IGNORED

rodna ravnopravnost

gagorder

Dobro, makar su komentari uglavnom normalni. A i u mom iskustvu neki ljudi kod nas imaju vrlo antiprijatne ideje kad kažeš feminizam. Nešto slično kao kad utreniranim zapadnjacima pomeneš komunizam.

• 2 weeks later...

jeste malo otkrivanje rupe na saksiji al eto fino da se i o tome caska na 1 ovakvom eventu...http://forumblog.org/2014/01/behind-every-great-woman-great-man/

Given the way our species works, however, men are only going to want to become caregivers, for at least part of the time, when caregiving is accorded the same prestige and social value as breadwinning. When “Dad” is valued as much for the love and care he provides his family as “Mom” is valued for her success in the workplace and the resulting income she brings in. Better yet, when all human beings are valued equally for both sides of their nature, allowing men and women to decide to be both breadwinners and caregivers in any proportion they choose based on either their desires or circumstances.
Kraljica..tumblr_mzminnHsFJ1ru72puo1_400.gif
Ja ovo ne razumem. Ona pita da li i muškarce na crvenom tepihu snimaju od pete do glave? Kao obožavateljka treš emisija sa holivudskih crvenih tepiha tvrdim da they actually do that to the guys too. OK, strašnije je kad se to radi ženama koje su iovako zilion puta više objektifikovane nego muškarci, ali ovo pitanje nema mnogo efekta ne mestu gde se svi ljudi tretiraju kao vešalice za haute coture ajteme.