IGNORED

O serijama

Mr.Smith

Protrcah kroz ovaj video, deluje da ce Nemanjici bolje izgledati  :fantom:

A kakve su knjige po kojima je radjena? 

Edited by Sludge Factory

AUGUST 09, 2017 10:42am PT by Bryn Elise Sandberg

The Western anthology will feature six tales about the American frontier.
The Coen brothers are headed to Netflix.

The streaming giant has picked up the pair's Western anthology The Ballad of Buster Scruggs. Produced by Annapurna Television, the project will be written and directed by Joel and Ethan Coen and is slated to debut in 2018.

Buster Scruggs will feature six tales about the American frontier. Each chapter will tell a distinct story about the American West, and Tim Blake Nelson will star as Buster.

Annapurna's Megan Ellison and Sue Naegle will serve as executive producers alongside longtime Coen brothers collaborator Robert Graf and the Coens themselves.

“We are streaming, motherfuckers!” said the Coen brothers. Added Netflix's vp original content Cindy Holland: “The Coens are visionary directors, masterful storytellers and colorful linguists. We are thrilled for Netflix to become home to the full range of their talents.”

News of the Coens' TV project broke in January, but all that was known at the time was that the filmmaking duo would be collaborating with Annapurna on the series and that it would be a Western anthology.

:lol:

Neko napisao da se nova sezona pojavila na kioscima, kako slabo baratam s internet terminologijom ja išla okolo po trafikama da pitam jel drže serije????

TLK, gledala. onako. kad nema bolje dobro je, vremenom se malo vežeš za likove pa postane pitkije

Ipak, daleko iza Vikinga

sta kazete za pacific, vredi li skidanja, je li iole blizu band of brothers?

i uopste, ako neko ima predlog za dobru ww2 seriju... 

dobar je, naravno. vredi gledanja.

in other news druga sezona pricera je odlicna ako niste citali strip. :D

sta kazete za pacific, vredi li skidanja, je li iole blizu band of brothers?

i uopste, ako neko ima predlog za dobru ww2 seriju...

za razliku od b of b u pacifiku ima znatno više praznog hoda, plus junaci naginju ka antipatičnom

doduše b of b je masterpiece serijskog programs ratnog žanra, tako da je lestvica visoko postavljena da bi se olako dosegnula

Edited by kud u maglu Simoviću

hvala svima! fojlov rat sam upravo skinula, za pacifik citam razlicite komentare, ali mislim da vredi probati. skoro naletim na neki dokumentarac o boot campu za glumce pred snimanje band of brothers, pa me podsetilo. 

da, band of brothers jeste remek delo. i uopste, skoro da nista ne moze nadmasiti kvalitetan ratni film/seriju, ako se ja pitam.

imam jos 5-6 dana odmora, zbindzovala sam  silicon valley s4 (za nijansu tanja, ali i dalje vrhunska) i casual s3 (hm... ne znam da li je do mene, malo mi se  poremetila ravnoteza izmedju melodrame i  lepe ironije).

sad pokusavam sa billions, nah... takodje, nikako da ubodem neku britansku da me zgrabi. prosto ne znam kuda dalje :)

• 3opge changed the title to O serijama