Jump to content
IGNORED

Vi ste profesori...


Prospero

Recommended Posts

Posted (edited)

to sam i ja pomislila, da ispegla onaj blam sa maturomal sta znam, mnogo je ona zena od naucnog postignuca da bi ministrovala.tako da ostaje sama propaganda.srbijanka turajlic ni godinama samopregornog javnog rada nije uspjela da se genericki 'proefsorka' veze za njeno ime

Edited by morgana
  • Replies 692
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Turnbull

    55

  • Indy

    44

  • morgana

    38

  • Dagmar

    32

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Promasio si ne ceo fudbal, nego cak i stadion na kome se igra. Naime, ja sigurno nisam taj koji misli da treba da se pise ovako ili onako (uvek sam sa starim drugarom redbusom bio protivnik jezicke preskripcije, pri cemu sam uglavnom bio u manjini).Jel treba da pocnem da kopam po arhivi, ovde i tamo™, da vas podsetim kada ste se sasvim izvesno vecinski skanjivali pokondirenom menadzmentskom terminologijom, kada ste njegovo visocanstvo Vucica zvali ne samo pussylips, nego jos i lepse, pickousti, kao i kada ste masovno smatrali da je turbo folk najgore djubre iz domena "kulture" koje je ikad zadesilo balkanske narode?Neka to, imam cak i ja pametnija posla u zivotu.Sta se sa vama dogadja zadnjih meseci, samo bog zna.
Nema ovde nikakvog preumljenja. Samo je kontraski mentalitet debelo metastazirao. Ako zelis u najavi da znas stav ovog foruma, to je uvek suprotno od najpreporucenijeg komentara na Blicu.PS: Ovo sa SNSom su vec znaci teske paranoje.
Posted
Nema ovde nikakvog preumljenja. Samo je kontraski mentalitet debelo metastazirao. Ako zelis u najavi da znas stav ovog foruma, to je uvek suprotno od najpreporucenijeg komentara na Blicu.PS: Ovo sa SNSom su vec znaci teske paranoje.
Šta bi ti potpisao iz Govora?
Posted (edited)
Samo je kontraski mentalitet debelo metastazirao
momci, ako vam nije do diskusije, ima i drugih hobija osim forumasenja, vec postaje malo mucno to vulgarno oponiranje svakoj jebenoj polemici. uzasno zagadjujete forum time i molim vas da prestanete. Edited by Marko M. Dabovic
Posted
srbijanka turajlic ni godinama samopregornog javnog rada nije uspjela da se genericki 'proefsorka' veze za njeno ime
{miralem mode} zato sto joj se bolje vezuje 'profesor' {off miralem mode}
Posted
{miralem mode} zato sto joj se bolje vezuje 'profesor' {off miralem mode}
:D
Posted (edited)

Ne bih potpisao nista, jer mi formulacija celog govora ne odgovara.Ali nije stvar u tome. Imamo isfrustrirani rant neke (u sustini) nebitne zene, koji se, u malo izmenjenoj verziji, moze cuti usvakoj oblasti drustvenog delovanja u Srbiji. Profesorka u svom govoru prica o jednoj vrlo konkretnoj temi, sa kojom vecina Srba nema veze. I nije to ono s cime su se ljudi identifikovali. Bitno je osecanje kojim zraci ceo govor, a to je isfrustrirani jed i ljutnja zbog izgubljenog dostojanstva. Javnost se poistovetila sa tim , jer joj je taj osecaj vrlo dobro poznat. Onda je podsvesno Govor pocela da povezuje sa svojim iskustvima, sa kojima deli isto osecanje, i da mu ucitava raznorazna znacenja.Ovde se radi suprotno. Zeni i govoru se ucitavaju raznorazne gluposti koje ona nit je rekla, nit pokazuje. I o tim glupostima se ovde raspravlja,a ne o samom govoru, koji nije vredan jedne forumske strane.@DabovicOvde nema polemike. Ovo je samo jedan brainstorming ucitavanja ovoj zeni.

Edited by Verterdegete
Posted
Ne bih potpisao nista, jer mi formulacija celog govora ne odgovara.Ali nije stvar u tome. Imamo isfrustrirani rant neke (u sustini) nebitne zene, koji se, u malo izmenjenoj verziji, moze cuti usvakoj oblasti drustvenog delovanja u Srbiji. Profesorka u svom govoru prica o jednoj vrlo konkretnoj temi, sa kojom vecina Srba nema veze. I nije to ono s cime su se ljudi identifikovali. Bitno je osecanje kojim zraci ceo govor, a to je isfrustrirani jed i ljutnja zbog izgubljenog dostojanstva. Javnost se poistovetila sa tim , jer joj je taj osecaj vrlo dobro poznat. Onda je podsvesno Govor pocela da povezuje sa svojim iskustvima, sa kojima deli isto osecanje, i da mu ucitava raznorazna znacenja.Ovde se radi suprotno. Zeni i govoru se ucitavaju raznorazne gluposti koje ona nit je rekla, nit pokazuje. I o tim glupostima se ovde raspravlja,a ne o samom govoru, koji nije vredan jedne forumske strane.@DabovicOvde nema polemike. Ovo je samo jedan brainstorming ucitavanja ovoj zeni.
Znači učitavanje ličnih frustracija u govor je legitimno, a pokušaji da se govor rauzume u nekom kontekstu vremena i okolnosti su gluposti.Ja recimo mislim da je ovaj tvoj nastup podjednako simptom krize humanističkih nauka i njihovog položaja u društvu.Syme je sažeo sinoć na aiming for truth vs aiming for profit. U redu. Prihvatam. Nema nacionalizma. Nema lokalnog. U redu. Prihvatam i to. Jel može neko od vas koji ste iznad mog kafansko-kretenskog poimanja priče da proba da ode malo dalje od detektovanja problema, jer ako je to krajnji domet onda jebiga.
Posted (edited)

