IGNORED

Tenis - opšta tema za sve sezone

Jumanji

Ali da se vratimo na malo lepše stvari....izgleda da je ovaj Von Rihthofen što ih je sve naslagao u Hertogenbošu dobio main draw WC za Wimbledon. Pozdravljam... Uvek je lepo kada je neki strani igrač koji je u formi dobije nauštrb neke mlade  nade koja u suštini nije  niti nada niti mlada....

• +1 2

Žena, majka , kraljica je objavila da će igrati na Wimbledonu ove godine. Serena ima 41  godinu i poslednji put je igrala takmičarski meč prošle godine, takođe u Londonu.

Sve je moguće, moguće je da ispadne u prvom kolu 6-0 6-2 a moguće je i da ih sve izbambusa do kraja da niko ne uzme pet gemova u setu. 

• +1 1

The U.S. Open will not follow Wimbledon by barring Russian and Belarusian players from this year’s tennis tournament.

The United States Tennis Association, which owns and operates the U.S. Open, announced the decision on Tuesday after a recent meeting of its board of directors. The move leaves Wimbledon as the only Grand Slam tournament to bar Russians and Belarusians in the wake of the invasion of Ukraine.

“This horrible atrocity absolutely weighed on all of us,” said Lew Sherr, the new chief executive of the U.S.T.A., referring to the war in Ukraine. “But I think at the end of the day we chose not to hold the individual athletes accountable for the decisions of their respective governments.”

https://www.nytimes.com/2022/06/14/sports/tennis/us-open-russian-ukraine.html

9 hours ago, Jean-Luc Picard said:

Sve je moguće, moguće je da ispadne u prvom kolu 6-0 6-2 a moguće je i da ih sve izbambusa do kraja da niko ne uzme pet gemova u setu. 

Nisam siguran da je ovo drugo moguće Posle tolike pauze sa 41... Nema šanse da se prošeta.