IGNORED

NBA 2017/18

theanswer

66 members have voted

1. 1. prsten

Dugorocno, Boston moze imati benefita jer ce brze nego sto je bilo planirano Brown i Tatum morati da iskorace, a oni ce jos uvek biti plejof tim. Ali depht chart im je prilicno sjeban ovim, bice tu raznih improvizacija u nalazenju uloga igracima. Istok je zvanicno ubiven ovom povredom.

Koji flagrant je sviran Takeru na Durentu, još majmuni gledaju snimak. Jasno mi je da sudije nikad neće uspeti kvalitetom da isprate kvalitet na terenu ali mi nije jasno kako 3 idiota gledaju snimak i odluče da je ono flagrant. U stvari jasno mi je, KD je fauliran pa ono, pao je jako na pod

Odgledao Hjuston - GS, trenutno izgleda da je Taker značajnije pojačanje od Pola :D GS je igrao bez Igudale, povredili se tokom utakmice Grin i Kaspi.. 

Braun iz Bostona bi mogao da ima strong case za MIP ove sezone.

Bogdan je out za večeras. 

• kobebryantBe sad. Be mad. Be frustrated. Scream. Cry. Sulk. When you wake up you will think it was just a nightmare only to realize it’s all too real. You will be angry and wish for the day back, the game back THAT play back. But reality gives nothing back and nor should you. Time to move on and focus on doing everything in your power to prepare for surgery, ask all the questions to be sure you understand fully the procedure so that you may visualize it in your subconscious while being operated on and better the chance of it’s success. Then focus on the recovery process day by day by day. It’s a long journey but if you focus on the mini milestones along the way you will find beauty in the struggle of doing simple things that prior to this injury were taken for granted. This will also mean that when you return you will have a new perspective. You will be so appreciative of being able to stand, walk, run that you will train harder than you ever have. You see the belief within you grow with each mini milestone and you will come back a better player for it. Best of luck to you on this journey my brother #mambamentality always.

reko je svg da ce mu minutaza zavisiti od matchupa, a hornetsi forsiraju pnr za sve pare. ne moze on biti standardan rezervni centar, prosto je prespor za neke ekipe.

zato što su erik morland i henri elenson poznati ko dobri pnr defanzivci, realno svg jede govna, boban mora imati 10-15min po meču, plaćaju ga 7 miliona

u međuvremenu u Vašingtonu, skandiranje trust the process

Edited by theanswer