Pa svašta može da se uradi, ali pre svega treba prepoznati značaj i mesto dobrog humanističkog obrazovanja za funkcionalnu demokratiju. Ne znam kako to drugačije uraditi osim boriti se protiv tiranije korisnosti u obrazovanju i koncepta da je obrazovanje tu samo da osposobi polaznike za zarađivanje novca (kako za sebe tako i za državu). Već sam ti kačio onaj Nusbaumkin govor, ali ako te mrzi da slušaš ceo (jes dugačak), evo i kraće varijante:

A worldwide crisis in educationDuring her 90-minute talk, Nussbaum highlighted that democracies can only thrive when citizens are not machines and can think for themselves. However, in virtually every nation in the world, humanities and social sciences are being cut out of higher education for what some people say are skills that are more useful for the economy as a whole.“I think we’re in a midst of a crisis of massive proportions and grave global commitment and I don’t mean the global economic crisis that began in 2008,” Nussbaum said. “A crisis that goes largely unnoticed, a crisis that is likely to be, I think, will be far more disabling to the future of democracies worldwide, a worldwide crisis in education.”She then highlighted two examples of countries that have taken steps to lower the significance of the humanities and arts in their education systems.In 2006, the United States released a report in which they acknowledged the deficiency of education and applied learning for the benefit of short-term national economic gain. However, the report itself chose to overlook the importance of the humanities and the arts, she said.“By omitting them, the report strongly suggested that it would be perfectly alright if [humanities and arts] were allowed to wither away for more useful skills,” she said.Last fall, Nussbaum continued, the British government set guidelines that researchers at universities would only get funding if it could be demonstrated that the research at hand would directly benefit the national economy.“The humanities and arts will now be forced to become pitchmen for products, and they will be able to justify their contributions only if they can benefit short-term economic impact,” she said.Keys to a healthy democracyNussbaum identified three key abilities that needed to be produced within a country to keep a healthy democracy going: the ability to challenge authority and deliberate well with other peers, the ability to think for the good of a nation as a whole, and the ability to have a concern for the lives of others.These abilities, she said, could only be produced through the Socratic debates and rigorous curriculum that only a liberal arts institution could provide.“Knowledge is certainly not a guarantee of good behavior, but ignorance is a virtual guarantee of bad behavior,” Nussbaum said.In terms of what a liberal arts curriculum should consist of, Nussbaum stressed the importance of learning about other cultures’ preferences and characteristics through culture classes and language studies.“It’s the very delicate exercise of understanding that an intelligent group of people have carved up the world in a certain way, and that all translation is really a kind of interpretation that shows you a lot about human differences,” she said. “And I think it’s very hard to go into the world without that.”In the end, Nussbaum said that nations of the world have great resources, but only when they can control their resources to create citizens who are worth conversing with and people who are deserving of respect and sympathy, can a nation really “foster democracy.”“So what will we have if these trends continue?” she asked the audience, “Nations of technically trained people who don’t know how to criticize authority, useful profit makers with defused imaginations, or as [indian philosopher, and educator Rabindranath] Tagore put it, a suicide of the soul.”
Edited by Syme
Posted

a "rajna" je rekla šta od tog...syme, dušo, ae ponovno na knor - tandrčeš, tandrkanja radi

Posted

rasirena je ta teza da je postojao humanisticki balon koji je rezultovao i nerazvnotezom na trzistu radasyme, iz smanjivanja fondova za humanisticke nauke nikako ne mozes da zakljucis da li su ti fondovi bili prekvasali ili ne(namjerno ne idem dotle da kazem da jesu)

Posted (edited)

Ali nije to teza, teza je nešto drugo - da se sredstva za obrazovanje ne mogu deliti samo po kriterijumu ekonomske korisnosti.

Edited by Syme
Posted
Neko pametan poput mene je mogao lepo da napiše da je govor čestite profesorkinje autistični mlitavomudno arogantni ubermensch traktat osobe beznadežno zakovane u starom sistemu ljubimruku™ vrednovanja učitelja, lekara, advokata i popova, u rangu najboljih uradaka tipa "nema više staaarog beograda", "nekad se znao red" i "narodnjaci su pojeli rokenrol". I da se lepo rukujemo, klimnemo glavama jedni drugima i raziđemo.Opšta mesta i ziceri na kojima padaju i pametni i dobri ljudi, kad zaborave da uključe mozak u startu.
gde si ti to procitao? ona u svom tekstu poziva na spaljivanje ljudi sa stranim nazivom zanimanja, deportaciju onih koji nisu pekar, lekar i apotekar, glasanje za sns, tvrdi da su u srebrenici streljani samo neprijateljski vojnici (njih 200) i da su jevreji krivi za sve.
Posted
Ali nije to teza, teza je nešto drugo - da se sredstva za obrazovanje ne mogu deliti samo po kriterijumu ekonomske korisnosti.
svodi se na isto, dragi djuro, i ti to dobro znas

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...