IGNORED

Dresovi

nema šanse da nešto što svuda na planeti košta 50ak eura delta ceni 15. to je nešto šiveno u pogonima Trikotažne industrije Zemun.

Dakle Umbro svetlosnom brzinom raste u mojim ocima.Napravili su omaz svim svetskim prvacima do sada u vidu dizajna dresova za WC. Naravno da ne bude sranja sa pravima napravili su im i nove grbove (na cemu su radili umetnici i dizajneri iz razlicitih svera). Sjajan potez, sto marketinski sto estetski:umbrogirls.jpgE sad, modele ne bih komentarisao osim :wub: :wub: :wub: (ima i video zapis sa foto sessiona ali nisam smeo za slucaj da ima onih sa slabijom cukom)edit:

The shirt of Argentina is modelled by Luli Fernandez, the one of Brazil is modelled by Susana Werner (Julio Cesar’s wife), England’s shirt is modelled by Abbey Clancy (girlfriend of Peter Crouch :isuse: ), France’s shirt is modelled by Charlene Suric (girlfriend of Gael Clichy), Julia Godicke models the shirt of Germany, Alice Bregoli (wife of Alberto Gilardino) models the Italian shirt, and finally Zaira Nara (girlfriend of Diego Forlan) models the Uruguayan shirt.
umbroshirts.pnghttp://www.umbro.com/#/worldchampionsshirts/?locale=en_XXI za kraj jedna klasika - Rangers 2010/11rangersaway1.jpg Edited by ducca
ljudi izvinjavam se, omaklo se u brzopletosti. cena je:4500 link
1 primerak spreman i ceka 11. jun :)Sto se kvaliteta tice, mozda i jeste kvalitetan po toj dry-fit bull-shit tehnologiji, ali covek jednostavno nema taj osecaj "na prvi dodir". Ipak, dobro stoji i simbolika mi je bitnija od svega pa me bas boli paja za ostalo :P

u stvari:

The SerpentAnimals are often used to represent football clubs in Italy, the grass snake, called Il biscione or Serpente representing Inter. The snake is an important symbol for the city of Milan, appearing often in Milanese heraldry as a coiled viper with a man in its jaws. The symbol is famous for its presence on the coat of arms of the House of Sforza (who ruled over Italy from Milan during the Renaissance period), the city of Milan, the historical Duchy of Milan (a 400 year state of the Holy Roman Empire), and Insubria (a historical regional area which the city of Milan falls within).wiki
Edited by ducca