• Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• crtamOrasi

• Meazza

• MiddleClass

• gervasius twinkleminkleson

City i Napoli bi mogli odigrati utakmicu za pamcenje.

Milan sve dalje od prve cetiri pozicije, trenutno pet klubova djeluje kao bolja opklada za Top 4. Icardi trpa suparnicima k'o da su suigraceve zene.

Meni je isto bilo zabavno u smislu dinamike, i jedni i drugi su nastojali da brzo prenesu loptu na protivničku polovinu. Sad, što uglavnom nisu imali pojma šta da zatim urade sa njom, to je onaj manje zabavan deo ali generalno nije bilo loše za gledati.

Nisam imao navijačko opterećenje, samo sam hteo da pogledam veliki gradski derbi. Ako ni po čemu drugom, pamtiću ga po onom pokušaju starta glavom u protivničku nogu :wacko:. A mislio sam da sam video sve u fudbalu.

Haha, onaj start glavom u Galjardinijevu nogu je nesto sto dosad nije vidjeno

Cekaj, jebes to, imam nesto bolje.

Bizarre ban in Serie D

Serie D side Turris Calcio will be without Giovanni Liberti for five games, after he urinated at Sarnese fans.

The match ended in a 3-3 draw, but the central midfielder has since been given a lengthy ban for something which occurred during a stoppage in play.

The disciplinary board found that Liberti “urinated in the direction of the away section, making obscene and vulgar gestures to his genital organ”.

However, Turris have decided to appeal the ban, with the President releasing an angry statement.

“Unfortunately, once again, we find ourselves faced with an injustice,” Antonio Colantonio fumed.

“Our player Liberti absolutely did not do what is alleged. Quite simply in the warm-up area there’s a fountain near the wall and the player, ready to come onto the pitch, was drinking and adjusting his shirt, which by regulation should be inside his shorts.

“The serious thing is that in support of this ban there is only the testimony of the assistant referee positioned on the opposite side of the pitch.

“The visiting club confirmed to us that our player did not do anything of the sort. I’m bitter about the decision of the sporting court, against which we will appeal.”

It wasn’t the only five match ban in Serie D this week, as Francesco Ferrieri of Frattese was given the same sanction for kicking and punching the Nardo masseur.

:lolol:

Uhvatio sam kraj prvog i celo drugo, nista specijalno (osim ako se ne desi ne znam sta u zadnjih 5-6min). Puno trcanja i pomalo ne rezonskih suteva. Napoliju su teske noge do Sitija, Inter pokusava nesto na "svezinu" pred kraj. Krompir je rezultat po meri.

Da je bila bolja utakmica neko drugi bi osvojio titulu?

Aj ne zezaj, svi (sem Midlare i Clevera) su ovde navijali da Napoli dobije i nastavi da gazi ka skudetu. X je odgovrao jedino Juveu (i Romi koja ce da ih ganja za LS).

Jutros citam DiFranceskovu presicu najavljuje Shika na klupi (izgoreh dok ga vidim na terenu), a i Moreno polako ulazi u konkurenciju mada sad ispada da je on vise 1na1 tip defanzivca, ne bas po ukusu DFranceska!!! Van toga fino je anlizirao tekmu sa Chelskijem i Napolijem.