IGNORED

Naučna fantastika

Ajant23

O, da    

Linda-Hamilton-workout-T2.jpg      :wub:

Osim što je i inače predivna, jedina je,koliko je meni poznato, uspela da postigne da žilave, mišićave ruke izgledaju seksi i da joj ta moć ruku ocrtava i karakter. 

Bez nje, taj film ni približno ne bi bi dovoljno dobar.

elem, sta bas mozete preporuciti od skorijih sf naslova, fazon iz prethodnih nekoliko godina?

mimo distrikta devet, ex makine i edz of tumaroua slabo toga mogu da se setim a da mi je po volji.

elem, sta bas mozete preporuciti od skorijih sf naslova, fazon iz prethodnih nekoliko godina?

mimo distrikta devet, ex makine i edz of tumaroua slabo toga mogu da se setim a da mi je po volji.

Ne secam se kako se izjasnjavas po pitanju Scarlet, ako si fan odna obavezno Under the Skin..

Dok sam pisao sve ovo, hteo sam na kraju i da zakucam o worst scientist ever, doktorki Ćurki Shaw, koja je toliko dobra naučnica da je osnova njenog rezonovanja "This is what I choose to believe", što je oh-tako-dirljivi-emotivni-introspektivni motiv kako smo mi, ljudska rasa, romantični i produhovljeni. Odlično, dakle imamo eminentnu naučnicu koja možda još uvek veruje i da Deda Mraz postoji jer ju je ćale emocionalno pečatirao tim rečima kad je imala 5 godina. Al vidim Razz je sada poentirao i na tu temu dok sam pisao.

Molim lepo, najgori naučnik svih vremena je ipak Dr Marky Mark u spektakularnom "The Happening".

Wahlberg's character is a high school science teacher, which means his whole job is supposed to be educating the next generation on how cool science is. Unfortunately, he might be the worst human advocate science has ever had. In his introductory scene, he's talking to his students about colony collapse, the oft-cited phenomenon about decreasing honeybee populations in America. He asks his students if they can think up any reasons this might be happening. They give him a few standard possibilities -- disease, chemicals, global warming -- but Wahlberg knocks them all down as stupid answers erupting from the stupid mouths of stupid people. Then, after asking the class jock for his opinion (and insulting his face), the kid replies that it's "an act of nature, and we'll never fully understand it."

Instead of giving the kid an instant "F," Wahlberg replies that this is the correct answer, and that "science will come up with some reason to put in the books, but in the end, it will be just a theory, and it will fail to acknowledge that there are forces at work that are beyond our understanding."

Um ... what? That's the kind of argument creationists use to try to debunk science, not the thought-starter you'd expect a science teacher to toss to his students to get them excited about the field of discovery. Wahlberg is actively discouraging his students from taking an interest in science, because it's nothing but a bunch of theories on stuff nobody will ever truly understand.

Holivudski scenaristi obožavaju ovu vrstu produhovljenih naučnika koji bi rado iz principa spalili Aleksandrijsku biblioteku da ih u tome nisu odavno prestigli drugi veliki naučni umovi.

Ne secam se kako se izjasnjavas po pitanju Scarlet, ako si fan odna obavezno Under the Skin..

@toni

Elysium i Oblivion... Prvi bolji, ako ti je to divoljno skoro...

gledo ja to, i svi su mi u kategoriji ok, nemrem reci da me ijedan oduvao :(

mada je poslednja scena u skarleti, kao omaz the thingu, prilicno dojaja.