IGNORED

DOOM! DOOM IS UPON US! (Raspad naseg drustva, pbp)

Аврам Гојић

Buduci akademski gradjani ove zemlje lololololo 
*sa grupe studenti beogradskog univerziteta sa po 500 reakcija i komentra u vidi tacki da bude pri vrhu 

35077787_10204696318163945_1232107275477

35043495_10204696318643957_5470701536579

• Replies 37.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• gospa buba

• ToniAdams

• Filozof manijak

• radisa

Top Posters In This Topic

Posted Images

1 hour ago, radnik said:

Ma to su urbane legende, svaka generacija ih ima. Samo sto se sad mnogo brže šire. 

u doba moje generacije i u periodu osnovne škole to su bar bile neke priče o duhovima i natprirodnim pojavama, kako dolikuje. ovo je nedostojno urbane legende.

Ajde pošto se niko nije setio da kažem, na ovu "urbanu legendu" sam naišao još osamdesetih, bio je jedan horror omnibus sa Emiliom Estevezom, mislim da se zvao Nightmares ili tako nešto - e. jedna od priča je kao preslikana od gore...

Evo, našao sam, Terror in Topanga:

Terror in Topanga[edit]

During a traffic stop at night, a cop is stabbed to death by someone leaping from the bushes. A killer is terrorizing a local California area and the TV and radio are reporting that the cop is his fifth victim.

After Lisa (Raines) puts her children to bed, she discovers that she is out of cigarettes. Her husband (Joe Lambie) forbids her to go to the store, but she sneaks out anyway and heads down the canyon.

Lisa gets the cigarettes and begins home only to realize that she is almost out of gas. All the gas stations appear to be closed. Finally, she stops at an out of the way station and out comes an attendant (William Sanderson), who just happens to perfectly match the killer's description on the radio. She gets increasingly alarmed as the attendant, who seems to be studying her car and its occupant, suddenly lunges at the car with the gas nozzle. He drags her out of the car, draws a pistol and fires – to protect her from the real murderer (Lee Ving), who was hiding in her back seat.

:lolol:

Ali baš razmišljam, taj potez Košutnjak štatijaznam Filmski Grad, je uvek pun saobraćaja (čak i noću - što znam jer sam nekada davno radio tamo negde), baš me zanima kako bi se manijaku uopšte isplatilo da pokušava takve fore...

A te davilice su, kontam, ženski mazohistički san ideal, tipa Iggy Pop -  I wanna be your dog... :fantom: 

Edited by Jeremija
19 minutes ago, ToniAdams said:

al ovi nisu imali davilice za pse, a ovaj nas ima.

tj, imao je 2 najmanje. ne znam kolko mu se ovo isplati.

Da jebote, svaki put kad pobegne ostavi po jednu u kolima.