• Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Lrd

• Arkadija

• Calavera

• *edited by mod

Hanibal i Zmaj razbijaju, opet.

Volim Hanibalv stav( kad se svi po ko zna koji put čude zašto je nešto uradio)  uradio sam nešto nevaljalo, zato što mi se tako htelo.

auuu al su 10 i 11 epizoide razvalile. svaka cast! vredelo je pogledati predhodnih 30 pretencioznih i polugledljivih :D

svaka scena je apsolutno perfektna. dijalozi sasvim korektni. cak i interesantni. T.F. Baja je odvalio.

Odlicna scena u kolibi. Mislim da je u  Red Dragon prici ovo prvo odstupanje od knjige/filma sto je i dobro jer me bas zanima kako ce da je zavrse a nesto mi govori da ce Vil opet da ostane da visi poluziv.

Nego ima li nekih vesti da li ce da sele seriju ili je definitivno gase?

• 2 weeks later...

Aa jaka poslednja epizoda, nego sto sam cekao toliko dugo da tek u poslednjoj epizodi brian krene da opet improvizuje. Ruku na srce 3. sezona nije na nivou prve 2 posto je sporija, i manje vise se zna ko koga juri tako da nema adrenalina da me vozi ali i dalje jako dobro. Kapiram cak da oni koji nisu citali knjige i gledali filmove ni nemaju zamerke, skoro nista u 3. nije improvizovano, a upravo zbog te improvizacije sam i zavoleo seriju.

Skroz zadnja scena, nisu trebali tako, tuzno za mene kao fana serije kome nije dosta, ajde da je samo Will otiso, makar sam se nadao da ce Hannibal da pobegne, i jos mi je delovalo da mozda i Will promeni stranu i odu da se prcaju i gledaju operu u Argentini.

Joj pa poslednja scena o kojoj sam ja govorio nije u stvari poslednja, palo mi je na pamet kako su na kraju 2. sezone posle creditsa imali scenu u avionu i rekoh daj da proverim pre brisanja da nisu i u ovoj dodali jos jednu scenu , haha odlicno.

odličan twist na orginalnu priču. aato se samog kraja tiče kao što reče Fuller pravljeno je kao i prethodna dva finala sezona, dovoljno dvosmisleno da moze da se nastavi i dovoljno konačno da može da se završi.

odličan twist na orginalnu priču. aato se samog kraja tiče kao što reče Fuller pravljeno je kao i prethodna dva finala sezona, dovoljno dvosmisleno da moze da se nastavi i dovoljno konačno da može da se završi.

onda ocigledno nisi pogledao zadnju ZADNJU scenu nakon credits. nista tu nije dvosmisleno. 

Dobar intervju

I jos ova dva su interesantna, ima naravno dosta preklapanja, ali svakom daje po neku dodatnu informaciju, kao npr:

Have you given any thought to who you would have wanted to play Clarice Starling in your dream world?

There’s two ways. If you were to go that traditional route, Ellen Page would knock it out of the park. She’s a brilliant actress and has a lot of the qualities that we remember about Jodie Foster’s performance but yet unique in her skill set as an actress. That would be one way to go. But I do think it would be interesting to cast someone who is not white in that role and use race experientially as a defining attribute of the character.

ili

TVLINE | So, your final shot of Will and Hannibal is the two of them embracing and going over the cliff together. In the first two seasons, their relationship — or the possible romance between them — was mostly between the lines. In the last few episodes of Season 3, though, it started to feel a little more like, “The Incredibly True Adventure of Two Sociopaths in Love.” We’ve had Bedelia asking Will if he aches for Dr. Lecter. Will and Hannibal’s “goodbye chat” felt like a breakup. To me, it’s all seemed more overtly romantic, and I just wonder if that’s what you’ve been trying to project.

It felt like we had to s–t or get off the pot, ultimately, because there had been so much going on between these two men that when Will asks, “Is Hannibal Lecter in love with me?” it is very much about death and the romance between these two men. There is a quality to connections that go above and beyond sexuality. You can have this intimate connection with somebody that then causes you to wonder where the lines of your own sexuality are. And we didn’t quite broach the sexuality. It was certainly suggested, but the love is absolutely on the table. There is love between these two men, and confusion between these two men. We had to articulate it, and the idea for a [potential] Season 4 was an interesting continuation of that, as well as a subversion of it at the same time. So it’s strange to look at [this week’s episode] as a finale, because part of me believes that the most interesting chapter of Will Graham’s story is yet to be told.

TVLINE | Do you envision a continuation in which Will and Hannibal somehow go on the run together, start a family of sorts?

Something a little more unexpected.

TVLINE | Are you reluctant to say more about your vision — on the chance that you can somehow create a Season 4 or a big-screen adaptation?

Yeah. You know, there is a plot point in the [Thomas Harris] novel Hannibal that has not been in any of the [filmed] adaptations. And so, it’s important for me to protect that and hopefully be able to tell it one day. Of course, the “Fannibals” are so smart and know the books so well that I’m sure it won’t be too big of a stretch to figure out exactly what it would be. 

Edited by Sludge Factory

onda ocigledno nisi pogledao zadnju ZADNJU scenu nakon credits. nista tu nije dvosmisleno.

Možda je Bedelia napokon pukla i spremila sebi večeru kao omaž Hanibalu?