IGNORED

Hard n' heavy department

Аврам Гојић

Mada ja meni blizi industrial sa nemackog i ruskog govornog podrucja. Uostalom, ljudi iz te dve drzave su, na neki nacin, i osnivaci celog pravca.
Ha? :unsure:

Kraftwerk je jedan od fundamenata industriala. Ako se pitas za Ruse, tacnije Rusa:

Russian composer Lev Sergeivitch Termin (Leon Theremin) invents the Thereminovox (more commonly known as the Theremin), the first commercially available electronic instrument.
Prvi je korisitio elektrosnki uredjaj na koncertima sa filharmonijom i uticao mnogo na eksperimentalnu muziku odakle se razvio industrial. Ukucaj Theremin pa ces videti koliko je on uticao na razlicite muzicare na zapadu, mislim da je i Kraftwerk medju njima. I, koliko znam nije bio kompozitor nego fizicar sa Instittuta Fizicke-tehnike, u tada jos Petrogradu, gde je i razvio instrument radeci na visokim frekvencijama. To je odmah posle Revolucije bilo nomralno da se forsira avangarda. Mozda jednom :lolol: napisem koju o razvoju umetnosti odmah posle Revolucije u Rusiji. U stvari, pocelo je pre Revolucije ali da ne sirim pricu ovde. Mada sam vec pisao o tome ,delimicno, na temi o arhitekturi. Vrlo je zanimljivo. :)edit:http://www.youtube.com/watch?v=Fz2nZJKk53ghttp://www.youtube.com/watch?v=dJ9xAurusoQ Edited by Zaz_pi

Snake iz Voivod peva u nekom proto-doom metal/heavy metal hibridu koji za refrene inspiraciju trazi u don't fear the reaper-eri BöCne bas, ali tako zvucihttp://youtu.be/6oa_nbgE8M8

Snake iz Voivod peva u nekom proto-doom metal/heavy metal hibridu koji za refrene inspiraciju trazi u don't fear the reaper-eri BöCne bas, ali tako zvuci
Meni su Ghost super! Mada ja baš volim i BöC, tako da nije ni čudo.BTW, najbolji komentar sa YT:

Samo da iskoristim priliku da se poserem na leđa Riku Rabinu za ovu plastiku od produkcije na novom Sabbathu.
Moze neki utisak mimo produkcije?
Moze neki utisak mimo produkcije?
Nako.edit: zapravo, ja sam mišljenja da svi ti stariji metal bendovi treba lepo da se raspadnu, metal je zatvorena forma, nema tu šta više da se pruži osim recikliranja rifova, a na tom terenu može sad da te bije bilo koji novi bend. Uostalom, pričali smo već o Mejdenima posle Seventh Son... itd. Penzija i doviđenja, nema novih albuma, uvek rizikuješ da ispadneš smešan kao Metallica pa da sa okoštalim mozgom metalca probaš šatro nešto drugo, a ono ispadne smešni bastard. Edited by henrik larsson

Kad ces odrasti, mali veseljace :(

[VARG ARRESTED] According to RTL, Varg Vikernes (a.k.a. Count Grishnack) — the Burzum mastermind who served a Norwegian prison term for the August 1993 murder of MAYHEM guitarist Euronymous(a.k.a. Euronymous) — was arrested this morning (Tuesday, July) 16 near the town of Salon-la-Tour, a commune in the Corrèze department in central France, on suspicion of planning a "massacre."Vikernes, 40, who has been living on a French farm with his wife and three children, was picked up by the Direction Centrale du Renseignement Intérieur (Central Directorate of Interior Intelligence, DCRI), a French intelligence agency which reports directly to the Ministry of the Interior.A search of Vikernes' farm for weapons and explosives is currently underway. His wife, a French national and a member of a shooting club, recently legally purchased four rifles.Openly racist, Varg on April 3, 2011 posted a statement in French on his web site calling for the French to vote for the National Front and describing Norway as "the last Soviet state in Europe."According to RTL, Vikernes was one of the 530 supporters to have received the manifesto of Anders Breivik - psychopath, the man responsible for the July 2011 bomb attack in central Oslo, Norway and shooting rampage in Utøya island.In a December 2012 posting on the Burzum.org web site, Varg openly criticized the actions of Breivik, writing, "To Breivik, I can only say I hope you do kill yourself. You have killed more Norwegians than the entire Muslim population in Norway has done the last 40 years, and you claim to be a Norwegian nationalist and patriot fighting (alongside your Jewish masters) against Islam, to protect us against their crimes!? I am sorry to say so, but you have made a big mistake."Although his parole application was denied four times, Vikernes received word in February 2009 that he would be released after serving almost 16 years in prison. He was finally allowed to leave that spring.Vikernes and his wife, whom he met while he was incarcerated, previously resided in Bø, a municipality in the county of Telemark, Norway.

:lolol:Ludak!Edit: Ispravka, čovek je samo anti-komunista i antitotalitarista koji poštuje svoje eropsko nasleđe -_-. Daboviću, ne nasedaj na komunjarsku propagandu!

Openly racist, Varg on April 3, 2011 posted a statement in French on his web site calling for the French to vote for the National Front and describing Norway as "the last Soviet state in Europe."
Edited by Syme
lair [neregistrovani] (16. 07. 2013, 16:00:49) :(sta mu jos nece napakovati ... jadan covijek sta ce sve prezivjeti samo zato sto ne voli ameriku. Nametnu neku demokratiju, prosipaju price o slobodi govora, i onda ga zatvore samo jer je podrzavao Brejvika, ma dajj ...

:lolol:Ali sad bez zajebancije, ja sumnjam da Vargec stvarno planirao bilo kakav masakr, i da živi u US umesto u Fr bio bi jedan od ko zna koliko survajvalističkih frikova, gomilao bi oružje na nekoj farni u Montani i svi bi mu se smejali, eventualno bi Luj Teru snimio dokumentarac o njemu.