IGNORED

rodna ravnopravnost

gagorder

thanks larko :fantom:

Abstract

Gendered identity is often assumed to be predicated on the prior existence of dichotomously sexed bodies: penis equating to maleness and vagina (or the absence of a penis) equating to femaleness. But is it experienced in this way? We analyse talk about the vagina and female gendered identity in focus group (and interview) data collected from 55 women that explores this very issue. Women talked about genitals and identity in four ways: they affirmed a link between having a vagina and being a woman; they explored this link though associated functions (heterosex and reproduction); they questioned the inevitability of the link; and they attempted disruption of the link (although this frequently served only to reinstate the normativity of it). The implications of this analysis for theory and practice are discussed.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0277539505000841

28 minutes ago, Shan Jan said:

Inace ovo paljenje automobilima po raznim zapadnim problematicnim cetvrtima nikad nisam razumeo. Sto to rade?

Glupost, dosada, fascinacija vatrom, razonoda... Klinci koji uglavnom bleje napolju ili po ulazima zato što kući ne mogu, a za bilo šta drugo nemaju lovu ili ne znaju... 

Sad je to već preraslo u tradiciju, za novu godinu obavezno plane po par stotina automobila. Glupi novinari su ranijih godina redovno izveštavali i davali im na značaju, brojilo se javno po gradovima i kvartovima pa su klinci počeli da se takmiče između sebe... 

1 hour ago, braca said:

Glupost, dosada, fascinacija vatrom, razonoda...

Brate ovo imaju i klinci u fucked up Srbiji pa se opet to ne radim. Izmice mi odakle tolika ludost... Mozda je to onaj fazon razmazene dece? Ja krenem da placem i pravim sranja okolo (palim automobile) pa mi ti das bombonicu (social security) i tako u krug...

slabo si ti pratio topik o čarima džihada vidim 

mrzi me sad kucat opširno al ukratko evo ti ogledalo švediokratije u 1 videu i komentarima ispod pa sam zaključi

ps

drago mi je što snose posledice svojih ubeđenja žao mi je samo što ih neće snositi i ovdašnji Šampioni Logoreje koji su pokušali da oponiraju Istini koja se ovde hrabro iznosila kad se to nije smelo :fantom:

Edited by Hella