IGNORED

Putovanja i odmori u godinama Korone

čekmeže

2 hours ago, lostfanforever said:

da, sad citam, lista je vrlo relevantna: Turska, Madjarska, UAE, Grcka

:rolleyes:

Dakle mozes na more i to je to...

Lista se u praksi malo proširuje već sad, npr. Mađarska je skroz otvorila (ne traže ni PCR ni vakcinu) sve kopnene granice sem sa Ukrajinom, pa onda iz tih zemalja može negde... itd...

Hvala ljudi za info!

Ima li neko iskustva sa onom zutom UN knjizicom za vakcine (UN International Certificates of Vaccination)?  Ima sve podatke, tip vakcine i pecat lekara.

Ja je imam, ali ne iz Srbije. To je WHO karton.

Po kolonama:

Bolest za koju se daje, datum, kolona gde zalepe neku nalepnicu sa brendom vakcine i serijskim brojem, period na kojem stiti i u zadnjoj koloni potpis i pecat ambulante.

Ma da, jeste WHO (doduse WHO je deo UN).

Imam knjizicu i zaista se vidi datum, brend i serijski broj, pored stoji "covid-19", pecat i potpis lekara.  E pitanje je da li to dovoljno na srpskoj granici kao dokaz o vakcinisanju? Nisam siguran da trenutno mogu da dobijem bilo sta drugo...

5 hours ago, Antares said:

da li to dovoljno na srpskoj granici kao dokaz o vakcinisanju?

Meni  na Surčinu bilo dovoljno i rukom pisano USA kartonče, bez ikakvog pečata, tipa:

EHG7SD5QKFAE7N24NCEUIRNNW4.JPG

• Hvala 1

Žena dobila napad nostalgije i hoće da ide u Tunis.
Ja sevpravim mrtav, proći će je valjda...
Kakvi su njihovi corona protokoli?

... Shiit has hit the fan

Žena dobila napad nostalgije i hoće da ide u Tunis.
Ja sevpravim mrtav, proći će je valjda...
Kakvi su njihovi corona protokoli?

TUNIS
Državljani Republike Srbije mogu da uđu u Tunis, negativan PCR test neće više biti potreban putnicima koji ispunjavaju sledeće kriterijume:

1. Putnici koji su primili dve doze vakcine (potvrda sa QR kodom).

2. Putnici koji su preležali COVID 19 (koji su bili zaraženi virusom najmanje 6 nedelja pre ukrcavanja), pod uslovom da pokažu lekarsko uverenje izdato od strane nadležnih organa.

Ostali putnici, stariji od 12 godina, obavezno moraju imati negativan PCR test (sa QR Kodom), koji nije stariji od 72 sata u trenutku ukrcavanja.

https://www.mfa.gov.rs/lat/gradjani/putovanje-u-inostranstvo/covid-19-uslovi-za-putovanje

AstraZenekaši, pažnja!

EMA nije priznala indijsku verziju AZ (uglavnom smo je dobili kao prvu dozu) pa je ulazak u EU pod znakom pitanja

BBC

Spoiler

According to media reports, the Covishield vaccines are accepted as proof of immunity when travelling to these countries:

Austria

Estonia

Germany

Greece

Iceland

Ireland

Slovenia

Spain

Switzerland

Even BBC has reported that countries as Austria, Germany, Slovenia, Greece, Ireland and Spain have made Covishield eligible for travel after, according to it, the Indian Foreign Affairs Ministry requested from the EU states to individually consider extending the exemption to people who had taken COVID-19 vaccines in India – Covishield and Covaxin – and “accept the vaccination certificate” issued by the government.

SchengenVisaInfo.com has looked into these news and has found that so far, not all of these countries are actually accepting Covishield, and so far have not made any official statements whether they will accept the vaccine or not.

nachi pakuj se tunizanine hihi.gif

sent from novi mnogo jak bubamoto.

Ipak ne...

(TAP) - All incoming passengers to Tunisia must from Thursday, July 1, present a negative COVID-19 PCR test with a QR code, carried out within 72 hours of the flight, said chair of the quarantine committee at the Health Ministry Mohamed Rabhi.

All travellers, including those vaccinated and those who have been infected, must present a negative PCR test, even they have no symptoms, he told TAP on Wednesday.

«In the majority of cases, symptoms of the coronavirus are not visible in vaccinated or previously infected people when infected with a new variant,» he said, warning of the risks of «silent and asymptomatic infections.»

All Tunisian travellers are required to present a negative PCR test on their return to Tunisia from July 1, even if the period of travel did not exceed two days.

Travellers leaving Tunisia for other countries are subject to the entry and travel conditions of the destination countries in relation to the COVID-19 vaccination documents and the negative PCR test.

These decisions were taken by the national committee to combat the coronavirus at a virtual meeting chaired by PM Hichem Mechichi on Tuesday evening.

Pre neki dan Grci na Promahonasu nisu bili zainteresovani ni za PLF ni za potvrdu o vakcinaciji.
Za saobraćajnu dozvolu su bili zainteresovani [emoji2]