IGNORED

Istorija: 2 svetski rat u Jugoslaviji

nesha taxista

I dok me vathr ne priupita u stilu Vase Cubrilovica, apologete etnickog ciscenja neslovenskog stanovnistva u tzv. Novoj Jugoslaviji, zasto koristim izvore autora neadekvatnog etnickog porekla, osvrnimo se na sledece navode u tekstu produciranom u sastavu programa Centra za istrazivacko novinarstvo nezavisnog udruzenja novinara Srbije:Komisija do sada popisala 25.000 ljudi streljanih u Srbiji, procenjuje se da će ih biti „više desetina hiljada”. Samo u Vojvodini se broj streljanih civila, uglavnom Nemaca i Mađara, procenjuje na 45.000. O zločinima nad nemačkim civilima svedoči i Vladimir Dedijer u svojoj knjizi, gde navodi pismo Broza upućeno Peku Dapčeviću 16. oktobra 1944:„Pošalji mi hitno preko Bele Crkve za Vršac jednu od najboljih jakih brigada, eventualno Krajišku. Potrebno mi je da očistim Vršac od švapskih stanovnika”, navodi se u pismu.http://www.cins.org.rs/?p=6874
Лепо што си нас подсетио на почетке рада ДКТГ.Погледајмо шта се наводи у тексту који си дао:
Komisija je u dosadašnjem radu, prema rečima istoričara Cvetkovića, na osnovu prijava građana i iskaza svedoka evidentirala više od 200 masovnih grobnica širom Srbije, a do sada su ispitane i snimljene 23 lokacije. Od više desetina hiljada žrtava, do sada je popisano 25.000 streljanih ljudi. Svi popisani su prema rečima Cvetkovića streljani bez suđenja.
Сајт ДКТГ је лепо урађен и прегледан.До данас је на њему постављено преко 34 хиљаде имена. Од тога је у Војводини пописано преко половине броја, скоро 18 хиљада. Мада на сајту пише да су то убијени људи, већина људи је умрла природном смрћу, што и пише у њиховим подацима.И од пописаних људи у централној Србији нису сви стрељани. Значајан број је настрадао током повлачења четника у Босни.---Што нас враћа на питање због чега су подаци у овом чланку толико другачији од онога на сајту ДКТГ?Овде наводе да имају пописано 25 хиљада стрељаних без суђења у Србији, а две године касније на сајту дају податке о 17 хиљада, од чега већина нису стрељани без суђења.

Bili smo na ovoj manifestaciji. Svi dobili po knjigu, fino štivo za pročitati u slobodno vreme. Naravno, konferencijom su dominirale individue koje su došle da propagiraju svoju stvar, nauštrb autora, od Nataše Kandić koja ubeđuje autorku Hrvaticu koja tvrdi da se tamo u Hrvatskoj ne poštuju srpske žrtve kako nije baš tako, preko čoveka koji je došao da priča o etničkom čišćenju Srba u zapadnoj Slavoniji u decembru '91. pa do Borke koja fura analogije sa teatrom koje su ultra-nategnute i koje ionako niko ne povezuje, iako to sve nije tematika. Ali dobro, to je deo naše svakodnevice.

dobio danas na mejl, ako nekog zanima:

