IGNORED

Iran: novi front

Marvin (Paranoid Android)

22 minutes ago, Anonymous said:

Ima. U moje vreme avion na planšeti (tad su bile planšete) prvo dobija oznaku N, ako se od civilne kontrole leta dobije broj leta avion postaje C, a ako se dobije od od vojne kontrole postaje Y, ukoliko ništa ne stigne postaje X i onda se gleda šta da se radi (obično se dignu avioni da provere šta se dešava), obaranje je poslednja opcija i to sasvim lepo funkcioniše.

U ovom iranskom haosu je jednostavno trebalo stopirati civilne letove kao što je Redoran napisao.

Tako je, na to sam mislio kad sam napisao kategorizacija letova mada mislim da je vise mislio zasto vojska nema radarski sistem tipa flight radara, gde od transpondera dobijes gotove podatke sa brojem leta, vrste letelice i slicno. Kapiram da u naprednijim sistemima i centrima postoji. Kod Iranaca, racunajuci na tehnologiju mozda u nekom bunkeru i to mozda, u pokretnim jedinicama sigurno ne. Ima mnogo da se tripujem nocas od uspomena :)

I ovo drugo si/ste u pravu.

Edited by Zlurad
4 hours ago, Jozef K. said:
5 hours ago, harper said:

I da, evo ga prvi koji se razotkrio kao dunster bez argumenata, po staroj dobroj formuli - kad ispadnes debil ti odmah upotrebi magicnu rec "Hitler" kao argument.

Cestitamo.

Pa realno, debil jeste kada ti je doktrina anti. Na primer antiamerakanizam. Podrška mulama i slično je tek debilno.

Brate mili, nemoj da se ljutis ali to podrivanje sagovornika Hitlerom je postalo toliko otrcano da je uslo u globalni urbani recnik. Fazon - kad ne znas vise sta ces onda optuzi sagovornika da prica isto sto bi i Adolf pricao. To je odavno postalo opsta zajebancija po drustvenim mrezama.

Brate mili, nemoj da se ljutis ali to podrivanje sagovornika Hitlerom je postalo toliko otrcano da je uslo u globalni urbani recnik. Fazon - kad ne znas vise sta ces onda optuzi sagovornika da prica isto sto bi i Adolf pricao. To je odavno postalo opsta zajebancija po drustvenim mrezama.
Ne ljutim se. Prosto sam uzeo najgoru paralelu. Preteruje se sa regime change terminom. I zloupotrebom istog.
2 hours ago, Redoran said:

Tutankamone, ae stvarno, možeš li makar malo da proveriš kredibilitet nekog tvita pre nego što ga preneseš?

Ne podmeći mu! :mad: 

Sećate se one priče koju nam je servirao irački predsednik vlade da je Solejmani došao u Irak na inicijativu Amerike? Ono, Amerika znala da Solejmani dolazi jer se nije krilo da dolazi? Nuto čuda, priča se razvija u sasvim drugom pravcu, a radni naslov je “ko izdade generala, jebem li mu sve po spisku”:

The Iraqi investigation into the attack that killed the two men on January 3 started minutes after the US attack, two Iraqi security officials told Reuters. National Security agents sealed off the airport and prevented dozens of security staff from leaving, including police, passport officers and intelligence agents.

Investigators have focused on how suspected informants inside the Damascus and Baghdad airports collaborated with the US military to help track and pinpoint Soleimani's position, according to Reuters interviews with two security officials with direct knowledge of Iraq's investigation, two Baghdad airport employees, two police officials and two employees of Syria's Cham Wings Airlines, a private commercial airline which had its headquarters in Damascus.

The probe is being led by Falih al-Fayadh, who serves as Iraq's National Security Adviser and the head of the PMF, the body that coordinates with Iraq's mostly Shia militias, many of which are backed by Iranand had close ties to Soleimani.

The National Security agency's investigators have "strong indications that a network of spies inside Baghdad Airport were involved in leaking sensitive security details" on Soleimani's arrival to the United States, one of the Iraqi security officials told Reuters.

The suspects include two security staffers at the Baghdad airport and two Cham Wings employees - "a spy at the Damascus airport and another one working on board the airplane," the source said. The National Security agency's investigators believe the four suspects, who have not been arrested, worked as part of a wider group of people feeding information to the US military, the official said. The two employees of Cham Wings are under investigation by Syrian intelligence, the two Iraqi security officials said

The bitter joke widely shared on Iranian social media:

“The Revolutionary Guards have sent a message to the US that, if you attack us once again, we will level Iran to the ground.”

naravno, narandzasti degen je lagao o nekakvom plotu protiv 4 ambasade:

Sen. Mike Lee (R-Utah) said on CNN's "State of the Union" Sunday that the Trump administration did not brief him and other members of Congress that Iran was allegedly plotting attacks on four U.S. embassies, as President Trump claimed in an interview with Fox News on Friday.

Edited by 3opge

Narandzasti degen roknuo iranskog br.2, posteno ih izblamirao da ne znaju gde se nalaze, uziva u protestima i bonus nije poceo novi rat. Prilicno dobar bilans u odnosu na crnog smekera i teksasko majmunce..