IGNORED

Pivo

alberto.ascari

Gde ima tih Visnjica ducana?
Haha, evo ti iskusan link, resenja o trgovinama na malo:resenjaAli nemoj se muciti, nego idi u Vero u Ruzveltovoj, a izvesno ima i u ostalima.
Gde ima tih Visnjica ducana?
ja sam ih vidjao svuda po centru.ali ako ima u visnjici verovatno ima u ovim hipermarketima. Edited by Alphons

Odlican website leffe.com

The Leffe Pouring RitualLeffe should always be served at 5°C in its unique chalice glass to preserve the beer’s full aroma and create the perfect creamy head.Clean and thoroughly rinse the glass with cold water to remove any impurities. Allow the glass to cool.Leffe glassware should always be washed by hand since the slightest trace of grease will affect the head and taste of the beer.Check whether the glass is clean. If necessary, dry the glass using a synthetic chamois leather. To serve Leffe perfectly, it is essential that the glass is prepared in this way.Pour the beer into the glass at an 45° angle without the bottle neck touching the foam or the glass. Allow the beer to pour slowly into the glass.Gradually straighten the glass while pouring and lower the glass a little, paying special attention to the head. Leave about a fifth in the bottle.The creamy head should be about two inches thick when the pouring is complete. Getting the perfect head protects the Leffe flavour and aroma during drinking.Finally, apply the drip catcher and serve the glass and then the bottle on the Leffe coasters, taking particular care that the stained- glass window logo on the glass and the bottle is facing the consumer to achieve a perfect and elegant serving.

ja odusevljen upravo popijenim leffe brown (a u frizu se hladi i leffe blond :) ). totalno lud ukus (u pocetku gorci, a posle izbija gomila nekih cudnih ukusa od kojih ja izvaljujem jedino karamel :D ), a bogami i udara na ovu vrucinu sa 6.5% alkohola. :D

Leffe Bruin je stvarno zajebano pivo, da, osetiš se malo kao Mujo pred "Gernikom" kada prvi put probaš...Mislim da će valjati i za belgijske recepte, tipa meso u pivu.

Leffe Bruin je stvarno zajebano pivo, da, osetiš se malo kao Mujo pred "Gernikom" kada prvi put probaš...Mislim da će valjati i za belgijske recepte, tipa meso u pivu.
:lol: kao Mujo pred Gernikom? mora da je u pitanju vic koji ja ne znam ali mora da je mnogo smesan mene veceras ceka hladna Leffe Radieuse ne secam se da sam je do sada probala, sinoc sam je kupila u samoposluzi iostavila da se ohladi za veceras.cena - 3.69E 6x0.25uz to i Hoegaarden - Fruit Defendue, 3.62E, 4 flase od 0.33kazu da je etiketa bila problem u USA posto su Adam i Eva skoro goli :o HoegaardenFruitDefendu.jpg

Nije vic, nego slobodna asocijacija...imam drugara izbosne koji je skoro bio u Reina Sofia muzeju u Madridu, pa su mi onako dobrodušno proradili etnički stereotipovi...

posle degustacije svih piva na sta ste me ovde inspirisali da kupim/probam/popijem poslednjih dana, finalno glasanjeOrval bije svako pivo...na svetu.Disclaimer - o ukusima se ne raspravlja, ali, ipak - Orval :wub: