IGNORED

R.I.P.

Parsons

:o Frapantna slicnost sa smrcu Michael Hutchencea iz INXS.
nema sta tu frapantna slicnost, gasper je gasper, sto porodici kao vest moze da bude uznemirujuca, a za fanove cak i intrigantna, alal mu vera za kreativni libido.
nema više kung-fua...želja mi je da se o njegovoj smrti ispredaju legende, i da napaljeni klinci pričaju da je, pre nego što su ga savladali, sam ubio četiri jakuze.
U zmajevom gnezdu: KUNG-FU cult hero David Carradine may have been killed by a secretsociety of martial arts assassins, his family's lawyer claims. The New York Post reports Mark Geragos suggested Carradine may have been attempting to uncover groups working in the martials-arts underworld at the time of his death.
  • 3 weeks later...

nepravedno, nepravedno zapostavljena kao karakterna , dramska glumica.nazalost, ostace zapamcena u pop kulturi kao zubi i kosa, a imala je sjane uloge :the burning bed, sjajna, sjajna ulogaizvanredna u barbara hutton storynezaboravna, u jos nezaboravnijem filmu roberta duvala the apostle...

pa niko bas da prozbori neku rec, ni r.i.p to je bar jednostavno i odomaceno, a sve kaze?nije dovoljno mainstream ili nije iz wire serije ili house trenutno popularne kod srba?mora da je neki problem koji ja ne razumem, ili je mnogo stara za komentarisanje? mislim ono : ja -se-jos-nisam-rodio-kada su se carlijevi andjeli sa FF davali...mislim, to vec razumem, taj generation gap.mada, mozda kod nekih ovaj bonus promeni misljenje, hint ---> kada je mogao brat pit, mora da sam nesto propustio.cindi adams godinama pise za gossip column u ny postu, njeni se clanci religiozno citaju sa istom strascu kao i clanci notornih kolumnista u tnyt, ovo je deo njenog tribute o FF:"...Maybe 10 years ago, on the way toward Hollywood, at Doheny and Santa Monica, stood Carl's Market. No scruffy bodega, mind. A class clientele. One day in jeans and sweater, Farrah was exiting the side door balancing her bundles. Right behind toddled a fragile elderly lady who said, "Miss, could you help bring my groceries to the car?" This 18-karat star replied: "Oh, certainly." Farrah parked her own food and magazines and trundled the ailing senior citizen's brown paper bags and cartons to the car. The grateful woman tipped Miss Farrah Fawcett movie star a buck. Rather than offend or embarrass the lady, Farrah took it.I remember reporting Brad Pitt's teenage crush on her. I remember spending time with her while she knocked off a big thick deli sandwich as fast as any trucker. I remember thinking she was pure beauty inside and out. "

Edited by PussyGalore

Oscar-winning actor Karl Malden, best known for his roles opposite Marlon Brando in "A Streetcar Named Desire" and "On the Waterfront," has died, officials said Wednesday. He was 97.