IGNORED

MMA

Schmeling

Promenio je pol i odlučio da se bavi manekentstvom, što si mogao da vidiš da si izguglao. :PMononukleoza, manja operacija, infekcija. Ne baš tim redom. Zvanično, neizvesno je da li će se vratiti i kada. Otkazao je ovu sad borbu i onu 2. januara.
tesko da bi nazvali to manjom operacijom, osim ako poredis sa transplatacijom mozga.spekulise se uveliko o posledicama zloupotrebe steroida, sad jebemliga...nadam se da ce se vratiti, jebiga.

K1 finale je jos malo, 5. decembra, evo i parova 1/4 finala i zanimljive price kako se do toga doslo :)Rezervna borba Aerts vs Saki ce da bude odlicna isto.

Match UpsThe match ups were held the day proceeding the World Grand Prix Final 16. All fighters drew a ball from a box with a numbers on them and chose their spots in order from who drew ball number 1 to number 8. Ruslan Karaev who was first up chose spot number 1. Badr Hari was up next and decided to face Karaev for the third time. Errol Zimmerman was next and chose the 7th spot. Remy Bonjasky had the choice of fighting Zimmerman or picking another spot. Remy was tempted to take the 3rd spot so to be given the chance to fight Badr in the semi finals, but was challenged by Zimmerman and Remy accepted. Jerome Lebanner decided to walk straight into the 5th spot. Semmy Schilt opted for a 4th match with Jerome. The last two finalists Ewerton Teixeira and Alistair Overeem will meet in the second quarter final match.
tesko da bi nazvali to manjom operacijom, osim ako poredis sa transplatacijom mozga.spekulise se uveliko o posledicama zloupotrebe steroida, sad jebemliga...nadam se da ce se vratiti, jebiga.
Ja sam slušao Vajta, koji je rekao "minor surgery", nisam kopao dalje, ali ne znam detalje. edit: ovde ima više detalja o zdravstvenom stanju (doduše, izvor je samo Vajt), a tu je i šokantna izjava o tome da se Lesnar borio samo sa 60% mogućnosti. Edited by Lrd
  • 2 weeks later...