Jimmy Kowalski Posted March 29 Share Posted March 29 50 Terrible Movies by Great Directors 1 Quote Link to comment
Lancia Posted March 29 Share Posted March 29 17 minutes ago, Jimmy Kowalski said: 50 Terrible Movies by Great Directors A Good Year je jedan od mojih omiljenih filmova. Daeth Becomes Her i Wild Wild West su u najmanju ruku zabavni. 1 Quote Link to comment
Patty Lee Posted March 30 Share Posted March 30 15 hours ago, Jimmy Kowalski said: 50 Terrible Movies by Great Directors Većinom je u pravu (dobro, za ovo što sam gledala) ali Death Becomes Her je bre dobar film. U vezi Sphere, jeste, sve razumem, ali jednostavno volim a ljubav je iracionalna, to mi je gilti pležr. A Good Year ne volim ali ne može to da bude najgori film Ridlija Skota ni u ludilu, ne pored onog Biblijskog sranja i onog pobačaja sa Orlando Blumon, takođe AGY nije gori film od Robina Huda. Na jednom mestu je rekao i kako je Die Hard 2 užasan (u delu kad priča o Mektirnanu, mada je DH2 režirao bivši muž Đine Dejvis), za to —> mrš & fuck off! Malo se tu izvukao jer je u istom pasusu potvrdio i veliku istinu da Last Action Hero nije loš (correct). Quote Link to comment
Filozof manijak Posted March 30 Share Posted March 30 Kingdom of heaven pobačaj? Quote Link to comment
Patty Lee Posted March 30 Share Posted March 30 Nisam gledala Director’s Cut i ne planiram. Quote Link to comment
villiem Posted March 30 Share Posted March 30 ne umem bas u filmove ako je alien 3 na ovoj listi, meni je bolji od drugog dela u svakom slucaju. samo prica o robijasima na ivici svemira je dovoljno zanimljiva verovatno je bio problem ubaciti aliena bas zbog robijasa scenografija isto, zapamtis atmosferu engleski(australijski?) akcenat, isto detalj 1 Quote Link to comment
Patty Lee Posted March 30 Share Posted March 30 @villiem jeste, naveden je kao najgore od Finčera. Mislim, ne znam šta bih ja stavila kao njegov najgori film, nisam gledala Mank i Killera. Quote Link to comment
villiem Posted March 30 Share Posted March 30 Napravio je Sedam, nisam ni obracao paznju na te stvari, pa bolji je 7 od Aliena, istina Quote Link to comment
Sludge Factory Posted March 30 Share Posted March 30 (edited) 53 minutes ago, Patty Lee said: U vezi Sphere, jeste, sve razumem, ali jednostavno volim a ljubav je iracionalna, to mi je gilti pležr. Isto, to je film za koji znas da je sranje, ali ima ono nesto. Bas pravi primer gilti plezra. Zapravo pogodio je atmosferu misterije vece od zivota, naucnickog rada i istrazivanja okeanskih dubina, plus zarobljenost na toj dubini. Sta covek vise da pozeli i sta mu vise treba? 53 minutes ago, Patty Lee said: Na jednom mestu je rekao i kako je Die Hard 2 užasan Dobro, ali je rekao da je bolji od 4. i 5. dela. Meni je Die Hard 2 isto gilti plezr, a za Mektirnanov Die Hard 2 (odnosno, je li, zvanicnu trojku, mada je on sustinski dvojka i ostali ne postoje sto se mene tice; zvanicni Die Hard 2 je elseworlds tale ) se slazem da je potcenjen jako. Inace, bas bih voleo da se Mektirnan vrati nekim dobrim flikom. Da dodam, meni je gilti plezr i Donerov/Vacovskkih Assassins. Skroz zabavan akcijas sa interesantnom idejom, cak je i Stalone poradio na smanjivanju facijalnog grca. Edited March 30 by Sludge Factory 1 Quote Link to comment
Patty Lee Posted March 30 Share Posted March 30 @villiem Neeeee Ovo ti je lista gde lik bira od svakog reditelja njegov najgori film (od tog konkretnog reditelja), ne upoređuje opuse, mada pravi neku rang listu koja čini mi se nije skroz random (tu onda vrv rangira odabrane filmove od najgoreg do… najmanje najgoreg?). 1 Quote Link to comment
villiem Posted March 30 Share Posted March 30 heavy guglao mank killer zajedno od onoga sto sam naknadno sad video ima dosta sto je i meni negledljivo jel smatra neko da je Grand Torino los film Istvuda, a ostali su sasvim solidni uglavnom Quote Link to comment
Patty Lee Posted March 30 Share Posted March 30 6 minutes ago, Sludge Factory said: Inace, bas bih voleo da se Mektirnan vrati nekim dobrim flikom. Pa i ja ali mrka kapa, neće niko s njim da radi od kada je bio heavy umešan u onaj skandal sa Entoni Pelikanom. Inače, mnogo volim prva pri dela DH, ovo posle nisam ni gledala, znam samo da ima neki nastavak sa Džastinom Longom, sad tek vidim da postoji još jedan iz 2013. 1 Quote Link to comment
Lancia Posted March 30 Share Posted March 30 40 minutes ago, villiem said: heavy guglao mank killer zajedno od onoga sto sam naknadno sad video ima dosta sto je i meni negledljivo jel smatra neko da je Grand Torino los film Istvuda, a ostali su sasvim solidni uglavnom Gran Torino bas dobro stari, vise mi se sad svidja, nego kad sam ga prvi put gledao. Cry Macho je tezak krs Istvuda. 1 Quote Link to comment
Patty Lee Posted March 30 Share Posted March 30 52 minutes ago, Sludge Factory said: Da dodam, meni je gilti plezr i Donerov/Vacovskkih Assassins. Skroz zabavan akcijas sa interesantnom idejom, cak je i Stalone poradio na smanjivanju facijalnog grca. Sad vidim edit. Ja Assassins iz nekog razloga stalno mešam sa Specijalistom iz 1994. A volim ga najviše zbog Džejms Vudsa koji je tu kompletno nenormalan. 1 Quote Link to comment
Sludge Factory Posted March 30 Share Posted March 30 4 minutes ago, Patty Lee said: Sad vidim edit. Ja Assassins iz nekog razloga stalno mešam sa Specijalistom iz 1994. A volim ga najviše zbog Džejms Vudsa koji je tu kompletno nenormalan. Ni taj nije los isto, bas zbog njega, slazem se. 1 Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.