IGNORED

Premier League 2022-23

ArleKino

tu je junajted, u prvih 40

iza brajtona, kristal palasa, aston vile i union berlina...ali ispred west hama i leicestera recimo :unsure:

Edited by Pokojni Ruxin
55 minutes ago, 189- said:

znao sam da ce se liverpoolovi navijaci trigerovati prvi.

jer su edukovani i razumeju fudbal i prepoznaju bulšit :nobles:

• +1 1
  • Hvala 2

I to ti je ceo prevod, iza paywall-a o Spursima? :lolol:

Gledao danas trening, sprema ih muski Konte. Rekao vec ranije, Konte je stara muštra i od njega sve moze da se ocekuje.

• Wub 1

Barsa za De Jonga trazila 85M, Junajted nakon pola ljeta pristao na tih 85M. Sad treba da pregovaraju sa De Jongom, koji ne zeli da ide iz Barse :dry: 

Ronaldo kao hoce da ide, a Junajted ga kao moljaka da ostane :vesala2:

Klop o besmislu zvanom SP u Kataru:

Speaking with the media ahead of the opening pre-season game (via BBC Sport), the 55-year-old said: “For some, there will be a pre-season for the long second part of the season, which is good,” he said of the six-week break in the Premier League schedule from Monday, 14 November until Sunday, 26 December.

“But usually, after every tournament you have a long break. This time you play again one week [later]. Madness.

“Uefa and Fifa have to be careful with what they both really want,” said Klopp. “If you have tired players in tournaments, you don’t have high quality.

“We have to give the players rest so they can be the players they are able to be.

“And the Premier League has to think as well. One week, you become world champion, for example – England, hopefully. And then, one week later on Boxing Day, everybody expects you to be ready again.

“That never happened before in the history of football.”

Bukvalno, ko živ, ko mrtav od igrača posle tog idiotluka.

• +1 2

džaba, apsolutno je sve pogrešno u vezi sa tim SP, npr danas je trebalo svi da budemo mamurni nakon što smo sinoć Mitrovim golom izbacili Francuze u polufinalu :dry:

• +1 1
  • Haha 1
  • Hvala 1
3 minutes ago, Filozof manijak said:

jok, danas bi bio drugi dan posle finala

u pravu si, zanemario sam dane u nedelji, ali kapiraš poentu :D