Jump to content
IGNORED

Obrazovanje 21. veka - reforma ili propast


bigvlada

Recommended Posts

Direktorka OŠ "Đura Jakšić" sa Kanarevog Brda, koja je našu školu učinila poznatom nakon dovođenja Kristijana i Crnih Ceraka, neće da ode bez fajta

sednica.jpg

  • Hvala 1
Link to comment

Jbt ovi iz SNS-a se brane bukvalno ko da je Staljingrad, nema popuštanja ni pedlja, ako neko padne mrtav samo ga zamijeni sledećim. 

  • +1 2
  • Haha 1
Link to comment
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Prvi dopis ministarke je naravno gomila nekih opstih stvari, mnogo reci, a malo konkretnog i sve je korektno i lepo, nema sta da se zameri :D.

Uglavnom prve dve nedelje je neka zajebancija sa tematskom nastavom.

Novina je Moto skole :D.

Zajebancija sve u svemu, izvinite na izrazu 

 

IMG_20230820_092052.jpg

Link to comment
Prvi dopis ministarke je naravno gomila nekih opstih stvari, mnogo reci, a malo konkretnog i sve je korektno i lepo, nema sta da se zameri [emoji3].
Uglavnom prve dve nedelje je neka zajebancija sa tematskom nastavom.
Novina je Moto skole [emoji3].
Zajebancija sve u svemu, izvinite na izrazu 
 
IMG_20230820_092052.thumb.jpg.6414f09fc1eec917e6c4b77f85586920.jpg

"365 lepih dana"





...shiit has hit the fan...
Link to comment

To je sminkanje stvari i privid da neko nesto radi. 

Nije normalno dovesti zaposlene u situaciju da ne znaju kako/sta da rade i to traje vec dugo. 

  • +1 4
Link to comment
  • 2 weeks later...
Quote

Као тезе за будући плодотворан дијалог наводимо следеће:

 

1. Кључно питање гласи – ко је одговоран за креирање система? По овом документу, систем је одличан, само не ваљају директори, наставници, стручни сарадници и родитељи (које нико, ништа, никад, ни о чему није питао), иако је управо систем тај који је заказао.

2. Министарство просвете скида са себе сваку одговорност, сводећи свој документ само на сугестије, док методе треба да одреди сама школа. У ствари, ако се код доношења правила у школи тражи сагласност и учешће свих актера образовно-васпитног процеса, сви би требало да буду укључени у креирање система иза кога, преко закона и прописа, стоји Министарство просвете.

3. Школа три седмице треба да се бави „тематском наставом” о ненасиљу. Како тематску наставу тог типа везати за, рецимо, часове хемије?

4. Уместо унапређивања васпитног рада, нама се намећу само административне обавезе.

5. Овакав документ уноси пометњу у ритам школског рада и сигурно неће ништа поправити. Истовремено, пошто се у смерницама послатим школама измишља „топла вода”, питамо се – шта смо ми то до сада радили и да ли смо уопште школовали и васпитавали децу!

6. У документу не постоји ни реч о стручности наставног особља за овакав педагошко-психолошки рад, нити се они било чиме мотивишу да га предузму. Иако постоји део о мотивисању деце, не говори се о побољшању положаја просветних радника ни у образовно-васпитном систему, а ни у друштву у целини.

 

НАСТАВНИЧКО ВЕЋЕ ГИМНАЗИЈЕ У ЧАЧКУ - ОБРАЋАЊЕ ЈАВНОСТИ ПОВОДОМ НОВИХ „СМЕРНИЦА” МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ

  • +1 2
Link to comment

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...