IGNORED

O serijama

Mr.Smith

Pa da, gleda crtani film o ludom naučniku i razmišlja "nema dovoljno žena u STEM (i u filozofiji :isuse:), ergo ovaj crtać je sranje".

A autor teksta se nadovezuje: "Is that why you think the show is so popular with the science and philosophy community?" :lol: 

"Young males interested in science and philosophy, they get a show that is all about them. Men and boys get to pursue knowledge, battle enemies or even other versions of themselves, be heroes and save the day. So males love the show."

Svi ti filozofi-patrijarsi, samo psuju i podriguju i ne daju gledateljicama da se probiju u njihovu ultra-unosnu profesiju (ludog naučnika).

Deuce je poprilicno sranje u poredjenju s THE WIRE.

Nit' je James Franco blizu McNultyja nit' je Maggie G blizu Omara.

kom li je debilu samo palo na pamet da uzme Franca za uloge blizanaca, u nekim scenama dobja se utisak da lik prica sam sa sobom.

Edited by 3opge

Jebemu mater taj Franko su trudi, sto nekih projekata je imao, ovako djeluje i kao simpa lik ali meni on ne može da proda nijednu priču kao glumac, nešto mu fali. Beš mi sve ako nije bio najbolji u onom Freaks and geeks.

• 3opge changed the title to O serijama