IGNORED

Iran: novi front

Marvin (Paranoid Android)

Iran i Saudijska Arabija potpisali normalizaciju odnosa u Pekiingu.

Netanyahu izjavio da bi iranska atomska bomba dovela do toga da i ostale zemlje regiona krenu tim putem sto bi za posledicu imalo uzasan nuklearni rat u regionu. Kako ja razumem ovo, Izrael ce uskoro bombardovati Iran.

• +1 1
3 hours ago, barba said:

Iran i Saudijska Arabija potpisali normalizaciju odnosa u Pekiingu.

Netanyahu izjavio da bi iranska atomska bomba dovela do toga da i ostale zemlje regiona krenu tim putem sto bi za posledicu imalo uzasan nuklearni rat u regionu. Kako ja razumem ovo, Izrael ce uskoro bombardovati Iran.

Nije li im za to neophodna upravo SA?

Ako misliš na Bibija, ludak jeste ali u ovoj situaciji verovatno samo ventilira jer je izgubio jednu moćnu polugu vojnog pritiska na Iran. Iživljavaće se malo na Siriji u narednim danima, možda organizovati poneki atentat unutar Irana, a onda će se vratiti kasapljenju Palestinaca.

• +1 2

sranje u ukrajini ih potpuno baca u zapećak, a jedan kabooom sad iz ove perspektive uopšte ne deluje mnogo daleko

naravno da se nadam da potpuno fulam

• +1 2

Ništa se neće desiti dok traje proces normalizacije odnosa KSA i Izraela (pod Bajdenovim pokroviteljstvom). Saudijci pametno igraju dve igre u isto vreme i traže od SAD bezbednosne garancije plus zeleno svetlo za svoj civilnitm nuklearni program.

Svet naravno klizi u ludilo pa je sve moguće, ali mislim da u izraelskoj vrhuški još uvek obitava po koji gram mozga. 

8 minutes ago, Tsai said:

Treba da letim preko Irana dvaput za mesec dana. Samo mi ovo ludilo treba na strah od letenja, vidim da ce raditi viski + pivo

Bogami kako stvari stoje uz taj viski i pivo, dodaj i portabl patobran. :fantom:

• +1 2

Report: Iran sent Israel images, maps of Israeli nuclear weapons stores

Iran has sent Israel "photos and maps of Israeli nuclear weapons stores" through a European mediator, an Iranian source said.

Al Jazeera quoted an unnamed source as saying: "Tehran had sent to Israel, through a European country, photos and maps of the Israeli nuclear weapons stores," adding that "most of the pictures are terrestrial and not satellite."

He pointed out that Tehran confirmed that it would target the stores and facilities if Israel decided to ignite a war with Iran, adding that Israel has previously changed the locations of its strategic warehouses, but the file sent by Tehran included the locations of the new stores.

On Monday, Iranian President Ebrahim Raisi warned that his country's armed forces would "firmly" confront any move by Israel targeting the Iranian Republic.

"The Zionist entity must know if it seeks to normalise relations with the countries of the region, because our armed forces monitor every movement by it and in the event of taking any action against our people, our armed forces will target the centre of the Zionist entity, and disturb them," he said.

Israeli media reported on Wednesday that while the negotiations aimed at reviving the 2015 nuclear agreement between Tehran and international powers have stalled, Israel is seeking to urge the White House to refrain from removing the Iranian Revolutionary Guard from its terror list.

https://www.middleeastmonitor.com/20220422-report-iran-sent-israel-images-maps-of-israeli-nuclear-weapons-stores/

Edited by vememah

Pretpostavljam da ce pristalice odbrambene doktrine, bas kao i u Ukrajini, biti na doslednom stanovistu da u slucaju agresije Iran ima pravo da se brani od agresije, i to svim sredstvima koja su mu dostupna, ukljucujuci i nuklearna?

Nuklearna sredstva nemaju, od drugih stvari imaju svašta nešto. Ali ja i dalje dajem veće šanse hajpu i lovu u mutnom nego stvarnom odbrojavanju.