragance

Džonson sinoć opet izgubio glasanje za izbore. Onda je opozicija glasala da natera vladu da objavi dokumenta o pripremama za brexit. Nakon toga je Džonson pokrenuo zatvaranje parlamenta, koje je prošlo uz raznorazne incidente. To je za sada to, parlament je zatvoren do 14. oktobra.

Pa ovako jos nikad u modernoj eri - treba ici do Carlsa I, onog sto je na kraju izgubio glavu i naci ovakve bitke u parlamentu. 

Fukcionalna UK demokratija mislim da tesko moze da opstane sa ovakvim medijima. Populacija je totalno sludjena i podeljena a istovremeno slabo informisana.

Inace, rizik je sada poveci na svim stranama:

- EU ce verovatno zatraziti duze odgadjanje od dve godine ili neku garanciju da ce se konacno preseci (referendum) sto istovremeno povecava sansu za no deal bar na kraci rok

- Boris i hard Brexitasi mogu da dobiju haos posle no dila a onda izbore posle 2 meseca haosa

- Labur i rimejneri imaju protiv sebe engleske naci medije i bice price o izdajnicima tako da je pobeda takodje neizvesna

Sve u svemu, mozda kraci period haosa i nije lose da probistri glave mada je rizik poveliki. 

https://blogs.spectator.co.uk/2019/09/dominic-grieves-attempt-to-politically-assassinate-dominic-cummings/

Dominic Grieve’s successful ‘humble address’ motion, to force disclosure of WhatsApp and other digital messages sent by Boris Johnson, is a naked attempt to politically assassinate Dominic Cummings.

Because Grieve and his rebel Tory allies believe if he can show that the prime minister’s senior adviser was plotting to suspend parliament for reasons other than those admitted in court and in the Commons by Johnson and his colleagues – namely to keep no-deal Brexit as an option rather than the more respectable motive of preparing a Queen’s Speech – then Johnson will be so embarrassed that he will sack Cummings.

This offensive against Cummings rests on three assumptions, all of them questionable.

First that the government will comply with the motion, even though sources in Number 10 say they are more than happy to defy convention and precedent by refusing to publish the messages. They would rather trigger (yet another) constitutional crisis (yawn).

Second they assume Cummings would have written down his allegedly insidious motives when plotting to suspend parliament – when it is perhaps more likely that he and his putative co-conspirators could take the ‘why’ for granted (all the rest of us have).

And finally, it presumes that Johnson is embarrass-able when all recent precedent – MPs humiliating him in vote after vote, his senior MP colleagues saying he is offending against democracy and decency by purging 21 Tories who defied him, and so on – suggest he may be missing the embarrassment and shame gene.

Cummings may be the Deadpool of British politics – detested by some of his own side more than by his opponents, but impossible to shut down.

That said, since Grieve, Hammond, Gauke, Rudd, Letwin et al rightly see Cummings as the most important impediment to them once-and-for-all destroying the option of a no-deal Brexit, they cannot and will not cease their attempt to drive a wedge between him and his supposed boss, Johnson.

In the event Cummings were to fall, Johnson probably would too – he would be a political blank sheet of paper absent his do-or-die commitment to take the UK out of the EU by October 31 and his sole mechanism for achieving this is called Cummings.

That won’t trouble the sleep of Grieve and co.

But it does make Johnson the human shield of Cummings, rather than Cummings playing the more conventional role of aide willing to take the bullet aimed at his boss.

These two live or die together, Brexitly and politically speaking.

Glasači laburista od pre dve godine više podržavaju Džo Svinson nego Korbina, tvrdi Opinium.

The poll, carried out by Opinium, looked at net approval ratings for the main party leaders.

It found that with Labour voters in the 2017 general election more back Jo Swinson over Jeremy Corbyn.

According to the figures Boris Johnson has an approval rating of -46, Nigel Farage has an approval rating -38 and Jeremy Corbyn has a rating of -6.

Jo Swinson, on the otherhand, had a rating of +4.

https://www.theneweuropean.co.uk/top-stories/jeremy-corbyn-with-labour-voters-1-6261466

Opalac. Mada

Appeal court says prorogation order ‘void’ but fails to issue injunction for MPs to return

Scottish appeal court judges have declared Boris Johnson’s decision to suspend parliament in the run-up to the October Brexit deadline is unlawful.

The three judges, chaired by Lord Carloway, Scotland’s most senior judge, overturned an earlier ruling that the courts did not have the power to interfere in the prime minister’s political decision to prorogue parliament.

The judges failed to issue an interdict, or injunction, ordering the UK government to reconvene parliament, prompting a row over whether the decision meant MPs could go back to the House of Commons.

The court issued an official summary of its decision declaring the prorogation order was “null and void”, but Carloway said the judges were deferring a final decision on an interdict to the UK supreme court, which will hold a three-day hearing next week.

https://www.theguardian.com/politics/2019/sep/11/scottish-judges-rule-boris-johnsons-prorogation-unlawful

Ide to sve na vrhovni sud, koji ce da odluci na kraju sta i kako

1 hour ago, hazard said:

Opalac. Mada

https://www.theguardian.com/politics/2019/sep/11/scottish-judges-rule-boris-johnsons-prorogation-unlawful

Ide to sve na vrhovni sud, koji ce da odluci na kraju sta i kako

At the same time

What happened in the High Court in London?

High Court judges in London have given their reasons why a similar legal challenge by businesswoman Gina Miller was dismissed last week.

They said they rejected her claim because the suspension of Parliament was a "purely political" move and was therefore "not a matter for the courts".

https://www.bbc.com/news/uk-scotland-49661855

Za sada dva niza suda (skotski i londonski) smatraju da je odlaganje parlamenta ok, a skotski vrhovni smatra da nije.

Pored politicke, uslo se u haos pravnu zonu.