IGNORED

Pitanja o svemu i svacemu

andjelija

To je redovna pojava.

Meni se pre nekoliko godina mače uvuklo u razvod,bilo je baš hladno,a ono baš našlo mesto gde će da se greje,nažalost platilo je glavom tu svoju avanturu čim sam upalio auto.

• Tužno 4

Koliko dugo gumama treba da se vrate na 35psi il ja treba da ih naduvam 

Sad su na 33, jedna vec na 34 a bile su 32. Vozih nesto pola sata danas po autoputu kad su krenule da se pumpaju

Edited by mustang

jel valjaju, i koji, oni flomasteri za sitne ogrebotine

neko me je ogrebao na parkingu, linija od 3, 4 cm polir pastom sam skinuo sve sem te linije

crna boja je u pitanju

Kad već pominjete ogrebotine, ima li neko preporuku za mašinsko poliranje u BG? Unakažen mi je auto od beogradskih parkinga i vozača koji ne umeju da se parkiraju i pritom ne vode računa kad otvaraju vrata.

9 hours ago, Tpojka said:

Nije pitanje (a nekom može biti odgovor)

Nedostaje međukorak posle 5. koraka:

neka motor donora radi bar 5 minuta da malo dopuni ispražnjeni ("mrtav") akumulator, pa tek posle toga 6. kresnuti mrtvaca

• +1 1

When jump starting a car, why does the negative (black cable) have to be clipped to an unpainted metal surface instead of the battery for the car that is boosting the other?

David Roberts, Former Mechanic, Worked at McDonnell Douglas on the C-17

Sometimes the battery puts out a flammable vapor. So if you touch a cable to the negative post its near the battery and there will be a spark upon touching the post which will ignite. I have seen a battery explode and the top fly off 20 feet in the air and the mechanic was standing over the battery when it exploded. All of the Sulfuric acid splashed onto his face. A metal surface is grounded which is connected to the negative side of a battery. Same as connecting to terminal. Its safer to connect last cable which is black ground cable far away from battery to an equivalent ground source.

https://www.quora.com/When-jump-starting-a-car-why-does-the-negative-black-cable-have-to-be-clipped-to-an-unpainted-metal-surface-instead-of-the-battery-for-the-car-that-is-boosting-the-other

Edited by vememah
  • +1 1
  • -1 1