IGNORED

Transferi

ducca

To je to sto im nedostaje, spic. Poslednja kockica u mozaiku :isuse: Inace:

Mourinho will have Man United release clause in Madrid contract - ExclusiveJose Mourinho will have a clause in his Real Madrid contract to allow an escape route back to the Premier League.The Special One will finally be unveiled as Madrid’s new manager at the Bernabeu Stadium tomorrow after Inter Milan paved the way for his departure on Friday by agreeing a compensation package with the Spanish giants.Yet while the Portuguese coach will bathe in the glory and adulation that will follow his arrival, he is already planning for life beyond Madrid and the chance to manage Manchester United.Mourinho has already admitted he is likely to return to England after his time in Spain draws to a close.And he will not leave anything to chance as he sets his sights on eventually succeeding Sir Alex Ferguson at Old Trafford.Mourinho is set to have an escape clause within his four-year Madrid deal. This will state that after serving Real for two years he will be able to move on – if their compensation requirement is met.It is Ferguson’s decision to prolong his stay at Old Trafford that has led Mourinho to seek sanctuary at the Bernabeu.Privately Mourinho admits United is the only job that interests him in England, despite frequently hinting that one day he would like to return to Chelsea.The Old Trafford hierarchy are loath to debate Ferguson’s successor, apart from admitting Sir Alex will have a major say in naming him. Far from being intimidated by the prospect of following a ­legend, Mourinho appears to relish the chance.United chief executive David Gill admits the list of potential United managers is “a small pool”. Asked whether Mourinho would figure on that list, Gill said: “He’s done well, hasn’t he? He certainly has something about him. He’s a winner.”Mourinho has won 18 major trophies in the past nine years, culminating in a treble with Inter that included the Champions League.His arrival at Madrid will also be welcome news to United because it effectively rules out any move for their prolific England striker Wayne Rooney.There were growing fears that the Glazer family would address the club’s growing debts by cashing in on their prized asset.And prior to Mourinho’s arrival Madrid made no ­secret of the fact that they would love to sign him ­following the capture of Cristiano Ronaldo.But Mourinho will not do anything to jeopardise his chances of landing the ­United job by infuriating Reds fans with a bid for Rooney.
Edited by ducca
  • Replies 5.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• gervasius twinkleminkleson

• Weenie Pooh

• borris_

• ducca

Chelsea definitivno pušta J. Colea. Kao zamenu hoće Benayouna, ponudili su 4 miliona, Liverpool traži celih 6, naći će se na 5. Ne slaže se sa trenerom, surprise surprise. Benitez će da rastera sve što iole valja, pa će da igra svoj šah na travi sa Lucasom, Kuytom, i 9 omladinaca. <_<

Šta treba da ostane da greje klupu kao do sada? Pošto baštine igru bez krila, gde bokove popunjavaju bekovi, on tu nema mesta. Trebao je da ode odavno.

Kola i treba da najure, kad budala traži povećanje plate iako poslednje 2 sezone više nije igrao nego što jeste. Da uđe po 15 minuta i da gol na ponekoj važnoj utakmici, to može da im radi i Benayoun za mnogo manje pare.

ma kol je uzasno preskup kao i svako engleski fudbaler u PL-u. jednostavno, ne isplati se imati ga na klupi a nije dovoljno dobar/konstantan da igra u prvih 11.treba tih 15min trositi na kakutu :)

roma nakon adriana dovodi josh jednog brazilca bez potrosenog eura - kao sto se i pretpostavljalo vec duze vrijeme, simplicio dolazi iz palerma. toni ce vjerovatno preci ili u djenovu ili u napoli.mihajlovic bi mogao da dovede martineza, mascaru i biagiantija iz catanie, ali i cordobu iz intera.ako fabregas ode u barcu, kao sto izgleda hoce, gourcuff ce ga zamjeniti u arsenalu

adrian, i love you :D... a man city izgleda zavrsio sve sa javi martinezom.steta, zao mi je sto nije josh ostao u bilbaou, ali bolje i city nego real. nadam se da ce da se snadje u engleskoj, strasan igrac

a adriano... :lol: i jos jedna zanimljiva vest sa b92Uprava evropskog prvaka Intera poslala je prvu ponudu Liverpulu za trenera Rafaela Benitesa, preneli su u utorak britanski mediji.Inter je ostao bez trenera, pošto je posle uspešne sezone u kojoj je klub osvojio duplu krunu i Ligu šampiona, trener Žoze Murinjo prešao u Real Madrid.Predsednik Intera Masimo Morati zbog toga želi što pre da pronađe novog trenera, a list "San" navodi da je italijanski klub poslao ponudu za Benitesa."Benites je trener koga sam uvek cenio, ali on je trenutno zauzet", rekao je Morati u kratkoj izjavi italijanskim medijima.Izvor blizak italijanskom klubu naveo je da bi Benites mogao da odbije Moratijevu ponudu pošto će ga čekati težak posao - da ponovi uspehe Žozea Murinja.Mediji su prethodnih dana naveli da je najozbiljniji kandidat za trenera Intera selektor Engleske Fabio Kapelo, ali je italijanski trener izjavio da ne želi da napusti sadašnji posao. Edited by Bright Billy

Srpski reprezentativac Miloš Krasić je najbliži prelasku u torinski Juventus, a kako piše Tutosport transfer bi trebalo da se završi pre početka Svetskog prvenstvaBlicOd svih italijanskih klubova, Juve mi je najmrskiji, ali Krasic zasluzuje da ode u veliki klub, a Juventus to definitivno jeste.