IGNORED

FRAGMENTS

Allegra

Sjajne nitiGORIBORToplim dahom maglim stakloPitam se šta mi jeU hladnoj ruci držim kartuNe znam čija jePod belim svetlom sve je bledoNišta ne prepoznajemSjajne niti nižu daneSjajne niti idu sameMislima se krecem bržePitam se dal' stvarno ješraf u kicmi tiho pucaHocu da se raspadnemPod belim svetlom sve je bledoNikog ne prepoznajemKo je ko i ko je komešta cu ja u svemu tomeSjajne niti nižu daneSjajne niti idu sameSjajne niti jesu sjajneSjajne niti moje tame
Izuzetno.
  • Replies 4.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Indy

• Takeshi

• roksi

• Caligula

Jedna od najcudnijih pesama, uopste. Totalno oniricna... Poreklo melodije seze u davnive, o autoru se nagadja. Cak se i Dvorzak pominje kao "osumnjiceni". Ko god da ju je obradjivao (a ima ih nebrojeno) zvucalo je kao da je bas njegova. Moj favorit je Bowie (mada joj cak ni Celine Dion nije mogla nista); u njegovoj interpretaciji, a jos ekstremnije uz Massive Attack, zvuci kao da je prosvercovana direktno "odande"... cak i nacin pevanja podseca na Jimmy Scotta u Sycamore Trees. A nema dostojnog spota na YouTube-u, zato evo nastarije ponudjene verzije.

...Drva je bilo dovoljno, mesecno smo ih dobijali po metar. Sad kad sam doveo Bosu, drugovi su hteli da mi daju dobrih bukovih cepanica, ali sam im rekao: "Ne, necu te lepe cepanice, nego one kvrgave, koje se jedva cepaju. One bolje gore."Nisu zanli sta je moja politika. Hteo sam da umorim Bosu! Da vidim kako radi, koliko se trudi. Mlada je, snazna, zdrava devojka, a ja iscrpljen ratom. Kazem joj da cepa one kvrge, jer ja to kao invalid ne mogu.Bosa se onda oznoji posteno. Jos sam sekiru, umesto da je naostrim, dobro zatupio.Eto, tako sam je u pocetku mucio, a ona uvece blazeno spava...

Our Father who areth in Cribarihallowed it beThy glass, thy kingdom come, I will be doneAh yeah, as it is in the loungesGive us this day our daily splashForgive us our hangoversas we forgive all those who continue to hang over against usAnd lead us not into temptationbut deliver us from eviland someone give us all a ride home

...I don't bother chasing mice aroundI slink down the alley looking for a fightHowling to the moonlight on a hot summer nightSingin' the blues while the lady cats cry,"Wild stray cat, you're a real gone guy."...

"Do you know what it's like?" she said. "This pain?"You shook your head. She didn't answer for a while. You heard the first bird of morning."It's like when you were born. It sounds crazy, but that's exactly how it's like.""It hurt that much?""Terrible," she said. "You just didn't want to come out. I didn't think I'd live through it." She sucked her breath through her teeth and gripped your hand fiercely. "So now you know why I love you so much." You were not sure you understood, but her voice was so faint and dreamy that you didn't want to interrupt. You held your hand and watched her eyelids flicker, hoping she was dreaming. Birds were calling on all sides. You didn't think you had ever heard so many birds.
Bright Lights, Big City, Jay McInerey