IGNORED

Razno

korindjar

13 minutes ago, Stela said:

Slobodno preskoci, mene je smorio. Mada je glumacka postava dobra. 

Imas Past Lives, ocena 7,9, nije gej :D. Mada je i on nahvaljen onoliko, nije los, ali nije ni da bih ga pogledala opet.

Hop :D i to je istina, uglavnom su smor gej filmovi, shatili smo da su neshvaceni. Bio neki francuski film na temu, ne mogu da se setim naziva, klinci u skoli se pozaljubljivali, OK isto trauma, ali Francuzi smekerski znaju da vode film.

Gledao, ne delim hajp, OK film, ali isto ko i ti, ne bih gledao opet. 

• +1 1
  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Jimmy Kowalski

• Ajant23

• MocaVukotic

• Sludge Factory

On 20. 2. 2024. at 13:16, zorglub said:

Michelle Yeoh was born in Ipoh, Malaysia. She's the daughter of Janet Yeoh & Kian Teik Yeoh. She's of Hokkien descent, speaking English and Malay before Chinese. A ballet dancer since 4, she moved to London to study at the Royal Academy as a teen. After a brief dance career, she won the Miss Malaysia beauty pageant title in and the Miss Moomba beauty pageant title in Melbourne, Australia in the early 1980s. Her first on camera work was a 1984 commercial with martial arts star Jackie Chan. In 1985, she began making action movies with D&B Films of Hong Kong. She was first billed as Michelle Khan, then Michelle Yeoh. Never a trained martial artist, she relied on her dance discipline and on-set trainers to prepare for martial arts action scenes.

She uses many dance moves in her films and does most of her own stunts.

Pazi kad nisam imao pojma za njen kung-fu opus, jos manje da je koristila balet i da je sama radila svoje stuntove. Mislim da sam je prvi put gledao u Pritajeni tigar, skriveni zmaj. Vrhunska glumica. I prelepa zena.

@Shan Jan

1:08 naskok na voz, motorom

1:30 naskok na auto i pad s istog

Mada sam prvi video postavio pre svega zbog Cynthia-e Rothrock :heart:, neverovatne koreografije iz zaboravljenog flick-a, te kaskadera kakve filmski svet više nikada neće videti.

Par minuta čistog ludila:

Te zašto su HK akcioni iz 80ih zlato:

• Vojvodo,serdare 1
  • 2 weeks later...
2 hours ago, Patty Lee said:

Lol, ovo je sa te dodele:

spacer.png

Natapirali ga i nalakirali za sve pare..sta napravise od coveka :D

• +1 1