alec harvey Posted April 25, 2018 Share Posted April 25, 2018 imas titlove na engleskom na titlovi. com Link to comment
3opge Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 THE LOBSTER koliko je DOG TOOTH bio originalan i zabavan toliko je ovo od dobrog pocetka nezaustavljivo tonulo da bi se posle sat vremana pretvorilo u neopisano sranje. Link to comment
Lancia Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 Le Fidèle - promasene emocije, hrkljus gluma, besmislen i lose snimljen film. Link to comment
Indy Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 Le renard et l'enfant - definitivno sam za pemziju, pošto mi je film o detetu i lisici koji lutaju po šumama i gorama baš onako legao skroz. Link to comment
Hippie Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Infinity War je spektakularan!! gledo neko? ko che sad docekati sledeche leto da vidim ko ih je sakrijo <---- spoiler Link to comment
Duci Simonovic Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Circle ( 2015) prekinuo posle 10 min, a mogao sam i posle 2, i preskocio do poslednjih 2min, svaka cast ko ga napravih a i onom ko ga pogleda celog Bleed for this ( 2016 ) superiska, dobra zabava In the fade (2017) nije da je lose al ocekivao sam da ce biti bolje Captain Fantastic (2016) prva polovina zabavna posle malo patetike i ocekivani kraj, sveusvemu okej Link to comment
jms_uk Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 (edited) 9 minutes ago, Duci Simonovic said: Circle ( 2015) prekinuo posle 10 min, a mogao sam i posle 2, i preskocio do poslednjih 2min, svaka cast ko ga napravih a i onom ko ga pogleda celog I ja poceo pa prekinuo, iako mi je knjiga bila ok. Pogresan film Edited May 2, 2018 by jms_uk Link to comment
Lancia Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 7 minutes ago, Duci Simonovic said: In the fade (2017) nije da je lose al ocekivao sam da ce biti bolje jes vala a i svapskim venama ne tece korejska krv. nekako se utronjao film, kad su nam otvorili karte. Diane Kruger je btw, dobra glumica. Link to comment
Duci Simonovic Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 Znaci ovaj circle je kao onaj kviz sto je isao na bk mislim, vodila namrstena plava gadura gde svaki krug jedan ispada. E ove su kao oteli vanzemaljci i turili da igraju ispadanja. Link to comment
Filozof manijak Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 38 minutes ago, Duci Simonovic said: Znaci ovaj circle je kao onaj kviz sto je isao na bk mislim, vodila namrstena plava gadura gde svaki krug jedan ispada. Najslabija kloaka Link to comment
herzika Posted May 2, 2018 Share Posted May 2, 2018 The Titan (2018) pocetak nije los ali posle postaje sve losiji.generalno bezvezan film nije ni vredan gledanja Den of Thieves (2018) nista posebno ali moze da se odgleda 6/10 Link to comment
koksy Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 euthanizer fin finski film o ljudima koji životare sa svojim traumama. da nije bilo izvesnih nepreciznosti i klišeizacije (npr. isistiranje na izvornim obrascima tipičnog fašiste), bilo bi to svakako natprosečno dobro ostvarenje. zbirno, vrlo dobar utisak: 7.48/10 Link to comment
Lancia Posted May 3, 2018 Share Posted May 3, 2018 I, Daniel Blake - izgubljeno samopostovanje, kao Fallling Down naopacke. mrak od filma. Link to comment
Hippie Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 niko nije gledo Infinity War?? svi ste se uozbiljili.... dok ostatak geek juniversa ima velicanstvene ideje kako che mcu da resi sve Link to comment
Hippie Posted May 4, 2018 Share Posted May 4, 2018 nisam gledala Pantera.. al sam na Avendjerzima dozvolila sebi da se opustim i uzivam ko da mi je 13 godina Link to comment
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now