IGNORED

Sirija

Budja

13 minutes ago, Weenie Pooh said:

Ne bi trebalo da me čudi što si do peta zaronio u taj bizarni screed, to da svako ko se ne slaže sa tobom = strani plaćenik domaći izdajnik useful idiot.

Cus svako? Uglvnom samo oni koji guraju agende raznih ubica i diktatora. Plus svako ko ima bilo kakve veze sa covekom koji je pricao kako su roditelji dece ubijene u Sandy Hook masakru placeni glumci sto je dovelo dobtiga da ih razne psihopate uznemiravaju i prete im (Alex Jones).

Tebe ni najmanje ne brine sto branis sav taj olos?

We have to build a new Syria after war

Pa, iz drugog pokusaja, Francuzima bi to mozda i moglo da podje za rukom: kao francusku koloniju, Siriju su vec jednom napravilitm, pobrinuvsi se da ostane dovoljno materijala da mira u kuci nikad ne bude sve se nadajuci da ce moci da i dalje arbitriraju izmedju domorodackih vodja.

Ali, avaj, povijest ode nekim drugim putevima, po raznim Makroimatm dovoljno daleko da danas ne moraju, ni kao moralnu obavezu da pomenu sopstvenu ulogu u razjebavanju tog dela Bliskog Istoka...

24 minutes ago, Eraserhead said:

Tebe ni najmanje ne brine sto branis sav taj olos?

Brine me samo to što sam oguglao na tvoju patetičnu podmetačinu. Prestarilo se valjda.

2 minutes ago, Weenie Pooh said:

Brine me samo to što sam oguglao na tvoju patetičnu podmetačinu. Prestarilo se valjda.

Ne znam o kakvoj podmetacini pricas. Da li je svako ko ima veze sa Alex Jonesom olos?

1 hour ago, Weenie Pooh said:

Srećom ima ko zna, evo Macron bi da se oproba u nation building biznisu.

“The day we’ll have finished this war against ISIS [Islamic State, IS]; if we leave definitely and totally – even from [the] political point of view – we will leave the floor to the Iranian regime, Bashar Assad and these guys and they will prepare [a] new war. They will fuel the new terrorists.”

“We have to build a new Syria after war,” Macron said, adding that the US role would be “very important” in this process.

Он је само још један од кретена који има између себе и Асада у Сирији  цивиле и на истоку и на западу који су и ће постати невине жртве које ће се убијати у име њихове политике.  

12 hours ago, Anduril said:

Zanimljivo kako se uvek CNN uzima kao neka reprezentacija zapadnih medija, a radi se o veoma ogranicenom tabloidnom kanalu. 

Isti propagandni mehanizam kao kada se uzme neka ultra-desnicarska stranka pa predstavlja kao dominantna reprezentacija demokratije. 

Sa druge strane, kada desnicarsko-tajkunska ideologija zaista dominira drzavom, drzavnim medijima i gotovo svakim aspektom zivota u velicini od 70%, to je onda kao slobodni izbor ljudi koji iz tradicionalnih ili kulturoloskih razloga preferiraju cvrstu ruku. Cvrstu ruku kakva je postojala u svakoj demokratiji pre revolucija i ratova. 

šta pričaš ti, cnn = msnbc = cbs = abc kada se radi o pokrivanju američkih ratova, bar 90% "analitičara" su pro war na tim mrežama i zagovaraju neocon. gomila bivših generala, cia, fbi, ma šta god hoćeš da nabrojiš

Vredi procitati ceo tekst

How Syria Came to This

In March 2011, four children in the southern city of Der’a scrawled on a wall “It’s your turn, Doctor”—a not so subtle prediction that the regime of Syrian President Bashar al-Assad, a British-trained ophthalmologist and self-styled reformer, would go down in the the manner of the Ben Ali regime in Tunisia, the Mubarak regime in Egypt, and eventually, the Qaddafi regime in Libya. But Syria’s story would turn out differently.

The crackdown started small. Assad’s security services arrested the four graffiti artists, refusing to tell their parents where they were. After two weeks of waiting, the residents of Der’a—who are famously direct and fiery—held protests demanding the children’s release. The regime responded with live gunfire, killing several, and drawing the first blood in a war that’s now killed some half a million people. With every funeral came more opportunities for protests—and for the regime to respond with more violence.

The protests quickly spread to other towns and cities—Homs, Damascus, Idlib, and beyond—engulfing what is nominally still the Syrian Arab Republic in flames. The underlying dynamic that drove the Arab uprisings—a rapidly growing youthful population and a rigid repressive regime incapable of change—was consistent across a number of countries. But the effects varied widely, and nowhere were they more ferocious than in Syria, where early hopes that Assad would go the way of other dictators have crumbled in the ruins of Syria’s ancient cities and the shattered lives of its people. The progression of the regime’s brutality, from deploying snipers to pick off protesters demanding freedom and dignity, to dropping chemical weapons on entire towns, has unfolded with the world watching in real time.

And now the world has again observed, through snippets on social media, what appears to have been a chemical-weapons attack in a rebel stronghold. It has watched the retaliatory strikes of the United States and allies, and heard the Pentagon claim success in the bombing of three facilities associated with Assad’s chemical weapons program. How Syria moved from graffiti, to the near-toppling of its dictator, to that same tyrant’s reassertion of control over a broken country, is a story of ethnic conflict, international connivance, and above all civilian suffering. And it’s not ending now, but only entering a new and perhaps even more dangerous phase....

Edited by Eraserhead

Bitno da nijedan zapadni medij nije uspeo da uzme nijednu izjavu od preko pet stotina osoba povređenih u napadu ili rođaka nekog od 70 poginulih, iako su iz Dume autobusima na teritoriju pod pobunjeničkom kontrolom evakuisani svi koji su to želeli.

16 minutes ago, vememah said:

Bitno da nijedan zapadni medij nije uspeo da uzme nijednu izjavu od preko pet stotina osoba povređenih u napadu ili rođaka nekog od 70 poginulih, iako su iz Dume autobusima na teritoriju pod pobunjeničkom kontrolom evakuisani svi koji su to želeli.

https://www.cnn.com/2018/04/15/middleeast/douma-chemical-attack-survivors-stories-arwa-damon-intl/index.html

https://www.aljazeera.com/news/2018/04/it-rotten-smell-douma-chemical-attack-survivors-speak-180417060309363.html

7 minutes ago, vememah said:

Ta slika je iz 2013.

Kakve veze ima od kada je slika? Ubijaju te ljude vec 5 godina u napadu Vijetnamskog ludila.

Edited by Eraserhead