INTERNATIONAL ACADEMIC CONFERENCE ON THE ROLE OF THE COLLABORATORS IN SERBIA DURING THE SECOND WORLD WAR IN THE NAZI HOLOCAUSTInternational conference held in the framework of Serbia's membership to the Task Force for International Cooperation on Holocaust Education, Remembrance and ResearchNovember 15, 2012IntroductionHolocaust research, as one of the most important phenomena of the Second World War, must be based also on researching of the role of military and/or police forces in the occupied countries and the role played by the Nazi Third Reich's allies. The territory of the WWII of Serbia was subdivided into five occupation zones with the bulk of the country's territory being administered by the German occupiers. Each of these occupation zones had its own specificities that decided the dynamic of "the final solution of the Jewish question", as well.The zone of Serbia occupied by the Germans where the quisling Serbian government was installed, was one of the first territories in occupied Europe in which the process of extermination of the Jewish population was completed. Research into the role of the occupying forces of Nazi Germany, as well as the role of their Serbian collaborators, is necessary in order to understand this historical phenomenon. At the same time, it is further necessary to research the Holocaust in the other occupied territories (in wartime Hungary, Bulgaria, Albania and the territory administered by the "Independent State of Croatia").One of the main purposes of the Conference will be to determine the role played by the occupier and local factors in the "final solution of the Jewish people" and, by extension, the level of their responsibility.PROGRAMME9:00 Meeting and Registration - National Library of Serbia9:30-9:45 Official OpeningMomčilo Pavlović, Director of the Institute of Contemporary HistoryDieter Pohl, Professor at the Alpen Adria UniversityRepresentative of the Ministry of Foreign Affairs of the Republic of SerbiaChairman of the morning sessions: Dieter PohlSession 1: 9:45-11:00Dieter Pohl: Collaboration and Holocaust in Hitler's EuropeBranislav Božović: Examining the Level of ResponsibilityBojan Dimitrijević: Armed Forces of the Government of Milan Nedić and the Jewish Question11:00-11:20 Coffee breakSession 2: 11:20-12:35Ivo Goldstein: Italian Fascists in the Territory of Yugoslavia:Defenders of Jews or Collaborators in the HolocaustLaszlo Csosz: Cold Years: Persecution of Jews in the Hungarian Zone of Occupation 1941-44Milan Koljanin: Suppression of the Uprising in Serbia 1941 and the "Jewish Question"12:35-13:35 LunchChairman of the afternoon sessions: Milan KoljaninSession 3: 13:35-14:50Kosta Nikolić: German War Posters as a Source of Holocaust Research in SerbiaAndrew Kornbluth: Was there Collaboration in Poland? A Question of PerspectiveŽivana Vojinović: A Jewish Camp in Šabac and Suffering of European and Šabac Jews14:50-15:10 Coffee breakSession 4: 15:10-16:25Andrey Edemsky,Evica Micković, Isidora Stojanović: Occupier Collaborators in the Nazi Holocaust in Serbia through the prism of the materials of the Belgrade Historical ArchivesBranka Džidić, First Hand Evidence - Case Study16:25-16:45 Coffee break16:45-17:15 concluding discussions and comments, Dieter PohlINFORMATION ON PRACTICAL ISSUESThe Conference is being organized by the Institute of Contemporary History from Belgrade and Institut für Geschichte, Alpen Adria Universität, Klagenfurt (Austria). For additional information, please contact Milan Koljanin (e-mail: office@isi.co.rs).Venue of the Conference:National Library of Serbia, Skerliceva 1, BelgradeAfter the conclusion of the Conference, participants can attend the opening of the exhibition "Jewish Camp Zemun - Holocaust and Collaboration in Serbia," prepared by Milan and Nenad Fogel and Milan Koljanin. The exhibition will open at 18.00 hrs, in the premises of the National Library. A concert "Remembering the victims of Jewish Camp Zemun" will be held at 19.00 hrs at the National Library. The programme of the Concert will be distributed subsequently.
At the same time, it is further necessary to research the Holocaust in the other occupied territories (in wartime Hungary, Bulgaria, Albania and the territory administered by the "Independent State of Croatia").
Pogrešnu sam istoriju učio.PS: Inače, "što da ne" za konferenciju.

