IGNORED

The Boss

Mp40

• 3 weeks later...

Bruce Springsteen made a post-apocalyptic short film, and it's one of 2014's best videos

...For a long part of the year, Thom Zimny and I have been talking about shooting a short film for “Hunter Of Invisible Game.” We’ve finally got the job done, and we think it’s one of our best. Thanks Thom for the hard work and brotherly collaboration. You and your crew bring it all. And to all of you out there in E St. Nation, we hope you enjoy! See ya up the road.
– Bruce Springsteen

http://vimeo.com/100348130

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 5 weeks later...

Je l' to The Album Collection?

Ne :cry:  :cry:  :cry:

Knjiga posvecena Darkness on the Edge of Town turneji

Collecting stories and photos from hundreds of fans, The Light in Darkness celebrates this classic record, allowing readers to revisit the excitement of that moment when the needle found the grooves in that first cut and the thundering power of "Badlands" shook across the hi-fi for the very first time. Or the uninitiated, but soon-to-be-converted teenager, brought along by friends and finding salvation at one of the legendary three-plus hour concerts - shows that embodied all the manic fury of a revival meeting.

• 2 months later...

Што је непрегледана страница. Али избор царски. Још и десперадос ииз Тусона дао своје мишљење. :thumbsup:

Што је непрегледана страница. Али избор царски. Још и десперадос ииз Тусона дао своје мишљење. :thumbsup:

Jbga obicno kada se tako nastavljaju tekstovi ima opcija full article ali jbga...

• 5 months later...
  • 3 weeks later...

Upravo na HRT1

Springsteen i ja, glazbeno-dokumentarni film

Bruce Springsteen: Springsteen & I

"Springsteen & I" jedinstveni je cjelovečernji glazbeni dokumentarac posvećen legendi rock'n'rolla. Cijeli jedan naraštaj odrastao je i formirao se uz njegovu glazbu, no iza samih pjesama kriju se nevjerojatne priče obožavatelja čije su živote one obilježile.
U suradnji s filmašima, njegovi su obožavatelji pridonijeli nastanku ovog filma koji govori o njihovim osobnim iskustvima te otkriva kako su ovaj glazbenik i njegova bezvremenska glazba utjecali na njih. U filmu možete vidjeti dosad neobjavljene arhivske snimke Bruceovih koncerata koje je održao tijekom svoje duge karijere i uživati u sjajnoj glazbi - ovaj film djelo je običnih ljudi, namijenjen običnim ljudima - prepun svima dragih i poznatih pjesama i priča u kojima se svatko može prepoznati.

Film je snimljen po uzoru na cjelovečernji film "Život u jednom danu", producentske kuće Scott Free iz Londona koja se ovaj put javlja u ulozi izvršnog producenta. U stvaranju ovog filma sudjelovali su obožavatelji iz cijeloga svijeta šaljući videosnimke u kojima objašnjavaju kakvu je ulogu u njihovu životu odigrao Bruce i njegove legendarne pjesme.
Ridley Scott je izjavio: "Ovaj sjajan film pruža nam jedinstven uvid u snažnu povezanost glazbenika i njegovih vjernih obožavatelja koji su pronašli sebe u njegovoj glazbi."

Trajanje:  90 min.
Redatelj:  Baillie Walsh
Producent:  Ridley Scott
Odabrala:  Mira Vočinkić