IGNORED

Forbrydelsen - najbolja aktivna krimi serija

Lrd

I feel ya.Ne znam kakav si sa bugarskim. Probah da gledam malo neki njihov krimić, Pod prokritie, bez titla, ali nije baš laganica.Ima tu i poneka korist. Sad na ulici da sretnem 3 skandinavca, odmah bi znao ko je odakle :fantom:

• Replies 219
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Čutura

• Sunny Side Up

• Frank Pembleton

• gagilija

Hvala za titl. Ne mogu vise da podnesem ovu napetost :D

Celavi Zeuthenov asistent je jako sumnjiv, mozda je on mastermind cele operacije

aha, ima taj neki suspishus luk, al ja mislim da nam ga namerno poturaju da nas navedu na pogresan trag :fantom:

Da se vrnemo na temu...

Ovaj novi kolega je mnogo manje "agresivan" za sada.BTW cini mi se da se zajebavaju sa ovim njenim prelaskom u PR sluzbu.Pa jbte ona za komunikaciju nula....Mnogo vise politickog faktora u ovoj sezoni.Ne bih voleo da preovlada pogotovu zato sto je ovo poslednja sezonaI da lepsa polovina primetila:Kakav je bre ono hipsterski dzemper?Bljak!

Edited by Frank Pembleton

Dgjbm, najbolji mi je prvi serijal,

tu je ravnoteza izmedju politike, realnosti i malih ljudskih prica bila mnogo logicnija i uverljivija. Sada se iz serijala u serijal taj patern (obavezno uvlacenje drzavnih interesa i politike u pricu) nekako isforsirano ponavlja, evo vec treci put.

oko titlova, ne znam gde "kupujete" epizode ali ja "kupujem" ono sto aploduje 'unopoleco' i svaka epizoda dolazi sa titlomjos nisam gledao sestu epizodu ali...

...sam prilicno siguran da devojka nije mrtva, sumnjivo bilo kada mu ono stavlja kesu ili kapuljacu na glavu i upuca je, ako je hteo da je ubije mogao je samo da je upuca

Titlove izbacuje addic7ed cim se pojavi epizoda na warezu, a i tamo na jednoj od tema lik odmah izbaci i titl.

Zadnja epizoda :o Sara i Borch, pa njegova umesanost u prethodni slucaj... Naravno da Emlii nije mrtva, i meni se tako cini, iako su izvukli nesto iz reke, ali moramo da cekamo do sledece epizode da vidimo sta. Bitno da je Sara nanjusila da je on nju samo sakrio, a kad Sara nanjusi... :D

Lepo kaze Takanohana, sto lepo nisam bila strpljiva i sve odgledala u cugu, ovo je mucenje :(

Koliko je samo Forbrydelsen ispred svega sto se trenutno moze videti po prodavnicama... nadam se da ce ih nekako nagovoriti da nastave...
Tesko...

Sofie Grabol, The Killing's Sarah Lund, Reveals Finishing 'Felt Like Divorce', But Series 3 Is Definitely The LastThe Huffington Post UK/PA 'The Killing' star Sofie Grabol says she "broke down" after filming her final scenes in the crime drama - and that it felt like a divorce.The Danish actress, 44, has just finished filming the third series of 'The Killing' and insisted it would be the last.She told The Guardian: "The last day of shooting was much more emotional than I thought it would be. It was very intense.o-THE-KILLING-570.jpg?5Sofie Grabol was sad to say goodbye to her character of Sarah Lund after the third series of The Killing"I had three big scenes, and it was like being in this hurricane. I said goodbye to everyone, went out into the parking lot, got in my car, slammed the door and then just totally broke down."She said of saying goodbye to the hit series: "I feel a bit like it's a divorce, in the sense that it's a mix between great pain and great relief."It's the right decision to end it - you grieve, but you're also ready to move on."Grabol, who is divorced, said that her alter-ego Sarah Lund would definitely not return after the third series, to be shown later this month on BBC Four."It is finished now. I didn't have that feeling at the end of season two. This time, I feel there's definitely not going to be a fourth," the actress said.o-THE-KILLING-570.jpg?1The Killing Series 3 will definitely be the last

Edited by Frank Pembleton