JozoMujica Posted January 14 Posted January 14 8 minutes ago, Moća said: Ma nas su skoli ucili ovako kao sto sam napisao a ne da su jednake snage da se tako izrazim, cak sam i neke drugare pitao i oni isto ovako kao ja. To ti je po starom. 5
nenad Posted January 14 Posted January 14 Just now, Moonwalker said: Koliko starom ? pre nego sto su izmislili deljenje. 3 1
vememah Posted January 14 Posted January 14 Teško da su te učili da množenje ide pre deljenja, onda bi dobio da 3 : 3 * 3 ima vrednost 1/3, a ne 3. Isto važi i za tvrdnju da sabiranje ide pre oduzimanja, onda bi dobio da izraz 3 - 3 + 3 ima vrednost -3, a ne 3. Takođe, prioritet u odnosu na druge operacije ima izračunavanje onog što je u zagradi, a ne množenje sa izračunatim sadržajem zagrade. 1
Moća Posted January 14 Posted January 14 1 hour ago, vememah said: Teško da su te učili da množenje ide pre deljenja, onda bi dobio da 3 : 3 * 3 ima vrednost 1/3, a ne 3. Isto važi i za tvrdnju da sabiranje ide pre oduzimanja, onda bi dobio da izraz 3 - 3 + 3 ima vrednost -3, a ne 3. Takođe, prioritet u odnosu na druge operacije ima izračunavanje onog što je u zagradi, a ne množenje sa izračunatim sadržajem zagrade. A ko kaze da rezultat mora biti ceo broj ili pozitivan?
radisa Posted January 14 Posted January 14 (edited) 12 minutes ago, Moća said: A ko kaze da rezultat mora biti ceo broj ili pozitivan? Matematička pravila računanja? Edited January 14 by radisa 2
vememah Posted January 14 Posted January 14 3. razred. https://mojaskola.rtsplaneta.rs/show/1426730/524/os3-matematika-redosled-racunskix-operacija (od 6:48)
Sandradjer Posted January 15 Posted January 15 Ruzno izgleda Spoiler Znak za mnozenje se obavezno pise izmedju brojeva (2*4 jer bez znaka bi bio broj 24). Izostaje kad su u pitanju slova (2a je 2*a) 1
Ros Posted January 15 Posted January 15 zadatak koji je (ponovo) pocepao srbiju na "1 ili 4" 1-cari se pozivaju na "svako ima pravo na svoje misljenje" 4-asi neveruu 7
Velocipede Posted January 15 Posted January 15 Neki on onih koji tvrde da je rešenje 1 se pozivaju na "implicitno množenje" kao operaciju koja se razlikuje od operacije "eksplicitno množenje" i da implicitno množenje ima prednost u odnosu na standardno množenje i deljenje. S obzirom da ne postoji "implicitno množenje", već je razlika u implicitnom i eksplicitnom množenju samo razlika u notaciji, jasno je da takav argument nije dobar. Kad smo kod notacije, u ovom slučaju, @Sandradjer je u pravu, ovaj izraz je loše napisan.
Ros Posted January 15 Posted January 15 nas je nastavnica naucil da ako je promenljiva ispred zagrade onda se ne pise tacka za puta a(b-3) ali zato da pisemo 3*(b-3)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now