IGNORED

Mozilla Firefox

Idioteque

Izbrisi staru ikoni sa taskbara pa napravi novu.

Pogledaj plugine i themes i te stvari, npr. meni je nekad davno flash pravio probleme, zatvorim firefox a nesretni flash nastavi da radi pa mora da se ubije iz task managera. Ako ćeš da instaliras ponovo, izbrisi i Firefox folder nakon sto si sacuvas bookmarks.

Izbrisao staru ikonu probao novu nista.

Sto se tice Flasha kad udjem u Task Manger vidim da je i dalje "upaljen" Firefox i adobe flash ali ni to nije pomoglo.

E jedino sto nisam probao ovu zadnju opciju da izbrisem Mozilla folder. Aj probacu i to...

Hvala.

imiam isti problem sa mozilom....

a plus me chrom izludjuje koliko mi usporava racunar a imam ne vise od 5 tabs otvorenih (toliko mi minimum treba)

isto tako neke sajtove kada pokusam da otvorim...tipa blic novine npr...

@ djili

Probao sam i zadnju opciju Uninstall i brisanje Mozilla foldera ali i dalje nece. Jbg moracu opet da "dvoklikcem" na precicu na desktopu umesto tog laganog i elegantnog dodira u task-baru.

Probaj da nađeš onaj vidžet što ide na task (povećava se kada staneš mišonjom na njega,da me ubiješ ne mogu da se setim kako se zove),on radi na jedan klik a možeš da ubaciš bilo koju apl.

Ti folderi su prepuni lokacija/fajlova vezanih za razne aplikacije i sw. Nikako brisati kompletne foldere.

Edit: ukol'ko se misli na Mozilla profil (kakav ima Chrome i sl.) a ne profil OS-a.

Edited by Tpojka

Ako je ubijen proces u Task Manager-u, pri startovanju drzati Shift (Shift + double/single click depending on button location) sto ce forsirati Safe Mode. 

Da li ce se tako upaliti?

Evo par drugih savjeta:

It is possible that your security software (firewall, anti-virus) blocks or restricts Firefox or the plugin-container process without informing you, possibly after detecting changes (update) to the Firefox program.

Remove all rules for Firefox and the plugin-container from the permissions list in the firewall and let your firewall ask again for permission to get full, unrestricted, access to internet for Firefox and the plugin-container process and the updater process.

To double check your system is clean, do the following (Not official Mozilla advice, just good practice from personal experience)...

Ma vise nista ne diram, a u qrac. Bitno je da radi, bez obzira odakle je pokrecem.

e ja se izvinjavam ako su ti otisle aplikacije, al' to se lako napravi u settings.

ali ako ti se jos experimentise  :s_w: sa taskbar ikonom, (mislim ovo bih ja uradila, ali meni ne smeta da popravljam sta pokvarim popravljajuci)

ovo izgleda relevantno, icon cash rebuild.

The icons that display for files in Windows are saved in an icon cache so they can be displayed quickly instead of having to manually scan and slowly load them each time.

The icon cache can sometimes become corrupted causing the icons of files to display incorrectly or distorted. When this happens, the icon cache needs to be deleted to reset and automatically recreate it.

This tutorial will show you how to rebuild the icon cache to clear and reset it for your account in Windows 10.

Rebuilding the icon cache will not help with the following icon issues:

• The icon of a shortcut not displaying properly due to the target source of the shortcut was moved or deleted. You may need to recreate a new shortcut directly from the source (ex: program's exe) file to replace it instead.
  • All icons for a specific file extension display the wrong icon. This may be due to setting the wrong association for what app to open the file type instead. If so, restoring the default association of the file extension will fix this issue.
  • Thumbnails of folders, pictures, videos, and documents.

http://www.tenforums.com/tutorials/5645-icon-cache-rebuild-windows-10-a.html

steps:

http://www.tenforums.com/tutorials/5645-icon-cache-rebuild-windows-10-a.html#post230766

Edited by djili

Da li se još nekom dešava da mu se u FF ne vide kontrole na YT kao na slici?

yt.jpg

Kao što se vidi, tu je samo kontrola jačine tona i vreme, ostalo se ne vidi, ali radi - kada se klikne na mesto gde je otprilike Full Screen ikona, prebaci se u ful skrin, i dalje se ne vide kontrole, i dalje rade. Radi i ostalo, play, replay, settings, subtitles...

FF je poslednji, 40.0.3, dešava se od poslednjih par verzija. U Chromeu i Edgeu sve normalno.

Dešava se trenutno kod mene. Imam samo kontrolu jačine zvuka.

Zanimljivo - na fejsbuku mi pokazuje sve kontrole, ovde na forumu samo volume.

Kontrole postoje, ali su nevidljive. Može napamet da se bocka.

Jozo, jel si rešio ovaj problem kod tebe?

Rešio se sam... valjda sledećim updateom, nisam ni primetio ili sam se u međuvremenu bio navikao. :D

I to što kažeš, nije jućub avion, pa da ima hiljadu dugmadi. Može nešto i na slepo da se napipa.