IGNORED

kritika savremene umetnosti

Caligula

E'o jedna sumirana publikacija, za vas™.

odlican! Masterpiece (of Shit)

preporucujem citanje zakljucka "THE EMPEROR HAS NO CLOTHES!". znam da se ta fraza upotrebljavala na ovom topiku :D

Ja preporucujem dementno blebetanje o impresionizmu. Izdvajam kritiku plein air tehnike.

What shocks me is the unremitting dullness of their plein air palette. Where are the bright colors of nature, the brilliance of sunshine? They are not in the Impressionists' paintings.

1 riznica!

I'll see you and raise you

The painting is really a flat surface and Cezanne is credited with discovering this truth, bringing us closer to truth by collapsing the landscape. Mattisse collapsed our homes and families and Pollack and DeKooning put them all in a blender and flung or dribbled or slapped on the paint in a cacophony of disorganized shapes and color. This, we were told demonstrated an incredible truth...that the canvas is flat. Well, we have news for them...any 3 year old who is taken to a museum knows that the canvases are flat. And then these artists, having proved the canvas flat, proceeded to spend the rest of their careers proving it over and over again. But, what is remarkable in saying, showing or knowing that? Demonstrating this obvious fact is accomplished better by just saying it. But that's no more brilliant than saying the sky is blue, that fire is hot, or that water is wet. 

Edited by Krampa

Mrzi me da pazljivo citam, ali mi deluje da tip engleske prerafaelite predstavlja kao realiste i nekakve predstavnike akademizma?! Ako je tako, onda autor nema ni osnovna znanja iz istorije umetnosti.

Mene su banovali pa ne mogu da ucestvujem u ovoj smesnoj raspravi

srecom da si banovan jer bi bilo interesantno da se uporede tvoje izjave sa ovim predavanjem :D

Mrzi me da pazljivo citam, ali mi deluje da tip engleske prerafaelite predstavlja kao realiste i nekakve predstavnike akademizma?! Ako je tako, onda autor nema ni osnovna znanja iz istorije umetnosti.

Da. Tamo gde se jasno vidi figura - to je realizam, a ako se ne vidi, onda je modernizam.

Čitaj pažljivo. Urnebesno je. Hit jutra mi je tekst o reprezentaciji golog tela, autor se upinje da dokaže da u tome nema i ne može da bude ničeg seksualnog.

Edited by Грешни Василије

dakle, sveg i svaceg u bozJoj basti  :D

(uzgred, cisto sumnjam da bi se kaligula slozio s ovim tekstom. al' eto, nek me demantuje kad se izvuce iz apsa.)

E'o jedna sumirana publikacija, za vas™.

:isuse: vi ste ladno citali sve ovo

da je internet postojao u osamnaestom veku, ovako bi izgledao i zvucao.

Sa druge strane prosto je neverovatno da se sa razlogom smejemo ovome ali se neki naprasno uozbilje kada umetnica stavi smajser pored picke te krenu zamisljeno da klimaju glavom,

"daaa, daaa..."

Prava Umetnost, deco moja, izmice klasifikacijama.