Gde je tu srpski narod i njegove žrtve, dokle više te priče, kao da smo Francuska ili Mađarska pa da su samo likvidirali Jevreje i komuniste.I kada će se više pričati o jevrejskim krvnicima, poput Avrama ili Kurta Levija, ili Majeru, ili Šerifu Husrefoviću, njihovom pomagaču, ili inženjeru Vajneru, "crevaru Asimu" i sličnima...

dobio danas na mejl, ako nekog zanima:
Ima zanimljivih stvari, ko može da dođe imaće šta da čuje.Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Edited by Yoda

Ceniš dakle da Nemci i, recimo, Mađari, nisu odgovorni za genocid u Aušvicu, budući da je to bila teritorija Poljske, ili možda ipak ima malo i do Hortijevog režima koji je poslao par stotina hiljada Jevreja u Aušvic?Dopada mi se tvoj rezon.Da ne zaboravim, izgleda da je to đubre opozvano iz Pariza, gde je izigravao ambasadora. Podržavam, uprkos tome što znam da će ga zameniti još većom budalom...

Edited by Filipenko
Ceniš dakle da Nemci i, recimo, Mađari, nisu odgovorni za genocid u Aušvicu, budući da je to bila teritorija Poljske, ili možda ipak ima malo i do Hortijevog režima koji je poslao par stotina hiljada Jevreja u Aušvic?Dopada mi se tvoj rezon.
Много ти је ружна и погрешна аналогија, зајебао ме Хазард дајући гаранције да си се опоравио.Хортијевци су окупирали део Србије и по њој клали, вешали, бацали под лед и убијали. Немци су то радили по целој Европи. Недић је био квислинг који је инсталиран од окупаторске власти. У Старом сајмишту и у Земуну су у тим логорима страдали и Срби православне вере, поред страдалих Срба Мојсијеве вере и то у односу који је немерљив са, претпостављам, једнако прљавом аналогијом коју си спреман да потегнеш ("и неки Немци су страдали у Аушвицу").Апсолутно нема никакве шансе да било када прихватим да су Срби били на погрешној страни током Другог светског рата. Против Немаца су устали и твоји партизани и моја ЈВуО, Јевреји су налазили заштиту и код једних и код других. Безброј је примера да су Срби штитили и крили своје комшије од немачког прогона. Једна од ретких ствари којима можемо да се поносимо током несрећног Другог светског рата онда је то та солидарност са Јеврејима, а сада хоће и то да испрљају. Због тога свечано и под заклетвом изјављујем да могу да ме повуку за курац сви смрадови који покушавају да нам натоваре геноцидне корене који сежу у дубоку прошлост. Њихове намере су нечасне и своде се или на личну промоцију или на дневну политику, а идиоти који их следе ће са њима пре или касније у неке стрњике ушетати јер се то дешава када слепци траже пут.Питам се само шта је следеће: откриће да је постојао један српски капетан на бродовима који су превозили црне робове у Велику Британију и, сходно томе, наш историјски расизам? Можда Србин мухамеданске вере чији су праунуци учествовали у турском геноциду над Јерменима и, сходно томе, наше историјско непријатељство према Јерменима? Или откриће да је неки конквистадор волео пребранац и, сходно томе, наша одговорност за геноцид над јужноамеричким домороцима? Одвратно на шта су људи спремни за мало сребрењака.

Ne znam zasto imas potrebu da kompletan narod dozivljavas kao jedan organizam koji postupa i misli na samo jedan nacin.Da, ima Srba koji su bili na pogresnoj strani u WWII.Da, ima Srba koji nisu prstom mrdnuli kad se "resavalo jevrejsko pitanje".Da, ima Srba koji su aktivno ucestvovali u istrebljivanju Jevreja.Da, ima Srba rasista......I kad zamenis rec "Srbin" sa bilo kojom drugom recju, tacnost recenica se nece promeniti. Nije srpski narod odgovoran za Sajmiste i nestanak Jevreja uz Srbije, nije ni hrvatski narod odgovoran za Jasenovac. To niko nije ni rekao. Stvarno ne kontam zasto govoris u tim kategorijama. Pojedinac moze da bude heroj ili zlocinac a ne mogu to biti celi narodi.